Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Otobele Londoneze etajate
Last Updated: Jul 12 2018 21:14, Started by
djl
, Jun 17 2018 13:29
·
0
#1
Posted 17 June 2018 - 13:29
De mic mă fascinau astea.
Am văzut o dată unul în București. Probabil fusese adus pentru o campanie publicitară. Din păcate nu am ajuns să mă sui în el Sunt curios dacă la etaj (imperială) tavanul e foarte jos... că o dată m-am suit într-un unul German (ceva din anii '60-'70) și deși sunt o persoană scundă (1,70) cam dădeam cu capul de tavan. E adevărat că nu ai voie să stai în picioare la etaj? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/N980HgFOjbs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QWYPRenknK4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VwXQA03MJgE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RW_w9tF5oDw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 17 June 2018 - 13:38
Sunt foarte instabile si la parter fata de autobuzele obisnuite. Nu dai cu capul de nimic nici la parter, ba chiar sunt foarte inalte.
La etaj se sta doar pe scaune. Nu mai vezi asa ceva in Londra, acum au bagat modele hibride. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wyJZQ5sUvMc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] There are 2,922 hybrid buses, 73 electric buses, and ten hydrogen buses currently operating in London, out of a total bus fleet of 9,549.[1][2] The first hybrid bus was introduced on route 360 in March 2006 and over 300 were in passenger service by July 2012. The world's first double-decker hybrid bus was introduced in London from January 2007. Transport for London initially stated that it intended to make all new buses delivered for use in London hybrids from 2012. This requirement was later dropped. La intrare unde sunt usile, podeaua are un cauciuc, scapasem telefonul pe el si a rezistat ecranul cu brio crash testului Edited by gumball3000, 17 June 2018 - 13:43. |
#5
Posted 17 June 2018 - 14:22
Autobuze. Cuvânt inventat de unii de pe forum.
Cică ar mai fi o linie cu autobuze din alea clasice.. şi chiar îmi doream să merg cu unul Bine, există un muzeu cu aşa ceva şi poate acolo o să am şansă să merg cu aşa ceva. Dacă ar exista o zonă construită ca lumea în România, ai putea face drum special pentru etajate din alea |
#6
Posted 17 June 2018 - 14:24
Despre cele londoneze ni se spunea la orele de engleza, the double decker bus.
|
#7
Posted 17 June 2018 - 14:34
La Roma sunt unele cu etajul neacoperit, cu trasee speciale.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/I1a_UBrfdII?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#9
Posted 17 June 2018 - 14:41
#10
Posted 17 June 2018 - 14:53
#11
Posted 17 June 2018 - 15:36
Paz, on 17 iunie 2018 - 14:34, said: La Roma sunt unele cu etajul neacoperit, cu trasee speciale. Edited by TheStarkestTruthMatters, 17 June 2018 - 15:36. |
#12
Posted 17 June 2018 - 15:36
Pai chiar este in Bucuresti:
[ https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA3dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMTcl/MkYwNSUyRjEyJTJGNzc1Njg0Xzc3NTY4/NF9zdXByYWJ1czQuanBnJnc9ODAwJmhh/c2g9ZTUxMWYwODRiYjljOWM5MzJmOGU2OTRmOWI4YmJhYzU=.thumb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#13
Posted 17 June 2018 - 15:42
#14
Posted 17 June 2018 - 21:01
Poate nu va vine sa credeti dar au existat si in Bucuresti cateva, cam prin 1960. Mergeam duminica de la autogara Alexandriei pana la raul Arges, cred ca pana prin zona Bragadiru. Nu imi mai amintesc exact dar stiu ca tata nu ma lasa la etaj, am urcat doar si m-am uitat. In Bucuresti nu cred ca circulau din cauza firelor de la tramvai.
|
#15
Posted 17 June 2018 - 21:59
Cred că a fost doar unul. Cel realizat de I.R.A. (nu organizaţia teroristă care făcea rele în Marea Britanie, ci Întreprinderea de Reparaţii Auto) în 1957.
Sub fire pot să intre dacă au sub o anumită limită de înălţime. Că cel Londonez s-a plimbat în Bucureşti pe sub fire de tramvai şi troleibuz bine mersi. Şi alea etajate cu etajul deschis se plimbă. Ah, pe lângă otobele şi tramvaie etajate au existat şi troleibuze etajate (nu numai în Marea Britanie!). O să întreb pe un forum de ce au renunţat Britanicii la troleibuze (au dispărut tramvaiele - mai puţin la Blackpool, singurul oraş Britanic cu tramvaie în perioada 1962-1992, iar în anii '60 au dispărut toate reţelele de troleibuz din regat). |
|
#16
Posted 18 June 2018 - 08:11
djl, iar ai dreptate. Memoria ma mai inseala uneori, autobuzul cu etaj de care pomeneam seamana mai mult cu cel de care zici tu decat cu unul londonez.
|
#17
Posted 18 June 2018 - 10:23
Ai găsit poză deci.
A mai existat pe litoral unul etajat, cu etajul descoperit. Era un "T.V." 2 sau 20 etajat, varianta cu 4 faruri. Nu ştiu cum a făcut faţă şasiul. Ce-mi plăcea la unele autobuze vechi Londoneze: scara nu avea uşă şi dacă doreai să cobori între staţii puteai s-o faci (dar trebuia să fii atent la vehiculele pe 2 roţi). |
#18
Posted 19 June 2018 - 01:16
Autobuzele etajate fac parte din aspectul cultural Britanic, în special cel Londonez. Păcat că nu mai circulă la Londra decât o linie cu autobuze etajate "Routemaster".
Însă autobuze etajate nu au circulat numai în Marea Britanie (mă refer la transpotul urban). Portughezii au aşa ceva, au avut şi Spaniolii, au fost şi în Germania (mai sut la Berlin); ba chiar şi la New York au existat (cu şi fără acoperiş la etaj) şi mai există! Văd că lista e mai lungă! https://en.wikipedia...uble-decker_bus Troleibuze etajate au circulat şi în Portugalia (la Porto), în Spania, în Berlinul de Est (erau ceva cu semiremorcă), Africa de Sud, Australia. Moscova a avut vreo 8 sau 9 experimentael, dar nu au circulat decât foarte puţin. Tramvaie etajate în afară de Blackpool mai circulă în Alexandria (Egipt) în Hong-Kong. La întrebarea de ce nu mai circulă troleibuze în Marea Britanie (mai există la muzee): unele schimbări în structura urbană (de exemplu demolat mahalele) + eventul suburbii şi dacă nu a fost asta (unele oraşe nu s-au modificat chiar aşa de mult) pe vremuri marile oraşe aveau proprile centrale electrice, dar când au fost conectate la reaţaua naţională curentul electric a devenit mai scump (la orele de vârf). Mizeria aia cu centralele s-a petrecut şi în S.U.A., când companiile deţinătoare de reţele de tramvaie nu au mai avut voie să deţină şi centrale electrice (se pare că şi-au băgat unii coada, ca să vândă autobuze). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/u81BFMr1qFk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 19 June 2018 - 01:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users