Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Meditatii Matematica

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008

View Postmaccip, on 15 iunie 2018 - 16:46, said:


Iar la clasa a 6a notiunile sunt putine
Ei, na....ia un pic programa si parcurge-o cu ochii si mintea de la 12 ani.Daca poti vei vedea ce greu e....
Sunt profesori care nu au apucat sa faca toata programa la scoala. Stiu pt ca ajut cativa copii

#20
maccip

maccip

    45 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,208
  • Înscris: 06.01.2007
Acum n-o sa intru in polemici, fiecare cu metoda lui.
Notiunile abstracte sunt putine la clasa a6a.
Matematica se invata fixand abstractul.
Restul inseamna exercitiu. Exercitiul il face elevul, sau impreuna cu profesorul la scoala, nu meditatorul.
Altfel ajungi sa mai faci o data scoala acasa.

#21
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

View PostPlatonX, on 15 iunie 2018 - 13:37, said:

Mi se pare ca atat programa scolara cat si metoda de predare de la clasa sunt facute in asa fel incat elevii sa mearga la meditatii si sa umple buzunarele profesorilor.

Asta era acum 20-30 de ani. In ziua de azi aproape ca te intreaba "e adevarat ca 2+2=4?" si iti pune un 7-8 acolo daca zici da.
Eu ma refer la modul general la sistemul de invatamant, nu la nu stiu ce clase exotice de intensiv, astea sunt rare.
Deci nu se poate generaliza.

#22
WinstonMontana