Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cont Samsung A32

Hotarare definitiva a instantei, ...

Laptop office 2500 lei

un ceai bun
 sugerarea bacsisului de catre pat...

Bara Golf 7 Variant

Xiaomi 13 T Pro notificari

De ce a disparut acest produs din...
 Orange anunța mariri de preț, iar...

Recomandare casti audio over ear ...

La multi ani @Ann0nyym0us!

La multi ani @Andrei11161810!
 Glume cu si despre Dacii

Ati cumparat de pe acest site? Es...

Gand

Diametru si "model" teava...
 

Serviciu nou TV cablu + card CI+, cu sunet distorsionat pe unele canale

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
43 replies to this topic

#37
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,815
  • Înscris: 10.02.2017
Astept sa vina a 2-a oara la deranjament....
Pana atunci, daca are cineva amabilitatea sa ma ajute cu urmatoarea verificare la propriul TV / semnal, cu conditia sa fie televiziune de la Telekom prin cablu + card CI. Cablul intra direct in televizor.

Vreau sa stiu:
- daca nivelul semnalului la "Calitate semnal" ramane fix si permanent in 100%
- daca indicatia la "Bit rate error" este 0 (zero) permanent.
Aceste informatii sunt de regula disponibile in meniul TV pe ramura Setari - Meniu DVBC - Semnal

Multumesc.

Edited by addumi, 28 June 2018 - 13:54.


#38
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,123
  • Înscris: 22.02.2017
Incearca sa scoti cardul CI+, da-i pe TVR 1 si vezi daca si atunci ai problemele expuse de tine.

#39
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,815
  • Înscris: 10.02.2017
Continuarea necazului de aici.

Da, exact asa ma simt! Infrant.

Dupa cel de-al doilea deranjament, singura concluzie a fost ca semnalul este bun si ca singura optiune este sa solicit "inlocuirea cardului CI cu un receiver HD". Am pus intre ghilimele pentru ca acestea au fost cuvintele tehnicianului prezent la deranjament. A facut si o proba "in orb" cu un receiver care arata ca am semnal 100%.
Pentru a nu face o schimbare aiurea si sa ma trezesc ca nici asa nu este bine, mi-am luat la rand vecinii de pe scara sa descopar care dintre ei are televiziune prin cablu de la Telekom si mai ales care are receiver.
Spre norocul meu chiar vecinul de sub mine are. Am luat de la el receiverul, l-am conectat la televizor si totul ok.
M-am conectat inclusiv cu un cablu pana la el in casa direct la cablul lui. In mod evident semnalul la fel - cu fluctuatii si erori. Asta este, atat poate Telekom si printr-o minune receiverul HD reuseste sa corecteze aceasta situatie.

Pasul urmator a fost ca astazi sa sun, a cata oara, si sa solicit "inlocuirea cardului CI cu un receiver HD".
Dupa expunerea povestii, operatoarea ma anunta ca se poate, insa va trebui sa platesc in plus 2 euro + TVA in fiecare luna pentru acest receiver!!!
Explic ca nu vreau un receiver pentru inca un televizor, ci vreau inlocuirea cardului CI datorita imposibilitatii de a primi un serviciu de calitate.
Nu se poate! Pur si simplu nu se poate!!!

Asa functioneaza TELEKOM. Fix asa!!!

Cum este posibil ca atunci cand nu se furnizeaza un serviciu corespunzator sa taxezi clientul pentru un dispozitiv pentru care, daca l-as fi comandat de la bun inceput, nu as fi platit nimic in plus, asa cum se intampla cu actualul card CI???

Consider ca sunt furat pur si simplu, insa in acelasi timp consider ca sanatatea mea este mai presus decat cei 11 lei in plus platiti lunar lui Telekom.

Asa cum am mai spus, in prima secunda in care am sa pot rezilia contractul fara sa platesc costuri suplimentare, am sa o fac.

Nu mai am nervi pentru reclamatii, discutii, solutii, nimic!

Probabil asta este costul celor 6 luni de abonament zero si a telefonului cordless primit la instalarea de acum aproape 3 saptamani,

Asa intelege Telekom sa-si fidelizeze clientii.
Perfect!
Pe mine m-am fidelizat de m-au rupt.

Edited by addumi, 02 July 2018 - 09:15.


#40
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Si de ce nu ai continuat poveste in topicul original ?!

#41
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,604
  • Înscris: 23.10.2006
Vezi ca e posibil sa ai sansa sa reziliezi fara probleme din cauza canalelor scoase de la 01.07. din grila lor. Profita de ocazie....

#42
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
"omu' daca nu are probleme, si-i le creaza singur !" ... proverb romanesc !

Edited by realduc, 02 July 2018 - 09:20.


#43
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
si daca chiar nu mai ai alte alternative si esti obligat de situatie sa ramai la astia...reclamatie
in scris la ANPC. sau cere-le sa te mute pe DTH daca este posibil tehnic.

ca idee, cu aia din frontline (callcenter) nu ai ce discuta, sunt extrem de limitati in optiuni si in
informatii. ca sa nu mai spunem ca sunt externalizati si...vai steaua lor. totul il faci NUMAI in scris
si cu scandal.

#44
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,815
  • Înscris: 10.02.2017
Ieri dupa ora 14 s-a rezolvat necazul.

S-a instalat si activat un receiver HD si pot spune ca s-a incheiat toata aceasta poveste neplacuta.
Cum s-a intamplat?
Neasteptat, insa asa cum ar fi trebuit sa fie de la bun inceput. Fara costuri suplimentare pentru acest receiver HD pe care il solicitam pentru inlocuirea cardului CI care era discount-at 100% conform contractului. Este adevarat ca am facut o reclamatie scrisa pe formularul site-ului Telekom in care aratam situatia si nemultumirea pentru faptul ca trebuie sa platesc suplimentar.
Multumesc lui @dygey care mi-a dat ideea de a incerca si aceasta varianta. Intr-adevar la telefon este jale mare. Trebuie sa ai o sansa mare sa fii preluat de un operator care stie exact cum sa te ajute si sa-ti directioneze solicitarea.

Asta a fost, sper ca de aici inainte, cel putin acesti 2 ani de contract sa nu mai apara probleme care sa aiba rezolvari atat de dificile.

Ca fapt divers, dar care intr-un fel sau altul cu siguranta afecteaza multi utilizatori ai acestui receiver HD, Soft-ul cu care este incarcat. Daca la cablu si card CI canalele vin numerotate de la 1 la cate sunt in pachetul ales, ei bine aici canalele vin cu numerotare din 3 cifre.
Stiam acest lucru pentru ca si la vechiul receiver al antenei Dolce erau la fel.
Diferenta intre receiverul Dolce si acesta este ca lista de favorite preia canale cu tot cu numeroatarea lor, lucru care nu se intampla la Dolce.
Cu alte cuvinte imi transfera in favorite 111, 121, 351, etc direct in favorite, in loc de 111 in pozitia 1 favorite, 121 in pozitia 2 favorite, etc.
Din punctul meu de vedere este o mare greseala de soft, care te obliga sa memorezi combinatii de trei cifre, in loc sa ai in jur de 30 de numere aferente canalelor preferate. In plus trecerea de la favorite la lista obisnuita este dificila.
Nu am gasit pana astazi o alta modalitatea de selectare a canalelor favorite incat numerotarea lor sa fie de la 1 la cate doresc.
O fi nevoie de un update de soft / firmware? Nu am vazut cum s-ar putea face si mai ales daca exista si aduce ceva nou si util.

Edited by addumi, 06 July 2018 - 19:31.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate