Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Unde gasesc Word Viewer 2003 Serv...

Radiere masina care nu a fost inm...

Poate un motor acționa ca sa...
 La multi ani @Mike1alike!

La multi ani @danghetau!

Golf IV sau Mini Cooper R50

Cum sa trec peste prima mea relat...
 Schema amplificator Awaline - ILX...

This app can not run on pc

Caut apartament cu 3 camere Pta R...

Emisiuni pentru tineri in Romania...
 Reviste pentru tineri in Romania ...

Achizitie televizor Philips 43PUS...

Cum se numesc aceste mici parti d...

Foișor dimensiune stalpi
 

Alianta Volkswagen - Ford

- - - - -
  • Please log in to reply
139 replies to this topic

#37
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,831
  • Înscris: 06.01.2006
Asa este, multi producatori au beneficiat de aliante cu VW. Chiar si Mercerdes a avut modele in colaborare cu VW.

Edited by Kroghy, 20 June 2018 - 21:04.


#38
crisstonne

crisstonne

    Stoic™

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,121
  • Înscris: 13.01.2011
Bine ca nu au luat meteahna cu mînăritul emisiilor :lol:
Motoarele probabil sint conceptie Mercedes, au colaborat la tabla.
Sau la vopsea :roflmao:

#39
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,252
  • Înscris: 23.02.2017

View Postcrisstonne, on 21 iunie 2018 - 02:26, said:

Bine ca nu au luat meteahna cu mînăritul emisiilor Posted Image
emisiile sint manarite de toti, absolut toti:

Extremely polluting Nissan and Renault diesel cars still on sale, data reveals
o Cars that emit up to 18 times the official NOx limit in real-world conditions are still being sold, 20 months after the emissions scandal broke and amid an ongoing air pollution crisis

Nissan found guilty of using diesel emissions cheat device in South Korea
o Nissan has denied any wrongdoing, but the South Korean government has ruled the Renault-built 1.6-litre diesel engine cheated emissions tests

#40
crisstonne

crisstonne

    Stoic™

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,121
  • Înscris: 13.01.2011
Pina la judecata si amenzi, sint considerati cinstiti.

#41
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Sau le poti spune penali, pana la sentinta definitiva. Aviz ... 😉

#42
crisstonne

crisstonne

    Stoic™

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,121
  • Înscris: 13.01.2011
Nu gindesc in paradigma acelui avatar, cu cifra trei.
Alta intrebare :D

#43
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,418
  • Înscris: 15.07.2013
Ford este in plină  restructurare si unul din scearii este renuntarea la Ford Europa si concentrarea pe SUV-uri și camionete.
Ceea ce vedem acum este o posibila achiziție a Ford Europa de către VW(foarte probabil, având in vedere ca Ford Europa este localizat in Germania).

Edited by HEX2FUN, 23 June 2018 - 09:59.


#44
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 05.06.2016

View PostHEX2FUN, on 23 iunie 2018 - 09:59, said:

Ford este in plină  restructurare si unul din scearii este renuntarea la Ford Europa si concentrarea pe SUV-uri și camionete.
Ceea ce vedem acum este o posibila achiziție a Ford Europa de către VW(foarte probabil, având in vedere ca Ford Europa este localizat in Germania).

Ai vreo sursa? Nu m-ar deranja F150-uri mai ieftine.

#45
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,234
  • Înscris: 13.11.2017
Pai tu locuiesti in SUA ? Ca F150 nu vine in Europa. Si cu atat mai putin va veni in ipoteza lansata de HEX.

#46
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,418
  • Înscris: 15.07.2013

View PostQuoriah, on 23 iunie 2018 - 13:25, said:

Ai vreo sursa? Nu m-ar deranja F150-uri mai ieftine.
Ford a anuntat ca renunta la dezvoltarea modelelor Fusion (Mondeo), Taurus, Focus si Fiesta (pentru piata americana), modele care sunt dezvoltate in Europa (Germania).  Deocamdata nu au luat o decizie pentru Europa, dar cum grosul vanzarilor este reprezentat de Kuga si Ecosport cred ca urmeaza un val de disponibilizari in cadrul operatiilor europene (fabricile Ford).

Este interesant de urmarit, sa vedem cat de departe o sa mearga alianta cu VW, dar vad ceva de genul: Ford inchide fabricile din UK, renunta la dezvoltarea de modele noi care nu sunt SUV-uri sau crossovere, vinde operatiile legate de componente (cutii de viteze, etc), restuructureaza centrul R&D din Germania, partea de autoutilitare o imparte cu VW si poate ceva operatii prin Europa de Est (mana de lucru ieftina).

#47
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,901
  • Înscris: 16.08.2016
Ford a anunțat investiții în fabrica de la Craiova, se zvonește ca o sa facă încă un model.

#48
bumpocbum

bumpocbum

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,853
  • Înscris: 01.10.2004

View Postunbrutus, on 21 iunie 2018 - 16:08, said:

emisiile sint manarite de toti, absolut toti:

Nissan found guilty of using diesel emissions cheat device in South Korea
o Nissan has denied any wrongdoing, but the South Korean government has ruled the Renault-built 1.6-litre diesel engine cheated emissions tests


In timp ce VW recunoaste si plateste amenzi de 1 miliard euro doar in  Germania ca a magarit testele ...

"Nissan was fined around £300,000 last year after being accused of cheating on its emissions tests, but refuted the claims and later sued the government's environment ministry."

E o diferenta nu ?

Acum sa speram ca nu o plateasca Ford oalele sparte de vw...

#49
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,252
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbumpocbum, on 23 iunie 2018 - 17:02, said:

E o diferenta nu ?
nu, sau diferenta este ca motoarele Nissan, Renault, Fiat etc polueaza si de 18 ori mai mult ca motoarele VW !!!

Here are two examples:
~ The Renault Megane Experience (1461cc) produces 0.991g/km - 12 times the limit (made in 2016, tested in January 2017)
~ The Fiat 500X CityLook Popstar (1598cc) produces 1.153g/km - 14 times the limit (made in 2015, tested in December 2015)
But the worst is the Nissan Qashqai, which last month overtook the Ford Fiesta to become the UK's most registered car (counting diesel and petrol models together).
The Qashqai N-Connecta DCI CVT (1598cc) produces 1.46g of NOx per kilometre. That is more than 18 times Europe's 0.08g/km limit.
It's almost twice Melvyn's score.

Five of my dad's Skodas would produce less NOx than this version of the Qashqai.

Asked to comment on this poor result, Nissan replied: “Nissan is committed to upholding the law and meeting or exceeding regulations in every market where we operate. All our vehicles sold in Europe meet the Eur

It's true the Mercedes C250 AMG Line Premium produces 0.080g/km of NOx in real-world driving, so it complies with the regulations outside the lab as well as inside.
A version of the VW Tiguan (the SE-L BiTDI SCR 4MOTION Blue Motion Technology, to give it its full name) even comes in at 0.076g/km, just below the 0.08g/km limit.
Both cars produce less than a third of the amount of NOx that my dad's Skoda emits. But they are a rarity.

https://www.bbc.co.u...our_car_exhaust

#50
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,901
  • Înscris: 16.08.2016

View Postbumpocbum, on 23 iunie 2018 - 17:02, said:




In timp ce VW recunoaste si plateste amenzi de 1 miliard euro doar in  Germania ca a magarit testele ...

"Nissan was fined around ÂŁ300,000 last year after being accused of cheating on its emissions tests, but refuted the claims and later sued the government's environment ministry."

E o diferenta nu ?

Acum sa speram ca nu o plateasca Ford oalele sparte de vw...
VW nu a reușit cunoscut pana în ultimul moment și a făcut asta doar pentru a ajunge la o înțelegere cu autoritățile din SUA. Grupul VW e încă cercetat în Germania și arestările încă continua :)

#51
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,721
  • Înscris: 14.12.2007

View Postunbrutus, on 23 iunie 2018 - 17:09, said:

nu, sau diferenta este ca motoarele Nissan, Renault, Fiat etc polueaza si de 18 ori mai mult ca motoarele VW !!!

Da, de parcă toate VW a fost amendat degeaba...

#52
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,252
  • Înscris: 23.02.2017

View Postericmario, on 24 iunie 2018 - 13:54, said:

Da, de parcă toate VW a fost amendat degeaba...
asa se pare, vezi? De fapt polueaza mai putin si de 18 ori ca motoarele de la Renault, Fiat etc...
dar asa e-n tenis. incurcate sint caile politicului.

#53
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,721
  • Înscris: 14.12.2007
Da, așa e în tenis.
Cum am mai zis, la pușcărie cu cei care umblă cu fofârlica.
Se pare că acum a fost rândul sefului de la Audi.

#54
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,901
  • Înscris: 16.08.2016

View Postunbrutus, on 24 iunie 2018 - 14:07, said:


asa se pare, vezi? De fapt polueaza mai putin si de 18 ori ca motoarele de la Renault, Fiat etc...
dar asa e-n tenis. incurcate sint caile politicului.
Toți sunt de vina excepție mărețul grup VW :))

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate