Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Seria 2000 de la Nvidia
Last Updated: Aug 29 2019 17:04, Started by
MembruAnonim
, Jun 19 2018 08:33
·
0
#613
Posted 22 February 2019 - 11:26
Acele trucuri se numesc optimizari.
Teoria zice ca arhitectura CPU este mai optimizata pentru raytracing decat arhitectura GPU si cu toate astea, in practica, raytracing-ul pe GPU este mai rapid. Faptul ca Nvidia si-a optimizat arhitectura si pentru raytracing este un lucru firesc iar rezultatele sunt cat se poate palpabile si spectaculoase. Multumesc de filmulet, dar este irelevant pentru ca nu atinge complexitatea scenelor dintr-un joc. |
#614
Posted 22 February 2019 - 13:24
Quote
dar este irelevant pentru ca nu atinge complexitatea scenelor dintr-un joc Nu prea inteleg de ce ai aruncat cu cuvantul ala, 'optimizare'. Pana la urma si eliminarea completa a ray tracingului se poate numi optimizare. |
#615
Posted 22 February 2019 - 14:06
Pana la urma care este problema ta? Faptul ca o placa video de gaming nu face ray-tracing la rezolutie cinematografica? Pai stimabile, pentru asa ceva se folosesc statii de lucru care costa de te indoaie.
|
#616
Posted 22 February 2019 - 14:59
Pentru rezolutie cinematografica se folosesc clustere: https://stackoverflo...instead-of-gpus
Filmul pe care l-am generat cu ray tracing a necesitat cam 10 ore / cadru (complexitatea scenei conteaza mai putin decat ar avea unii impresia, din motive de BVH, dependenta e logaritmica, nu liniara). Pe procesor capabil de 28 fire de executie, dar am limitat la 20 cred, ca sa pot si lucra intre timp. |
#617
Posted 22 February 2019 - 15:37
Ok, si acum stau si te intreb, in cazul unui JOC, unde rezolutia si necesarul de realism sunt mult mai mici decat in cadrul unui film dar unde randarea trebuie sa fie in timp real, daca se poate, cu peste 100 FPS, nu crezi ca trebuiesc facute niste compromisuri?
2 Algoritmul de ray tracing implementat in functiile fixe hardwarede la nvidia permite o raza per pixel (la calitate "ultra", caci la "high" e cate o raza la al doilea pixel, sau , cum definesc ei, 0.5 raze per pixel) cu procesare de 3 bounce-uri. Evident ca e foarte foarte sijplificat daca stai sa compari cu ingerii tai din sticla ... dar avantajul e ca se poate face in timp real, la un frame-rate mai mult decat decent si cu un mic filtru de zgomot rezultatele sunt uimitoare, comparativ cu lipsa completa a ray tracingului. La urma urmei nu imi pasa daca imaginea perceputa de mine chiar e randata sau e procesata ca sa arate cum arata, atat timp cat arata mai realist decat fara RT. Gobal Illumination la modul cum a fost implementat pe metro exodus este de mare efect, mai ales dupa ce joci o scnea cu RT on si apoi aceeasi scena cu RT off, deja umbrele si luminile nu mai sunt la locul lor, se trece de la proiectii realiste de lumini si umbre la chestii evident sintetice. Once you go RT you never go back |
#618
Posted 22 February 2019 - 15:39
sys, on 22 februarie 2019 - 14:06, said:
Pana la urma care este problema ta? Faptul ca o placa video de gaming nu face ray-tracing la rezolutie cinematografica? Pai stimabile, pentru asa ceva se folosesc statii de lucru care costa de te indoaie. vrei sa faca din rahat bici si sa si plesneasca asa din prima? lasa carcoteala la o parte, ca daca nu zicea nvidia de RTX, habar nu aveai ca exista asa ceva. este un inceput. aia e... pasi mai mici sau mai mari, dar nu se poate asa din prima. |
#619
Posted 22 February 2019 - 16:43
Problema mea e ca au niste preturi nesimtite (mai vad eu, poate totusi ma decid pentru un Titan RTX), in masura in care saltul tehnologic e mai mic decat lasa impresia marketingul.
Sigur ca e fain sa ai ceva suport in HW pentru ray tracing, dar 'ceva suport' exista si inainte (dat de capacitatea de a paraleliza calculele). Poftim, fara RTX, joc (si suspectez ca nici nu s-a prea obosit cu filtrul): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/x19sIltR0qU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#620
Posted 22 February 2019 - 16:45
A aparut 1660 TI la pret de 1400-1500 nu e rau, cred ca va fi un upgrade bun de la 1060 3GB, dar nu acuma.
|
#621
Posted 22 February 2019 - 17:39
@omg99
1660 nu are nici o treaba cu RTX se poate muta pe topic nou sau in cel de stiri. @parabellum Din ce vad in postarea ce acompaniaza video-ul: http://amietia.com/q2pt.html nici macar nu e nevoie de cine stie ce hardware specializat pentru performanta decenta o placa grafica de acum 6 ani AMD FirePro W8100(R9 290) scoate 49.3 fps. Presupun ca zgomotul din randare poate fi eliminat cu ReShade : https://reshade.me/ sau : https://cs.dartmouth...a17towards.html Edited by Arthos, 22 February 2019 - 17:49. |
#622
Posted 23 February 2019 - 11:39
Pai nu e nevoie. Paralelizarea e foarte usor de facut (in special pe cpu, cred ca am facut-o intr-o ora sau si mai putin) si cum placile video suporta de multisor paralelizare (acolo insa trebuie sa ai grija de arhitectura, accesul la memorie nu e 'egal' si e mai complicat decat 'cache locality' la cpu)...
Sigur ca ceva hardware specializat poate sa ajute. Sper ca dupa vreo doua variante noi de gpu-uri, chiar sa fie capabile de mult mai mult. |
|
#623
Posted 23 February 2019 - 12:32
parabellum, on 22 februarie 2019 - 16:43, said: Problema mea e ca au niste preturi nesimtite (mai vad eu, poate totusi ma decid pentru un Titan RTX), in masura in care saltul tehnologic e mai mic decat lasa impresia marketingul. pentru cacompetitia doarme. cu sau fara RTX, probabil ar fi avut preturi mari. |
#624
Posted 23 February 2019 - 13:44
Si daca competitia nu dormea tot aceasi categorie de preturi ar fi a avut pentru ca asta e noua economie: cel mai simplu exemplu piata telefoanelor : de la un "flagship" acum sunt 3 si pragul psihologic de 1000 euro deja a fost depasit setand trendul din moment ce consumatorul a inghitit galusca.
Evident mai e si alt aspect din psihologia consumatorului : Tot ce e scump trebuie sa fie automat mai bun. O fi, dar nu in masura necesara pentru generatia RTX 1.0 comparativ cu GTX. Si daca tot avem anuntul cu 1660 in topic care e GTX nu RTX oare de ce ? un efect pozitiv e scaderea de ieri a preturilor pentru seria Vega 56 pe extern evident, la noi de black fraier day de iarna/primavara/eclipsa de 1800 toamna :> Edited by Arthos, 23 February 2019 - 13:45. |
#625
Posted 23 February 2019 - 13:48
Arthos, on 23 februarie 2019 - 13:44, said:
Si daca competitia nu dormea tot aceasi categorie de preturi ar fi a avut pentru ca asta e noua economie: cel mai simplu exemplu piata telefoanelor : de la un "flagship" acum sunt 3 si pragul psihologic de 1000 euro deja a fost depasit setand trendul din moment ce consumatorul a inghitit galusca. Arthos, on 23 februarie 2019 - 13:44, said:
Si daca tot avem anuntul cu 1660 in topic care e GTX nu RTX oare de ce ? un efect pozitiv e scaderea de ieri a preturilor pentru seria Vega 56 pe extern evident, la noi de black fraier day de iarna/primavara/eclipsa de 1800 toamna :> |
#626
Posted 23 February 2019 - 13:49
Evident, pe piata serverelor Nvidia are placi mai ieftine ca AMD
Sau poate la noi magazinele tin cu dinti de pret nefiind interasate de volum ca genereaza prea multe complicatii in dubla contabilitate :> Edited by Arthos, 23 February 2019 - 13:55. |
#627
Posted 23 February 2019 - 16:29
Arthos, on 23 februarie 2019 - 13:44, said:
Si daca tot avem anuntul cu 1660 in topic care e GTX nu RTX oare de ce ? 1920 shadere vs. 1536 336 GB/s vs. 288 120 unitati de texturare vs. 96 E o diferenta sesizabila intre ele chiar si fara RT. |
|
#628
Posted 24 February 2019 - 18:32
#629
Posted 24 February 2019 - 19:04
Las-o asa cum a cazut prima data. Nu este competitie in placile video.
|
#630
Posted 24 February 2019 - 19:40
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users