Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Cum isi mai petrec romanii vacant...

Fronius Gen24 Hibrid country code?

Compatibilitate placa de baza/pro...
 Identificare soi vita de vie

Iritatie ciudata pe picior

Problema Phillips 50PUS8536/12

Examen restant
 Colonoscopie

sisteme de operare 32 bit si 64 b...

Recomandari producatori pergole, ...

Prima iesire cu masina in Grecia,...
 A mai cumparat cineva tastaturi d...

Generator hidro artizanal

Convertire imprimanta pt sublimare

Despagubire defectiune curent?
 

Suzuki Jimny 2019 - Legenda off-road continua

- - - - -
  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#109
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 14.11.2004
Ia vechiul model MPS si adauga rafinamentul si tinuta de drum al celui nou si vei avea o nebunie pe roti.

#110
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,837
  • Înscris: 23.04.2007
Suzuki Jimny saved with new commercial version

Suzuki Jimny van sidesteps Europe’s latest emissions regulations by becoming a light commercial vehicle

This new commercial variant allows Suzuki to exploit a loophole in the current European emissions regulations.
The standard Jimny was recently removed from sale, as its engine bumped Suzuki’s average fleet-wide CO2 emissions figure over the European Parliament’s recently introduced 95g/km threshold.
However, that 95g/km figure only applies to passenger vehicles. Commercial vehicles have a far more lenient target figure of 147g/km of CO2 which, rather conveniently, the Jimny’s 1.5-litre four-cylinder petrol engine comes closer to matching – allowing Suzuki to eke a few more sales out of its ever-popular off-roader.

Edited by adrian_r5, 14 September 2020 - 07:40.


#111
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,921
  • Înscris: 01.11.2005
Poate mai scade si pretul cu ocazia asta...


#112
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Era de așteptat să se întâmple treaba asta.
Tot e bine.
Măcar să apară cât mai multe, poate iau una la mâna a doua peste un an. De ce nu, versiunea deja existentă pe piață, cu scaune. Sunt și acum, dar puține și foarte scumpe.

#113
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,799
  • Înscris: 08.03.2015
La modul real bancheta din spate oricum nu prea era folosita. Acces greu, spatiu limitat, portbagaj prea mic pt nevoile a 4 persoane sau a unei familii.
Utila putea fi dar nu e o problema prea mare lipsa ei.

Puteau tine si Grand Vitara in felul asta ca inca se mai produce. Eventual doar varianta scurta.

#114
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 14.11.2004
Au luat-o pe calea lui Pajero, N1 si ai scapat de belele. Oricum 90% dintre soferi nu folosesc bancheta aia.

#115
don_King

don_King

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,602
  • Înscris: 26.11.2001
Am un vecin care are un Jimny. De fiecare data cand ninge abundent iese primul la sosea :)
Senzationala pentru gropanele patriei. Mereu ma uit cu jind la ce garda la sol are masinuta aia.....

#116
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,921
  • Înscris: 01.11.2005

View Postconnectorxp, on 14 septembrie 2020 - 18:45, said:

Au luat-o pe calea lui Pajero, N1 si ai scapat de belele. Oricum 90% dintre soferi nu folosesc bancheta aia.
N1 merita la motoare mari altfel ai costuri mai mari in Ro.Oricat de mica e bancheta ,incap 2 copii,prin Grecia am vazut destule la inchiriat si se urcau si cate 4 in cele cu soft top.E o pierdere pentru Suzuki.

#117
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,274
  • Înscris: 22.03.2007
Cred ca e cea mai recomandata masina pentru dezastrul de pe drumurile romanesti. Am fost acum pe Transfagarasan, fereasca Dumnezeu, sunt drumuri de pamant mai bune decat vestita sosea montana. La intoarcere, pe Valea Oltului, au aparut gropi si petice care sunt periculoase pentru ca te obliga sa deviezi pe contrasens. A1, o continua pendulare pe verticala pret de 120 km. Ce a fost facut prost de comunisti, prost va fi si peste inca 50 de ani...

Edited by takis, 14 September 2020 - 21:17.


#118
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,821
  • Înscris: 13.07.2005
Pai, oricum Jimny era prin excelenta o masina utilitara, nu o masina de familie.
Cred ca cel putin 70-80% dintre aceste masini duc in teren una-doua persoane.
Am prieteni vanatori care folosesc doar Jimny - si oricum au scos bancheta din spate ca sa faca loc cainilor si/sau vanatului (pentru vanat mare,, gen mistret sau caprior, agata o remorcuta).
De asemenea, este folosita si de catre topografi/geodezi care in spate-si pun doar ustensilele (si aici, multi au renuntat la bancheta pentru a face mai mult loc).
Nu cred ca-si cumpara cineva un Jimny ca sa-si plimbe familia ...

#119
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,799
  • Înscris: 08.03.2015

View Posttakis, on 14 septembrie 2020 - 21:16, said:

Cred ca e cea mai recomandata masina pentru dezastrul de pe drumurile romanesti. Am fost acum pe Transfagarasan, fereasca Dumnezeu, sunt drumuri de pamant mai bune decat vestita sosea montana. La intoarcere, pe Valea Oltului, au aparut gropi si petice care sunt periculoase pentru ca te obliga sa deviezi pe contrasens. A1, o continua pendulare pe verticala pret de 120 km. Ce a fost facut prost de comunisti, prost va fi si peste inca 50 de ani...
Nu chiar.
Nici pt drumurile dezastru daca nu vorbim de utilizarea zilnica pe distante relativ scurte pe un drum cu adevarat dezastru cum mai sunt unele si mai ales nu pt autostrazi dezastru :)


Pe asfalt, oricat de prost, nu are niciun avantaj in fata unei masini gen Duster.

#120
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,821
  • Înscris: 13.07.2005

View Postunderb, on 15 septembrie 2020 - 09:03, said:

....
Pe asfalt, oricat de prost, nu are niciun avantaj in fata unei masini gen Duster.

Ba dimpotriva !
Cel putin modelul precedent nu era deloc confortabil. Prin comparatie, dpdv al confortului, Dusterul e limuzina !
Jimny (precedentul ca doar pe asta-l stiu - cel nou l-am vazut doar in poze) era super-mishto in teren accidentat.
Totodata, era si mai mult decat OK in oras, datorita dimensiunilor mici (lungime si latime) care te ajutau sa te strecori pe tot felul de stradute si alei si a garzii la sol ridicate ce-ti permiteau sa incaleci fara stress orice bordura. Mai complicat era daca voiai sa-ti faci aprovizionarea saptamanala la supermarket ...

#121
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,799
  • Înscris: 08.03.2015

View Postmarr, on 15 septembrie 2020 - 10:38, said:



Ba dimpotriva !
Cel putin modelul precedent nu era deloc confortabil. Prin comparatie, dpdv al confortului, Dusterul e limuzina !
Ma contrazici dar spui acelasi lucru ca mine :)
Am spus clar ca nu e cu nimic mai bun decat un Duster pe asfalt, fie el si asfalt stricat.
In rest, da, cand dimensiunile mici sunt un avantaj, sunt la orice masina inclusiv la Jimny dar omul vb de TF si autostrazi deci nu e cazul de vreun avantaj in cazul asta.

Anyway, postarea mea a pornit de la asta:

View Posttakis, on 14 septembrie 2020 - 21:16, said:

Cred ca e cea mai recomandata masina pentru dezastrul de pe drumurile romanesti. Am fost acum pe Transfagarasan, fereasca Dumnezeu, sunt drumuri de pamant mai bune decat vestita sosea montana. La intoarcere, pe Valea Oltului, au aparut gropi si petice care sunt periculoase pentru ca te obliga sa deviezi pe contrasens. A1, o continua pendulare pe verticala pret de 120 km. Ce a fost facut prost de comunisti, prost va fi si peste inca 50 de ani...

Edited by underb, 15 September 2020 - 10:51.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate