Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BMW 8-er Coupe 2018
Last Updated: Oct 04 2018 20:22, Started by
ericmario
, Jun 16 2018 16:46
·
0
#19
Posted 16 June 2018 - 22:46
TruculMagic, on 16 iunie 2018 - 19:06, said: Dieselul ala e ca o bijuterie tehnologica, cu un cuplu imens, putere suficienta si consum foarte bun. Nu e diesel cu 4 cilindrii. Am zis eu undeva că e in 4 cilindri ? Și dacă ăla care cu 4 turbine abia scoate 320 CP e o bijuterie, benzinara care din doua turbine scoate 530 CP ce este ? Dar am zis mai jos că am văzut rațiunea pentru care l-au scos : e mult mai ieftin. Chestia aia cu consumul foarte bun sper că a fost o glumă. Când îți iei mașină de peste 100000 Euro nu prea cred că te uiți la cifrele de consum. Asta o puteai zice când comparai motorizările la mașini de volum. |
#20
Posted 17 June 2018 - 12:08
Ford4, on 16 iunie 2018 - 22:46, said:
Chestia aia cu consumul foarte bun sper că a fost o glumă. Când îți iei mașină de peste 100000 Euro nu prea cred că te uiți la cifrele de consum. Asta o puteai zice când comparai motorizările la mașini de volum. Și nu vei băga în seamă orice p0stac de pe forum care știe el mai bine cu ce motorizări trebuie să-si doteze BMW mașinile. |
#21
Posted 17 June 2018 - 13:42
Si de ce s-ar uita la consum ? Crezi ca-si vor recupera vreodata diferenta de 28000 Euro ?
|
#22
Posted 17 June 2018 - 13:51
Seria 8 este si va fi ce a fost mereu: o serie ce arata viziunea si performanta ce o poate atinge BMW pe gama sport, nu o sa primeasca face-lifturi in fiecare an si nu o sa se produca in serii colosale ca celelalte modele, ci mai de graba o sa dea tonul la urmatoarele modele 4 si 6 cum se intampla mereu in industria auto.
|
#23
Posted 17 June 2018 - 15:14
#24
Posted 17 June 2018 - 18:16
@ericmario, in ambele postari ale tale de mai sus esti foarte agresiv si nepoliticos.
Hai sa fim mai buni ca maine e... luni on. Aceleasi consideratii pe marginea designului le am si eu. Prea au facut-o bucatele. Reflectorizantele de pe spate trebuiau introduse in stopuri, nu au ce cauta acolo. Cele doua locuri din spate sunt inutile. Una peste alta, frumoasa masina, nimic de spus. La fel si ca performante si tehnologie, este top dar totusi cred ca se putea mai bine. Cine apare acum cu o masina cu adevarat performanta si abordabila ca pret, cred ca rupe piata. |
#25
Posted 17 June 2018 - 19:22
Ford4, on 17 iunie 2018 - 13:42, said:
Si de ce s-ar uita la consum ? Crezi ca-si vor recupera vreodata diferenta de 28000 Euro ? |
#26
Posted 17 June 2018 - 22:09
Poate ai dreptate, dar asa cum am mai zis autonomia este importanta pentru navetisti, ori mie seria 8 nu mi se pare ca au ca target asemenea clientela.
|
#27
Posted 18 June 2018 - 07:28
Motoarele diesel au evoluat mult (desi unii spun ca nu), atat ca rafinament in conducere cat si ca fiabilitate si noxe dar tot nu se apropie de benzinare care se afla pe acelasi palier tehnologic.
Nici eu nu as fi pus diesel pe seria 8. Pur si simplu nu este de acolo. |
#29
Posted 19 June 2018 - 21:27
Te referi la asta ?
http://www.automarke...unui-85063.html Cam va bate la fund BMW-ul daca nu se misca mai hotarat pe calea electrificarii ! |
#31
Posted 20 June 2018 - 15:56
Arata bine si era cazul de "back in business", ca prea ramasese de caruta BMWul la masinile sport. Alaturi de noul Z4 si-au mai revenit.
Ford4, on 19 iunie 2018 - 21:27, said:
Te referi la asta ? http://www.automarke...unui-85063.html Cam va bate la fund BMW-ul daca nu se misca mai hotarat pe calea electrificarii ! Toyota asta este un supecar, fata de 8er care este o masina sport obisnuita. |
#32
Posted 20 June 2018 - 16:33
mufasa, on 20 iunie 2018 - 15:56, said:
Arata bine si era cazul de "back in business", ca prea ramasese de caruta BMWul la masinile sport. Alaturi de noul Z4 si-au mai revenit. Cine te-a oprit să dai o geană la un Alpina B6? Ford4, on 19 iunie 2018 - 21:27, said:
Te referi la asta ? http://www.automarke...unui-85063.html Cam va bate la fund BMW-ul daca nu se misca mai hotarat pe calea electrificarii ! BMW 8-er e o mașină de serie, nu o mașină de circuit. Dar de unde să știi tu că Toyota nu un producător premium cum e BMW, sau că Toyota are brandul Lexus care e premium, sau că ăsta nu e un versus. Also .... noch fragen? |
#33
Posted 20 June 2018 - 17:40
mufasa, on 20 iunie 2018 - 15:56, said:
Nu prea are legatura cu 8er. Toyota asta este un supecar, fata de 8er care este o masina sport obisnuita. ericmario, on 20 iunie 2018 - 16:33, said: Stiam ca Toyota aia nu e o masina de serie, ma refeream doar la faptul ca in articol se spune ca vor construi si una de serie pe baza ei. Edited by Ford4, 20 June 2018 - 17:41. |
|
#34
Posted 20 June 2018 - 21:21
ericmario, on 20 iunie 2018 - 16:33, said:
Aici te inseli, sunt cat se poate de amator. Iar daca tu imi spui ca-ti place cum arata BMWul ala tunat, lansat acum vreo 3 cincinale ... Ford4, on 20 iunie 2018 - 17:40, said:
Stiam ca Toyota aia nu e o masina de serie, ma refeream doar la faptul ca in articol se spune ca vor construi si una de serie pe baza ei. Chiar am vazut acum cateva zile o Celica ... mare pacat ca au renuntat la ea, dupa atatia ani si inca are un ce ! In schimb se cramponeaza cu prostia aia de gt 86 care arata si are motorizare demna de secolul trecut. |
#35
Posted 21 June 2018 - 08:08
mufasa, on 20 iunie 2018 - 21:21, said:
Aici te inseli, sunt cat se poate de amator. Iar daca tu imi spui ca-ti place cum arata BMWul ala tunat, lansat acum vreo 3 cincinale ... https://www.alpina-a...rbo/highlights/ Edited by ericmario, 21 June 2018 - 08:08. |
#36
Posted 04 October 2018 - 14:41
Destul de misto exteriorul, mai putin gaurile de esapament supradimensionate... ma gandeam ca va fi un fel de seria 7 in doua usi, dar nu e, lipsesc multe de pe seria 7... in schimb performantele cam sunt de supercar, 0-100 in 3,7s pt. 850i ... adica un fel de grand-tourer dar cu valente sport reale si un pic mai "spartan" fata de s-class coupe sau bentley continental gt
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users