Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

ajutor
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Suzuki Jimny 2019 - Legenda off-road continua

- - - - -
  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#55
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Dupa gustul meu este superba.
Imi place maxim culoarea asta.

Attached Files


Edited by razvan_u, 21 June 2018 - 19:10.


#56
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Este o masina speciala, cu clientela ei, una din ciudateniile Suzuki, producator renumit pentru masini low-cost cu performante modeste.

#57
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

 adrian_r5, on 21 iunie 2018 - 09:10, said:

Ori lumea n-a prea cititi despre key car  - 660-cc era   Posted Image
Alea-s pentru taxele din Japonia, nu din Europa.

#58
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 connectorxp, on 21 iunie 2018 - 22:43, said:

Este o masina speciala, cu clientela ei, una din ciudateniile Suzuki, producator renumit pentru masini low-cost cu performante modeste.
Am un vecin de bloc pădurar/vânător implicit.
Are un Jimny dar de generație mai veche, logic.
Omul a ”retrogradat” de la Toyota LC la Nissan Patrol varianta scurtă, până la Suzuki Jimny actual.
Explicația lui a fost că ”alea lungi” rămân suspendate și se învărt roțile în gol.
În schimb la astea mici, nu e cazul.

De asta încă se vând bine astea mici, Suzuki Jimny,  Daihatsu Terios. Mă refer la sh, normal.

Edited by ericmario, 22 June 2018 - 19:35.


#59
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Nu e vorba doar de lungime, ci si de greutate. Patrolul scurt are ~2300kg. Pe unde Jimny trece cu gaz full, patrolul se infunda si se troliaza. Nu degeaba astea mici mai sint numite si "veverite".
Fiecare cu avantajele ei.

#60
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Nu, eu vorbeam strict de ampatament.
Sunt sigur că Jimny ăsta nou nu va face milioane de vânzări, dar e bine că există măcar un producător care duce mai departe nevoile unor categorii de oameni.

#61
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Cu siguranta vor pastra motorul de 1400-1500cmc si cu siguranta o sa aiba si reductor.
Mecanica lui Jimny este atat de buna incat nu vad de ce ar schimba-o.

Modificarea o vad mai mult de ordin estetic. Totusi masina aia se fabrica in aceeasi forma de vreo 20 de ani fara vreun facelift major.
Acum au facut-o un fel de Wrangler dar varianta Japan.

#62
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

 ericmario, on 22 iunie 2018 - 20:58, said:

Nu, eu vorbeam strict de ampatament.
Sunt sigur că Jimny ăsta nou nu va face milioane de vânzări, dar e bine că există măcar un producător care duce mai departe nevoile unor categorii de oameni.
E prea "specializata". De-aia nu va face milioane de vânzări. Mai trebuie o masina pe langa ea.

#63
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

 ericmario, on 22 iunie 2018 - 19:35, said:

Omul a ”retrogradat” de la Toyota LC la Nissan Patrol varianta scurtă, până la Suzuki Jimny actual.
Explicația lui a fost că ”alea lungi” rămân suspendate și se învărt roțile în gol.
În schimb la astea mici, nu e cazul.

 dan78rom, on 22 iunie 2018 - 20:33, said:

Nu e vorba doar de lungime, ci si de greutate. Patrolul scurt are ~2300kg. Pe unde jimny trece cu gaz full, patrolul se infunda si se troliaza. Nu degeaba astea mici mai sint numite si "veverite".

Normal. Si daca e sa le mai impingi, e una sa impingi un Jimny, si alta un Patrol... :)

Asa si Lada Niva, are o fantastica capacitate de trecere si datorita faptului ca e usoara si nu se afunda.

#64
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Avem si specificatiile oficiale pentru Europa:
http://www.globalsuz...imny/index.html

Din pacate blocant spate nu are, tot in ARB ramine speranta.

#65
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Hunor, ai innebunit lumea cu lada.

#66
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

 dan78rom, on 05 iulie 2018 - 07:03, said:

...
Din pacate blocant spate nu are, tot in ARB ramine speranta.
Ce sa faci cu blocantul spate?
Sunt atat de rare situatiile in care Jimny are nevoie de blocant incat nu vad nicio problema ca nu i-au pus.
La o masina mai mare si mai grea, chiar mult mai grea as spune inteleg rolul blocantului dar la Jimny in cele mai multe situatii mai mult rau face. Nu-ti doresti sa fii pe o urcare cu usoara panta laterala si sa-ti patineze imediat spatele usor asa cum face la Jimny. Am vazut atat pe Samurai cat si pe Jimny ce face blocantul spate. Daca stii sa te folosesti de masina, nu ai nevoie.
Eu am urcat din prima pe urcari unde Patrol s-a chinuit foarte tare iar Wrangler cu 3 blocante nu a reusit sa urce. Totul doar din cauza greutatii. Toti aveam Simex.

#67
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Nu are dif-lock, are EDL, Electronic Diff Lock, cum are si Duster HJD, ajuta destul de mult, fara complexitatea unui blocant. Sigur vor exista optiuni aftermarket pentru un blocant.

#68
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/57mNKubg5bI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#69
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Faza tare e ca o sa aiba diferential cu alunecare limitata si pe fata si pe spate.
Deocamdata ciudatica masina. Sa o vad live si cum merge conteaza cel mai mult.

#70
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Unde ai gasit asa ceva?


#71
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Uita-te in prezentarea de mai sus.
Vezi ca zice ceva de LSD si arata cum cupleaza cand patineaza cealalta roata de pe aceeasi punte.

#72
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Vezi ca am pus cu citeva postari inainte specificatiile oficiale. Te lamuresti singur.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate