Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...
 Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...
 

Ghidare in intersectii dificile

- - - - -
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#19
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
'mama ei de turma.
cum e cand ai rosu la trecerea de pietoni si aia din spate claxoneaza ca ei vor sa treaca?

Edited by arg, 19 June 2018 - 23:40.


#20
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
In B nu poti merge, in siguranta, cu masina decat daca respecti turma.
Chiar si Politia respecta turma.

Edited by pasilla, 19 June 2018 - 23:49.


#21
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View Postarg, on 19 iunie 2018 - 23:39, said:

'mama ei de turma.
cum e cand ai rosu la trecerea de pietoni si aia din spate claxoneaza ca ei vor sa treaca?
Cred ca incep sa inteleg. E cam ca in sudul italiei... Nu cred ca mi-ar place.Posted Image

#22
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
Da, am dat de niste melci pe banda 2, megeau la vanatoare. Chiar sa dau flasuri la politie? Nu, dar am stat in spatele lor pana s-au dat pe banda 1.
Mergeau cu 30km/h pe bordul meu, pe limita de 50km, seara, senin si asfalt uscat.

#23
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Pai e simplu. Daca vrei sa virezi la drepata te incadrezi pe banda de pe dreapta, daca vrei la stanga pe cea de pe stanga iar pentru inainte pe cea de pe mijloc. Indiferent cate benzi sunt. Eu asa fac daca nu cunosc intersectia si orasul. Unde cunosc e mai simplu ca stiu cate benzi sunt pentru inainte, cate pentru dreapta, cate stanga , cate combinate (dreapta si inainte sau stanga si inainte).
  De obicei cu ceva inainte de intersectie exista un indicator care arata care banda incotro o ia Posted Image  Dar daca il ratez aplic regula expusa la inceput.Attached File  22208730944_560d019c52_c.jpg   206.28K   13 downloads

Edited by PoeOvidiu, 20 June 2018 - 06:46.


#24
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,241
  • Înscris: 01.12.2001
Nu peste tot e asa.
La cele cu pasaj, daca vrei sa mergi la stanga, vei face dreapta sa treci prin pasaj.
De asta am recomandat Lane Assist si Junction View.

#25
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
@ Ovi
Pai si daca ai doua benzi ce faci?
Ca eu mi-am lut o leapsa cu b2 obligatoriu inainte iar la urmatorul semafor obligatoriu la stanga, si problema asta e si pe b1.
Cand am ajuns acasa m-am uitat pe camera si m-am spariat cate balbe facusem. Si culmea e ca ma uitasem pe google dar am zis ca pe drum drept nu apar surprize.

#26
bobocul

bobocul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,392
  • Înscris: 16.09.2003
Urmaresti si marcajele de pe asfalt, care incep cu 50 m inainte de intersectie.

#27
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
pufffff
asta daca e gol si mergi ca melcul ca sa poti citi marcajele.
sa te vad eu la ora de varf prin bucuresti cand se merge cu 60-70 pe bulevarde cum citesti tu marcajele, te asiguri, semnalizezi, iar te asiguri si intri, toate astea in 50m la viteza traficului.

#28
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,241
  • Înscris: 01.12.2001
Asa ar trebui. Insa doar daca sunt vizibile.
Pe stalpi in unele locuri lipsesc.
Pe asfalt sunt sterse.
Insa localnicii stiu de ele si claxoneaza pe toti cei nu le vad (ca nu sunt)

#29
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
@ ptero
uite un exemplu, studiat inainte de a ajunge in intersectie:
https://www.google.c...!7i13312!8i6656

Attached File  Clipboard01.jpg   132.64K   28 downloads
acolo unde se bifurca, depinde cat de plin e, ajung pe banda 2 sau pe 3 pentru ca trebuie sa ma asigur in dreapta si daca am masina in paralel nu trebuie sa intru peste ea.

la victoriei e si mai incurcata intersectia..., dar usor usor pe masp cu rabdare am invatat ce am de facut, dupa un timp nu a mai fost nevoie de google ca se formeaza automatismele si citesc automat topografia.

Edited by arg, 20 June 2018 - 08:30.


#30
bobocul

bobocul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,392
  • Înscris: 16.09.2003

View Postarg, on 20 iunie 2018 - 08:15, said:

pufffff
asta daca e gol si mergi ca melcul ca sa poti citi marcajele.
sa te vad eu la ora de varf prin bucuresti cand se merge cu 60-70 pe bulevarde cum citesti tu marcajele, te asiguri, semnalizezi, iar te asiguri si intri, toate astea in 50m la viteza traficului.
La ora de varf cu 60-70 km/ora, unde ai gasit tu asta? eu cu mai mult de 5-10 km/ora nu reusesc sa merg prin Bucuresti la ora de varf. Fac 7,5 km in minim 45 de minute si maxim 1,5 ore.

#31
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View Postbobocul, on 20 iunie 2018 - 08:45, said:

La ora de varf cu 60-70 km/ora, unde ai gasit tu asta? eu cu mai mult de 5-10 km/ora nu reusesc sa merg prin Bucuresti la ora de varf. Fac 7,5 km in minim 45 de minute si maxim 1,5 ore.
pe la aviatorilor, victoriei, romana, universitate....

#32
bobocul

bobocul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,392
  • Înscris: 16.09.2003
Norocosule. Din pacate nu am drum pe acolo. :(

#33
ptero

ptero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 06.10.2006

View PostOPEDI, on 19 iunie 2018 - 19:00, said:

Nu e important sa ajungi rapid la destinatie, important e sa nu mori pe drum.
Daca intersectie dificila inseamna pentru tine o intersectie mare, cu multe benzi si multiple iesiri, daca nu te poti "orienta" si nu te asiguri temeinic la fiecare schimbare de banda, atunci nu ai de facut decat sa urmezi directia pe care ai preselectat-o (NU), si la urmatoarea intersectie sa alegi calea corecta.
Mergi, fa km, acumuleaza experienta si cu timpul vei vedea ca nu e rocket-science

View Postfqx, on 19 iunie 2018 - 19:07, said:

Daca folosesti softuri de genu si nu inveti tu, o sa ramai sofer incepator multa vreme.Uitate pe  Google maps inainte sa iti faci o idee, si asta e, daca te-ai incadrat gresit, astepti cu rabdare sa schimbi banda.Chiar daca nu eram incepator, cand am fost prima oara in Bucuresti, m-am incadrat gresit de o gramada de ori, dar nu a murit nimeni.

View Postbobocul, on 19 iunie 2018 - 19:32, said:

Asta este prima greseala. Esti incepator si vrei sa urmaresti vizual pe telefon sau ce o fi, incadrarea pe banda. Adica iti iei ochii si atentia
de la drum.

View Postpasilla, on 19 iunie 2018 - 19:34, said:

Iti recomand OUG 195/2002 reactualizata 2018, altfel o sa ramai incepator si dupa 20 de ani.
Privirea ta trebuie sa fie la marcaje, indicatoare si drum, urechile la motor si zgomotele exterioare.

View Postbudacu, on 19 iunie 2018 - 22:00, said:

Noaptea e periculos ca se circula tare; ziua e periculos ca este aglomeratie...pai si atunci cand mai conducem? Nu mai bine stam in casa sau ne dam cu RATB sau Metrorex? (si aici putem da de alte pericole, cum ar fi romulanii)

@ptero, sfatul meu este sa "casti bine ochii" la drum si semnele de circulatie. De asemenea, nu uita si de oglinzi, crede-ma iti sunt de mare folos. Un GPS te ajuta in mare masura dar nu te baza 100% pe el.
Inca o chestie, mergi corect pe drumul tau  si ignora (pe cat posibil) idiotii din trafic Daca ai "lamaia" in geam, oamenii cu minte vor incerca sa te "protejeze" in trafic pe cand idiotii vor incerca sa te "faulteze" de cele mai multe ori (asta e comportamentul lor si nu ai ce le face; asa cum se comporta cu tine ca incepator tot la fel se vor comporta si cu alti soferi).

Greseli vei face cu siguranta, atat acum ca incepator, cat si mai tarziu ca avansat. Important este sa nu fie grave sau foarte grave (nu cred ca exista o persoana care sa spuna sincer ca nu a facut nici o greseala la volan).
Aceste sfaturi sunt principiale, corecte si binevoitoare. Le citesc de mai multe ori, chiar si cand mai uit, revin asupra lor. Va multumesc!

View PostRCmake, on 19 iunie 2018 - 18:52, said:

Waze !

View PostElcapoMafia, on 19 iunie 2018 - 19:23, said:

Waze nu-ti arata pe care banda sa te incadrezi, din timp. Sygic in schimb da.
Waze e bun doar ca alerta radar, dupa parerea mea, ca GPS e inferior Sygic-ului.

View Postdorin_2k, on 19 iunie 2018 - 19:28, said:

Cauta GPS cu Lane Assist si Junction View.
Are Garmin asa ceva.
Inteleg ca pot fi folosite aplicatiile de telefon ca un ajutor suplimentar.
Sunt caracteristicile Lane Assist si Junction View potrivite pentru intersectiile mari din Bucuresti? Inafara de Garmin au si Waze si Sygic asa ceva?

#34
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014

View PostPoeOvidiu, on 20 iunie 2018 - 06:40, said:

Pai e simplu. Daca vrei sa virezi la drepata te incadrezi pe banda de pe dreapta, daca vrei la stanga pe cea de pe stanga iar pentru inainte pe cea de pe mijloc. Indiferent cate benzi sunt. Eu asa fac daca nu cunosc intersectia si orasul. Unde cunosc e mai simplu ca stiu cate benzi sunt pentru inainte, cate pentru dreapta, cate stanga , cate combinate (dreapta si inainte sau stanga si inainte).
  De obicei cu ceva inainte de intersectie exista un indicator care arata care banda incotro o ia Posted Image  Dar daca il ratez aplic regula expusa la inceput.Attachment 22208730944_560d019c52_c.jpg
In Bucuresti, am patit ceva mai frumos:P.Nu mai tin minte intersectia, ca nu sint din oras, insa desi era indicator, erau vreo 7 benzi, insa marcajul de pe asfalt lipsea cu desavarsire, si bineinteles ca m-am incadrat gresit, insa nu a fost problema, era o adevarata coada de masini care se incadrasera gresit si asteptau sa ii lase sa schimbe banda, asa ca m-am asezat si eu la rand:D

#35
ptero

ptero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 06.10.2006

View PostPaz, on 19 iunie 2018 - 19:43, said:

Plateste niste ore cu un instructor. Pune-l sa te duca exact in intersectiile care ti se par mai dificile.

”Viziteaza” intersectiile alea noaptea la o ora cand sunt pustii.
Cu un instructor sau cu un taximetrist?
Cel putin noaptea, taximetristi sunt destui.

View Postpasilla, on 19 iunie 2018 - 23:29, said:

Si nici nu trebuie sa fii atent la indicatoare sau marcaje, faci ce fac ceilalti.

View Postarg, on 19 iunie 2018 - 23:30, said:

Da, mergem cu turma.

p.s. eu si acum ma amuz cand turma merge aiurea si eu o iau frumos pe marcaje, si in spatele meu tot sirul o ia pe marcaje (uneori dupa ce-l claxonez bine pe ala de vrea sa intre peste mine).

Alta chestie, am observat ca tot claxonand in anumite intersesctii (pe aia care intra peste mine aiurea) in timp au inceput si altii sa claxoneze si a inceput sa se circule ceva mai bine. (sau doar vad eu altfel lucrurile)

View Postpasilla, on 19 iunie 2018 - 23:37, said:

Nu e frumos sa strici spiritul de turma Posted Image
Turma... merge, da, dar nu prea respecta regulile.

#36
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014

View Postptero, on 20 iunie 2018 - 15:22, said:

Cu un instructor sau cu un taximetrist?
Cel putin noaptea, taximetristi sunt destui.
Nu ai un prieten/coleg sofer cu experienta? Il iei cu tine si e destul.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate