Suzuki Jimny 2019 - Legenda off-road continua
Last Updated: Sep 15 2020 10:49, Started by
connectorxp
, Jun 19 2018 22:36
·
0
#91
Posted 15 January 2019 - 21:24
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NPE3TBFOJuY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#92
Posted 06 February 2019 - 12:41
yoga cu Jimny Off road cu Jimny Off road cu Jimny 2
Pret Germania 17915 - 19985 euro Edited by cata, 06 February 2019 - 12:56. |
#93
Posted 05 March 2019 - 11:26
Englezii de la Top Gear au testat comparativ Suzuki Jimni si Duster: "După ce conduci un Jimny, Duster e ca un instrument de precizie. Direcția ușoara, rapidă și precisă, precum și schimbătorul de viteze, dar și suspensia par să producă un nou concept numit calitatea plimbării”, spun cei de la Top Gear despre mașina produsă la Mioveni."
playtech.ro/2019/dacia-duster-vs-suzuki-jimny-top-gear/ |
#94
Posted 05 March 2019 - 20:57
Un Duster nou am si eu la serviciu, am facut vreo 300 si ceva de km, in Bucuresti, cu o scurta iesire pe autostrada Pitesti.
1.5 Dci. Merge ok, directia este, intr-adevar, foarte ok, probabil electrica. Suspensiile mi se par cam tari, cel putin fata de Logan. Ala amortiza mai frumos, parca nu "busea" asa de tare. Inca n-am apucat sa vad ce presiune are in roti, dar nu par, totusi, prea umflate. Cutia mi se pare cam scurta, noroc ca are 6 trepte. Ce mi s-a parut ciudat, si nu doar mie, e ca parca se tureaza prea usor, ca sa ai un demaraj ok o cam ridici in turatii ... Multi colegi au crezut ca e benzinar, din aceasta cauza. In rest, strimt rau locul de bagat cheia, unul cu mana groasa are batai de cap ... unitatea radio e cam inghesuita inspre volan, daca ai picioarele mai lungi dai cu genunchiul in coltul ei. Vreo 3-4 degete daca o dadeau mai in dreapta, era ok. La 150 km/h incepuse sa tremure putin, probabil din cauza rotilor de iarna. N-am apucat sa-i dau peste 150, dar se mai ducea. Unii ziceau ca s-ar plafona pe la 180-185 ... Vedem cum o sta pe sosea cand ii pun rotile de vara ... |
#95
Posted 06 March 2019 - 13:17
Duster 2017 are directie electrica. Nu te agita sa o duci mai sus de 150, devine infricosator de instabila. Am prins o adiere de vant pe Autobahn la 175 si lasa senzatia ca decoleaza.
Varianta cu Keyless Entry este mai convenabila, avand butonul de pornire pe fata tabloului de bord. |
#96
Posted 19 December 2019 - 14:59
#98
Posted 20 December 2019 - 08:55
shymano, on 05 martie 2019 - 20:57, said:
Un Duster nou am si eu la serviciu, am facut vreo 300 si ceva de km, in Bucuresti, cu o scurta iesire pe autostrada Pitesti. 1.5 Dci. Merge ok, directia este, intr-adevar, foarte ok, probabil electrica. Suspensiile mi se par cam tari, cel putin fata de Logan. Ala amortiza mai frumos, parca nu "busea" asa de tare. Inca n-am apucat sa vad ce presiune are in roti, dar nu par, totusi, prea umflate. Cutia mi se pare cam scurta, noroc ca are 6 trepte. Ce mi s-a parut ciudat, si nu doar mie, e ca parca se tureaza prea usor, ca sa ai un demaraj ok o cam ridici in turatii ... Multi colegi au crezut ca e benzinar, din aceasta cauza. In rest, strimt rau locul de bagat cheia, unul cu mana groasa are batai de cap ... unitatea radio e cam inghesuita inspre volan, daca ai picioarele mai lungi dai cu genunchiul in coltul ei. Vreo 3-4 degete daca o dadeau mai in dreapta, era ok. La 150 km/h incepuse sa tremure putin, probabil din cauza rotilor de iarna. N-am apucat sa-i dau peste 150, dar se mai ducea. Unii ziceau ca s-ar plafona pe la 180-185 ... Vedem cum o sta pe sosea cand ii pun rotile de vara ... Versiunile 2wd au cutie normala de diesel cu V mai mare la ralanti in tr1 si diferenta mai mare de turatie intre trepte. Edited by underb, 20 December 2019 - 09:02. |
#99
Posted 27 January 2020 - 15:26
Suzuki Jimny va fi comercializat în Europa doar "în cantități foarte limitate în 2020" și cel mai probabil va fi eliminat din gamă începând de anul viitor din cauza emisiilor prea mari.
|
#101
Posted 23 June 2020 - 12:15
Imbecilitățile astea legate de politica de mediu au distrus de tot industria auto.
Ne pot spune parlamentarii europeni cum se poate descurca cineva care trăiește sau lucrează într-o zonă cu teren accidentat fără o mașină de teren? |
#102
Posted 23 June 2020 - 12:32
Ce vrei sa zici? s-au terminat masinile de teren sau ce?
Au fost scoase inafara legii si nu stiu eu? Edited by andreyvsjoker, 23 June 2020 - 12:35. |
#103
Posted 24 June 2020 - 00:19
neur0, on 23 iunie 2020 - 12:15, said:
Imbecilitățile astea legate de politica de mediu au distrus de tot industria auto. Ne pot spune parlamentarii europeni cum se poate descurca cineva care trăiește sau lucrează Ăźntr-o zonă cu teren accidentat fără o mașină de teren? Eu zic sa fie ca in America!!! Sa nu existe norme deloc! Sa fie aerul curat in orase la fel ca acolo! |
#104
Posted 14 August 2020 - 12:11
Pacat de masinuta asta, greseala lor e ca au facut-o prea scumpa fata de vechiul Jimney.
|
#105
Posted 14 August 2020 - 15:02
|
#106
Posted 14 August 2020 - 17:20
V8 probabil vor lasa doar pe truck-uri.
Una din cele mai vandute masini din SUA e Honda Civic cu motor de 1.5l urmata de Corolla cu 2l aspirat. Iarasi printre cele mai vandute SUV-uri e Honda CR-V care tot motor de 1.5l are. Dispar pana si V6-urile de pe masinile de clasa medie (Honda Accord are doar motor in 4 cilindri) si la fel si unele SUV-uri mai premium gen Acura RDX/Lexus NX care tot in 4 cilindri sunt. La 70-75mph viteza maxima pe autostrada (si sanse mari sa ajungi la inchisoare prin multe state daca te prinde cu 15-20mph peste limita), chiar nu vad nevoia de V8 la americani cand poti scoate performante la fel de buna cu un consum mai redus dintr-un I6/V6 twin-turbo (care e mai usor si imbunatateste si dinamica). Oricum la ce SUV-uri prefera americanii, dinamica conteaza mai putin. Sa intri pe autostrada de la 0 la 70mph cu un SUV incarcat cu 5 persoane ai nevoie de ceva putere dar ar fi suficient si un v6 turbo. Edited by MembruAnonim, 14 August 2020 - 17:26. |
#107
Posted 14 August 2020 - 17:28
Macar voi mai aveti Accord, noi am ramas cu pozele
Am vazut pe YT un clip in care explica ca Tundra/Sequoia vor avea un V6 twin turbo in varianta de baza si pe viitor vor avea si trenuri de rulare hibrid si plug-in. Mai mare nebunie mi se pare Mazda 3 2.5Turbo, pe care noi, la fel, o vom vedea in poze, mai ales cu nebunia de medie de 95gr CO2/masina vanduta in 2021. Aceeasi aberatie a fortat mana lui Suzuki sa "adopte" Rav4 Prime si sa-l vand doar pentru a reduce media de CO2 pe flota. Tot sper la modele care sa inglobeze si tehnologie hibrida de la Toyota, precum o Vitara 1.5hybrid (precum Yaris si Yaris Cross) si SX4 Scross cu 1.8 hybrid. Mazda Axela, modelul anterior, s-a vandut in Japonia in varianta hibrida cu electronica si cutie Toyota, dar cu SkyActive G in locul lui 2ZR-FXE, deci sunt sanse ca Mazda sa vina cu o masina de genul asta si pe alte piete, mai ales ca Toyota isi au infipte mainile in mai multe borcane. Edited by connectorxp, 14 August 2020 - 17:33. |
#108
Posted 14 August 2020 - 18:34
Mazda3 2,5t o voi testa si eu cand apare. Eu am acum varianta 2.5 aspirat AWD si sunt curios cum 250CP/430Nm s-ar simti pe o compacta hatch AWD.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users