Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua
 sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...
 

Suzuki Jimny 2019 - Legenda off-road continua

- - - - -
  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#91
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NPE3TBFOJuY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#92
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
yoga cu Jimny        Off road cu Jimny         Off road cu Jimny 2  

Pret Germania 17915 - 19985 euro

Edited by cata, 06 February 2019 - 12:56.


#93
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,338
  • Înscris: 05.09.2006
Englezii de la Top Gear au testat comparativ Suzuki Jimni si Duster: "După ce conduci un Jimny, Duster e ca un instrument de precizie. Direcția ușoara, rapidă și precisă, precum și schimbătorul de viteze, dar și suspensia par să producă un nou concept numit calitatea plimbării”, spun cei de la Top Gear despre mașina produsă la Mioveni."
playtech.ro/2019/dacia-duster-vs-suzuki-jimny-top-gear/

#94
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Un Duster nou am si eu la serviciu, am facut vreo 300 si ceva de km, in Bucuresti, cu o scurta iesire pe autostrada Pitesti.
1.5 Dci. Merge ok, directia este, intr-adevar, foarte ok, probabil electrica.
Suspensiile mi se par cam tari, cel putin fata de Logan. Ala amortiza mai frumos, parca nu "busea" asa de tare.
Inca n-am apucat sa vad ce presiune are in roti, dar nu par, totusi, prea umflate.
Cutia mi se pare cam scurta, noroc ca are 6 trepte.
Ce mi s-a parut ciudat, si nu doar mie, e ca parca se tureaza prea usor, ca sa ai un demaraj ok o cam ridici in turatii ...
Multi colegi au crezut ca e benzinar, din aceasta cauza.
In rest, strimt rau locul de bagat cheia, unul cu mana groasa are batai de cap ... unitatea radio e cam inghesuita inspre volan, daca ai picioarele mai lungi dai cu genunchiul in coltul ei. Vreo 3-4 degete daca o dadeau mai in dreapta, era ok.
La 150 km/h incepuse sa tremure putin, probabil din cauza rotilor de iarna.
N-am apucat sa-i dau peste 150, dar se mai ducea. Unii ziceau ca s-ar plafona pe la 180-185 ...
Vedem cum o sta pe sosea cand ii pun rotile de vara ...

#95
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Duster 2017 are directie electrica. Nu te agita sa o duci mai sus de 150, devine infricosator de instabila. Am prins o adiere de vant pe Autobahn la 175 si lasa senzatia ca decoleaza.
Varianta cu Keyless Entry este mai convenabila, avand butonul de pornire pe fata tabloului de bord.

#96
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Noul Suzuki Jimny! De ce toți și-l doresc? / Test Drive AutoBlog.MD

#97
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Eu nu mi-l doresc. Posted Image

#98
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postshymano, on 05 martie 2019 - 20:57, said:

Un Duster nou am si eu la serviciu, am facut vreo 300 si ceva de km, in Bucuresti, cu o scurta iesire pe autostrada Pitesti.
1.5 Dci. Merge ok, directia este, intr-adevar, foarte ok, probabil electrica.
Suspensiile mi se par cam tari, cel putin fata de Logan. Ala amortiza mai frumos, parca nu "busea" asa de tare.
Inca n-am apucat sa vad ce presiune are in roti, dar nu par, totusi, prea umflate.
Cutia mi se pare cam scurta, noroc ca are 6 trepte.
Ce mi s-a parut ciudat, si nu doar mie, e ca parca se tureaza prea usor, ca sa ai un demaraj ok o cam ridici in turatii ...
Multi colegi au crezut ca e benzinar, din aceasta cauza.
In rest, strimt rau locul de bagat cheia, unul cu mana groasa are batai de cap ... unitatea radio e cam inghesuita inspre volan, daca ai picioarele mai lungi dai cu genunchiul in coltul ei. Vreo 3-4 degete daca o dadeau mai in dreapta, era ok.
La 150 km/h incepuse sa tremure putin, probabil din cauza rotilor de iarna.
N-am apucat sa-i dau peste 150, dar se mai ducea. Unii ziceau ca s-ar plafona pe la 180-185 ...
Vedem cum o sta pe sosea cand ii pun rotile de vara ...
Legat de cutie, pleaca de jos (V mica la ralanti in tr1) si e f scurta, cu treptele apropiate ca si turatie. Scopul e rularea pe drumuri neasfaltate si tractarea. Cutia are 5 trepte de fapt. Tr1 e de forta sau pt "scurgere" la ralanti. Cutia este excelenta pt scopul ei dar unii nu au nevoie de setarea asta. Ar fi putut oferi o cutie nornala si pe versiunea 4WD pt cei care folosesc Dusterul ca pe un turism. Altfel, daca urci mai mult turatia intr-o treapta o poti sari pe urmatoarea. Caderea mica de turatie iti permite sa cazi in cuplu chiar si daca sari o treapta cand schimbi. Poti sa pleci cu tr2 de pe loc si sa dai 4 daca ajungi din orice motiv la 3000 in tr2.
Versiunile 2wd au cutie normala de diesel cu V mai mare la ralanti in tr1 si diferenta mai mare de turatie intre trepte.

Edited by underb, 20 December 2019 - 09:02.


#99
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Suzuki Jimny va fi comercializat în Europa doar "în cantități foarte limitate în 2020" și cel mai probabil va fi eliminat din gamă începând de anul viitor din cauza emisiilor prea mari.

#100
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Legenda e gata. A ajuns la final.

#101
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011
Imbecilitățile astea legate de politica de mediu au distrus de tot industria auto.

Ne pot spune parlamentarii europeni cum se poate descurca cineva care trăiește sau lucrează într-o zonă cu teren accidentat fără o mașină de teren?

#102
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,254
  • Înscris: 25.01.2007
Ce vrei sa zici? s-au terminat masinile de teren sau ce?
Au fost scoase inafara legii si nu stiu eu?

Edited by andreyvsjoker, 23 June 2020 - 12:35.


#103
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011

View Postneur0, on 23 iunie 2020 - 12:15, said:

Imbecilitățile astea legate de politica de mediu au distrus de tot industria auto.

Ne pot spune parlamentarii europeni cum se poate descurca cineva care trăiește sau lucrează Ăźntr-o zonă cu teren accidentat fără o mașină de teren?

Eu zic sa fie ca in America!!! Sa nu existe norme deloc! Sa fie aerul curat in orase la fel ca acolo!

#104
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006
Pacat de masinuta asta, greseala lor e ca au facut-o prea scumpa fata de vechiul Jimney.

#105
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Puteau sa o hibridizeze, mai ales ca au parteneriatul cu Toyota, asa au rispit bani pe dezvoltare si omologare.

Alte stiri mai triste vin de dincolo de ocean, unde Toyota lasa de inteles ca a apus era motoarelor V8 de sub capota masinilor Toyota si Lexus.

#106
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
V8 probabil vor lasa doar pe truck-uri.
Una din cele mai vandute masini din SUA e Honda Civic cu motor de 1.5l urmata de Corolla cu 2l aspirat.
Iarasi printre cele mai vandute SUV-uri e Honda CR-V care tot motor de 1.5l are.

Dispar pana si V6-urile de pe masinile de clasa medie (Honda Accord are doar motor in 4 cilindri) si la fel si unele SUV-uri mai premium gen Acura RDX/Lexus NX care tot in 4 cilindri sunt.

La 70-75mph viteza maxima pe autostrada (si sanse mari sa ajungi la inchisoare prin multe state daca te prinde cu 15-20mph peste limita), chiar nu vad nevoia de V8 la americani cand poti scoate performante la fel de buna cu un consum mai redus dintr-un I6/V6 twin-turbo (care e mai usor si imbunatateste si dinamica). Oricum la ce SUV-uri prefera americanii, dinamica conteaza mai putin.
Sa intri pe autostrada de la 0 la 70mph cu un SUV incarcat cu 5 persoane ai nevoie de ceva putere dar ar fi suficient si un v6 turbo.

Edited by MembruAnonim, 14 August 2020 - 17:26.


#107
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Macar voi mai aveti Accord, noi am ramas cu pozele Posted Image

Am vazut pe YT un clip in care explica ca Tundra/Sequoia vor avea un V6 twin turbo in varianta de baza si pe viitor vor avea si trenuri de rulare hibrid si plug-in.

Mai mare nebunie mi se pare Mazda 3 2.5Turbo, pe care noi, la fel, o vom vedea in poze, mai ales cu nebunia de medie de 95gr CO2/masina vanduta in 2021. Aceeasi aberatie a fortat mana lui Suzuki sa "adopte" Rav4 Prime si sa-l vand doar pentru a reduce media de CO2 pe flota. Tot sper la modele care sa inglobeze si tehnologie hibrida de la Toyota, precum o Vitara 1.5hybrid (precum Yaris si Yaris Cross) si SX4 Scross cu 1.8 hybrid.
Mazda Axela, modelul anterior, s-a vandut in Japonia in varianta hibrida cu electronica si cutie Toyota, dar cu SkyActive G in locul lui 2ZR-FXE, deci sunt sanse ca Mazda sa vina cu o masina de genul asta si pe alte piete, mai ales ca Toyota isi au infipte mainile in mai multe borcane.

Edited by connectorxp, 14 August 2020 - 17:33.


#108
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Mazda3 2,5t o voi testa si eu cand apare. Eu am acum varianta 2.5 aspirat AWD si sunt curios cum 250CP/430Nm s-ar simti pe o compacta hatch AWD.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate