Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Suzuki Jimny 2019 - Legenda off-road continua
Last Updated: Sep 15 2020 10:49, Started by
connectorxp
, Jun 19 2018 22:36
·
0
#109
Posted 15 August 2020 - 08:51
Ia vechiul model MPS si adauga rafinamentul si tinuta de drum al celui nou si vei avea o nebunie pe roti.
|
#110
Posted 14 September 2020 - 07:26
Suzuki Jimny saved with new commercial version
Suzuki Jimny van sidesteps Europe’s latest emissions regulations by becoming a light commercial vehicle This new commercial variant allows Suzuki to exploit a loophole in the current European emissions regulations. The standard Jimny was recently removed from sale, as its engine bumped Suzuki’s average fleet-wide CO2 emissions figure over the European Parliament’s recently introduced 95g/km threshold. However, that 95g/km figure only applies to passenger vehicles. Commercial vehicles have a far more lenient target figure of 147g/km of CO2 which, rather conveniently, the Jimny’s 1.5-litre four-cylinder petrol engine comes closer to matching – allowing Suzuki to eke a few more sales out of its ever-popular off-roader. Edited by adrian_r5, 14 September 2020 - 07:40. |
#112
Posted 14 September 2020 - 08:05
Era de așteptat să se întâmple treaba asta.
Tot e bine. Măcar să apară cât mai multe, poate iau una la mâna a doua peste un an. De ce nu, versiunea deja existentă pe piață, cu scaune. Sunt și acum, dar puține și foarte scumpe. |
#113
Posted 14 September 2020 - 09:59
La modul real bancheta din spate oricum nu prea era folosita. Acces greu, spatiu limitat, portbagaj prea mic pt nevoile a 4 persoane sau a unei familii.
Utila putea fi dar nu e o problema prea mare lipsa ei. Puteau tine si Grand Vitara in felul asta ca inca se mai produce. Eventual doar varianta scurta. |
#114
Posted 14 September 2020 - 18:45
Au luat-o pe calea lui Pajero, N1 si ai scapat de belele. Oricum 90% dintre soferi nu folosesc bancheta aia.
|
#116
Posted 14 September 2020 - 20:19
connectorxp, on 14 septembrie 2020 - 18:45, said:
Au luat-o pe calea lui Pajero, N1 si ai scapat de belele. Oricum 90% dintre soferi nu folosesc bancheta aia. |
#117
Posted 14 September 2020 - 21:16
Cred ca e cea mai recomandata masina pentru dezastrul de pe drumurile romanesti. Am fost acum pe Transfagarasan, fereasca Dumnezeu, sunt drumuri de pamant mai bune decat vestita sosea montana. La intoarcere, pe Valea Oltului, au aparut gropi si petice care sunt periculoase pentru ca te obliga sa deviezi pe contrasens. A1, o continua pendulare pe verticala pret de 120 km. Ce a fost facut prost de comunisti, prost va fi si peste inca 50 de ani...
Edited by takis, 14 September 2020 - 21:17. |
#118
Posted 15 September 2020 - 07:35
Pai, oricum Jimny era prin excelenta o masina utilitara, nu o masina de familie.
Cred ca cel putin 70-80% dintre aceste masini duc in teren una-doua persoane. Am prieteni vanatori care folosesc doar Jimny - si oricum au scos bancheta din spate ca sa faca loc cainilor si/sau vanatului (pentru vanat mare,, gen mistret sau caprior, agata o remorcuta). De asemenea, este folosita si de catre topografi/geodezi care in spate-si pun doar ustensilele (si aici, multi au renuntat la bancheta pentru a face mai mult loc). Nu cred ca-si cumpara cineva un Jimny ca sa-si plimbe familia ... |
|
#119
Posted 15 September 2020 - 09:03
takis, on 14 septembrie 2020 - 21:16, said:
Cred ca e cea mai recomandata masina pentru dezastrul de pe drumurile romanesti. Am fost acum pe Transfagarasan, fereasca Dumnezeu, sunt drumuri de pamant mai bune decat vestita sosea montana. La intoarcere, pe Valea Oltului, au aparut gropi si petice care sunt periculoase pentru ca te obliga sa deviezi pe contrasens. A1, o continua pendulare pe verticala pret de 120 km. Ce a fost facut prost de comunisti, prost va fi si peste inca 50 de ani... Nici pt drumurile dezastru daca nu vorbim de utilizarea zilnica pe distante relativ scurte pe un drum cu adevarat dezastru cum mai sunt unele si mai ales nu pt autostrazi dezastru Pe asfalt, oricat de prost, nu are niciun avantaj in fata unei masini gen Duster. |
#120
Posted 15 September 2020 - 10:38
underb, on 15 septembrie 2020 - 09:03, said: Ba dimpotriva ! Cel putin modelul precedent nu era deloc confortabil. Prin comparatie, dpdv al confortului, Dusterul e limuzina ! Jimny (precedentul ca doar pe asta-l stiu - cel nou l-am vazut doar in poze) era super-mishto in teren accidentat. Totodata, era si mai mult decat OK in oras, datorita dimensiunilor mici (lungime si latime) care te ajutau sa te strecori pe tot felul de stradute si alei si a garzii la sol ridicate ce-ti permiteau sa incaleci fara stress orice bordura. Mai complicat era daca voiai sa-ti faci aprovizionarea saptamanala la supermarket ... |
#121
Posted 15 September 2020 - 10:49
marr, on 15 septembrie 2020 - 10:38, said: Ba dimpotriva ! Cel putin modelul precedent nu era deloc confortabil. Prin comparatie, dpdv al confortului, Dusterul e limuzina ! Am spus clar ca nu e cu nimic mai bun decat un Duster pe asfalt, fie el si asfalt stricat. In rest, da, cand dimensiunile mici sunt un avantaj, sunt la orice masina inclusiv la Jimny dar omul vb de TF si autostrazi deci nu e cazul de vreun avantaj in cazul asta. Anyway, postarea mea a pornit de la asta: takis, on 14 septembrie 2020 - 21:16, said:
Cred ca e cea mai recomandata masina pentru dezastrul de pe drumurile romanesti. Am fost acum pe Transfagarasan, fereasca Dumnezeu, sunt drumuri de pamant mai bune decat vestita sosea montana. La intoarcere, pe Valea Oltului, au aparut gropi si petice care sunt periculoase pentru ca te obliga sa deviezi pe contrasens. A1, o continua pendulare pe verticala pret de 120 km. Ce a fost facut prost de comunisti, prost va fi si peste inca 50 de ani... Edited by underb, 15 September 2020 - 10:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users