Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...
 Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP
 

Sfat achiziție auto, buget 9000 - max 11000 euro

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#1
Sanyx

Sanyx

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 18.06.2018
Mașina va fi folosită 80% în oraș.
Variantele care îmi plac sunt:

TOYOTA YARIS 3 Hibrid                286L   14.5
OPEL CORSA 5 Ecotec                  285L   15.8
FORD FIESTA 6 Ecoboost             292L    15.1
FORD FOCUS 3 SW Ecoboost      475L    16.9
SEAT LEON 3 1.2/1.4 TSI              380L   16.1
TOYOTA AURIS 2. Hibrid               360L    15.5
HONDA CIVIC 9    1.4 I-VTEC        477L   17.3
MITSUBISHI ASX.                           419L   15.8

Exclus diesel, nu am avut și nu voi avea.
Am nevoie de fiabilitate, consum rezonabil, costuri mentenanță rezonabile și de un portbagaj care satisfac nevoile curente a doi adulți și un bebe.
Coloanele reprezintă volumul portbagajului plus un scoring mediu al posesorilor respectivelor modele în ce privește nivelul de satisfacție în raport cu mașina respectivă.

Cel mai mult îmi place CIVIC 9, are și un portbagaj uriaș, doar ca în banii ăștia nu găsesc un exemplar decent.

Așadar, care ar fi compromisul vostru?

Edited by Sanyx, 18 June 2018 - 20:27.


#2
UdAgOr

UdAgOr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 16.06.2018
Honda Civic...eu asta as alege.

#3
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Focus SW. Restul sunt ori glume, ori scumpe la achizitie/intretinere, ori ambele.

#4
Labelleepoque

Labelleepoque

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 04.06.2018
Logan nou, motor 1,2 si 5 ani garantie! Restul, doar snobisme.

#5
Sanyx

Sanyx

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 18.06.2018

 Labelleepoque, on 18 iunie 2018 - 20:48, said:

Logan nou, motor 1,2 si 5 ani garantie! Restul, doar snobisme.
În ce privește costul efectiv /km, Logan-ul este campion, totuși nu vreau doar o cutie care să mă ducă de la punctul A la punctul B, vreau și un pic de comfort și un plus de siguranță și ceva dotări ce nu găsești Ăźn general pe Logan.

Edited by Sanyx, 18 June 2018 - 21:05.


#6
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 Labelleepoque, on 18 iunie 2018 - 20:48, said:

Logan nou, motor 1,2 si 5 ani garantie! Restul, doar snobisme.
ca sa-si bata joc de banii aia?

#7
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Mazda 3?

Edited by ericmario, 18 June 2018 - 21:15.


#8
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
E un haos în lista aia... compacte normale , compacte hibride, clasa mica hibride, SUV-uri compacte... un Clasa S nu te intereseaza?
Serios acum , mașinile puse de tine sunt destul de diferite. Regandeste-ti lista, ca sa avem concret niste păreri pentru tine.
Dacă zici că 80% mergi în oraș, recomand o mașina de clasa mica aproape noua sau o compacta cu rulaj ceva mai ridicat , adică ceva pe la 60-70000 de km. De preferat benzina și aspirat.

Edited by LauCalin, 18 June 2018 - 21:21.


#9
CoDaCi

CoDaCi

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 04.06.2018
Ford focus 3 şi Seat Leon mi se par cele mai potrivite cu un + pentru Leon. În România momentan să îi dai absolut tot ce trebuie la o masină japoneză e cam scump...Fordu e in general o masină fiabilă, momentan dețin unele din motorizarile cele mai bune, dar asta pot spune şi  despre grupul Vag. Eu am condus ambele dar modelele mai vechi si parerea mea e că Seat-ul e mai sport, reacționează mai "altfel" cand dai talpă si motorizarea e foarte fiabilă. Ford-ul e mai clasic, mai simplu... Dar dacă nu te interesează micile diferențe ambele sunt foarte ok.

#10
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Și de la japonezi ce ai condus? Ce ai schimbat tu la mașinile japoneze de zici că sunt scumpe la întreținere și de cate ori ai ajuns cu ele in service ?
Ce are mai clasic un Focus 1.0 Ecoboost , comparativ cu un Golf 7 1.0 TSI?

Edited by LauCalin, 18 June 2018 - 21:27.


#11
Sanyx

Sanyx

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 18.06.2018

 LauCalin, on 18 iunie 2018 - 21:19, said:

E un haos în lista aia... compacte normale , compacte hibride, clasa mica hibride, SUV-uri compacte... un Clasa S nu te intereseaza?
Serios acum , mașinile puse de tine sunt destul de diferite. Regandeste-ti lista, ca sa avem concret niste păreri pentru tine.
Dacă zici că 80% mergi în oraș, recomand o mașina de clasa mica aproape noua sau o compacta cu rulaj ceva mai ridicat , adică ceva pe la 60-70000 de km. De preferat benzina și aspirat.
Absolut corectă observația ta, nu este o temă ușoară, tocmai de aceea am cerut opinii, în special de la cei care au, au avut bebe și o mașină de oraș totodată. Cum s-au descurcat, este ok sau imposibil?
Sfatul tău este bun, însă, va fi suficient un portbagaj de 280L pentru căruțul copilului și cumpărături sau o eventuală escapadă din oraș cu familia?

Așadar? Poate un SEAT LEON gândesc, ar fi un bun compromis?

 CoDaCi, on 18 iunie 2018 - 21:19, said:

Ford focus 3 şi Seat Leon mi se par cele mai potrivite cu un + pentru Leon. În România momentan să ĂŽi dai absolut tot ce trebuie la o masină japoneză e cam scump...Fordu e in general o masină fiabilă, momentan dețin unele din motorizarile cele mai bune, dar asta pot spune şi  despre grupul Vag. Eu am condus ambele dar modelele mai vechi si parerea mea e că Seat-ul e mai sport, reacționează mai "altfel" cand dai talpă si motorizarea e foarte fiabilă. Ford-ul e mai clasic, mai simplu... Dar dacă nu te interesează micile diferențe ambele sunt foarte ok.
Multumesc, o postare care ma ajută.

#12
CoDaCi

CoDaCi

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 04.06.2018

 LauCalin, on 18 iunie 2018 - 21:26, said:

Și de la japonezi ce ai condus? Ce ai schimbat tu la mașinile japoneze de zici că sunt scumpe la întreținere și de cate ori ai ajuns cu ele in service ?
Ce are mai clasic un Focus 1.0 Ecoboost , comparativ cu un Golf 7 1.0 TSI?
Am condus, şi nu am avut de schimbat pt că nu eram eu propietarul şi adevărul este că sunt masini foarte fiabile dar din pacate la masini trebuie să te astepti la orice fie noua sau second, şi  trebuie să cumperi ce poti întreține iar te asigur că piesele la o Honda sunt mai scumpe decat la Focus. Să nu mai vorbim de unități aflate în dezmembrari si alte amănunte. Am vazut o cutie de viteze sparta la un A8 de 118.000€ nou :) aşa că mă aştept la imposibil când e vorba de fiare. E parerea mea, am lucrat in domeniu şi prin alte țări si mi-am facut o parere în timp.

#13
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Și atunci CORSA și fiesta zboară din start.
N ai ce face cu subcompacte dacă introduci bebe în ecuație. E incredibil câte sunt necesare pt un copil mare cat un pet de bere.

#14
Robiacs

Robiacs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,923
  • Înscris: 18.10.2010

 Labelleepoque, on 18 iunie 2018 - 20:48, said:

Logan nou, motor 1,2 si 5 ani garantie! Restul, doar snobisme.

Tu de cate ori vezi pe cineva ca vrea sa cumpere altceva inafara de Logan, il faci snob/fitos. Nu crezi ca esti un frustrat?

#15
Sanyx

Sanyx

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 18.06.2018

 irulan_corrino, on 18 iunie 2018 - 21:35, said:

Și atunci CORSA și fiesta zboară din start.
N ai ce face cu subcompacte dacă introduci bebe în ecuație. E incredibil câte sunt necesare pt un copil mare cat un pet de bere.
Bănuiam, dar vroiam niște opinii de la cei deja trecuți prin astfel de experiențe. :)

#16
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Sa știi că sunt exact în situația ta și la fel gândeam și eu. Am o mașina mica, in 3 uși chiar și până nu demult mă gândeam să o schimb. Bullshit! Se găsesc soluții. Mai ușoare, mai grele un pic, dar exista soluții. Cum te descurci cu un copil , cărucior și o mașina de clasa mica? Unii fac 2 copii și trăiesc în apartamente cu 2 camere. Dacă nu se puteau folosi astfel de mașini, poate nici nu se monta isofix pe ele și erau interzise transportului de copii. Uite că nu e chiar așa. ;)
De exemplu, eu voi alege un cărucior pliabil tip "umbrela". Încape perfect in portbagajul meu și mai ramane loc și pentru un troler mediu + o gentuta bebelului. Într-un caz extrem (deși mulți care au trecut prin asta mi-au zis că nu e cazul), poți să montezi un portbagaj de plafon.
Personal sunt adeptul mașinilor noi sau aproape noi, indiferent de clasa și dotările lor. Eu m-aș uita mai întâi la o mașina de clasa mica și cu 40-50000 de km, in loc de o compacta cu 100000,de exemplu . Mai ales când ai de gând să pastrezi mașina cel puțin 70-80000 de km. Că dacă vrei să o ții 2 ani și 15-20000 km, e mult mai simplu. Atunci când o masina o da in bară" la un capitol de baza , gen fiabilitatea generala, poate fi si poleită cu aur. Pentru mine e egal cu 0.
Nu am nimic cu mașinile nemțești supraalimentate... sunt faine la condus, sunt mai confortabile, insonorizarea o au mai buna, ergonomia și finisajele la fel..
Dar când vorbim de fiabilitate... nu prea se pot apropia de japonezi. Iar asta ți-o pot confirma doar cei care au avut de amândouă. Fosta mea mașina a fost un VW. Cumnatul meu are un Focus 1.6 TDCI 150000 de km f reali. A schimbat până acum compresor ac, ambreiaj complet, EGR. Toate astea au fost în acest an și au costat cam 1000 de euro. Iar turbina cică a început să fluiere. Sora mea are un Clasa A. F mișto mașina. Dar sa ajungi să bagi bani după nici 3 ani și 20000 de km... da, chestii mărunte. Dar enervante și frustrante. Deci personal nu mai vreau.

@codaci, eu as pune problema prin eliminarea cat mai multor șanse de apariție a problemelor. Degeaba alegi tu o mașina gândită" sa se și ajungă in service  și vezi apoi că în 2-3 ani ai depășit 1000-1500 de euro, bazandu-te pe piesele accesibile și dezmembrări (wtf? Vorbim de Astra F și Golf 3?), când după 2-3 ani cu o Honda sau Toyota vei vedea că schimbi doar ulei și filtre. Părerea mea :)

Edited by LauCalin, 18 June 2018 - 21:51.


#17
Sanyx

Sanyx

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 18.06.2018
Cred că finala se joacă între

FORD FOCUS 3 SW Ecoboost      475L    16.9
SEAT LEON 3 1.2/1.4 TSI              380L   16.1

De FOCUS 3 SW, ce credeți, nu va fi un pic greoi, mai ales că il port prin oraș.
Pe de altă parte TSI-ul de la SEAT am auzit că e mult mai păcătos decât Ecoboost - ul, este adevărat din ce știți ?



#18
CoDaCi

CoDaCi

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 04.06.2018
Eu momentan am un mic rozator de 2 ani si altul pe drum si un Mondeo mk3 care nu e chiar mic...Stau la oras si sunt mai mult decat satisfacut cu el. E bine cand ai copi sa te gandesti totusi si la spatiu, chiar daca asta implica o masina mare prin oras zi de zi. Eu cand trebuie sa plec la bunici si incep sa bag carucior masa de mancat haine una alta, ma speriu cate inghesui in masina si cand ma intorc aduc inapoi toate alea plus ca tot timpu vi cu ceva de la tara...vorba aia. Ce vreau sa spun e ca nu e necesar neaparat o masina mica. Daca mai faci copi daca pleci undeva si trebuie sa bagi toate necesare pt o luna de ex...gandestete ca iti trebuie si spatiu. Eu ma gandesc sa iau ceva cu 6 locuri. Dar sa sti ca nu e mare diferenta de consum la una mai mare, si chiar daca e un litru doi in plus, te scoti la spatiu si confort. Uitate la un Skoda de ex, au o tabla super rezistenta si la noi cu zapada cu sare, se simte sau ceva asemanator. Parerea mea e ca o sa te chinui putin cu o masina asa micuta pt familie.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate