Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

Simering elice

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
cameliavig

cameliavig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 403
  • Înscris: 02.01.2011
Buna seara! Doresc sa construiesc un mini submarin,dar nu sunt lamurita in legatura cu sistemul de etanseizare al axului elicei. Presupun ca este un fel de simering sau ceva asemanator...ma puteti ajuta cu ceva info/poze? Va multumesc!

#2
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Pi ma gandesc la simering de masina de spalat. Multe rotatii si acolo si tot in apa. Depinde si de grosimea axului. Mai sunt cele de masina de la axul cu came sau arbore.
https://www.google.c...iw=1920&bih=982

Edited by Seteh, 15 June 2018 - 01:32.


#3
dicdobre

dicdobre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,351
  • Înscris: 12.09.2005
Specifica grosimea arborelui elicei si adancimea la care vrei sa il utilizezi.

#4
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,325
  • Înscris: 09.09.2006
Submarinele RC nu se scufundă foarte adânc, probabil pentru că sunt probleme cu semnalul odată ce antena este sub suprafața apei. Depinde mult și de calitatea apei, în apă sărată semnalul se pierde mai repede. Ideea este că nu vrei să-l scufunzi prea jos ca să poți să-l recuperezi. Probabil există ceva sisteme fail-safe, gen dacă se pierde semnalul la receptor să treacă automat cârmele de adâncime pe poziția de ieșire la suprafață, dar nu știu detalii.
Orice arbore port-elice are un sustem de etanșare, și din cauză că adâncimea de scufundare e mică, nu sunt probleme speciale cu asta.
Poate aici să găsești ceva mai multe informații în legătură cu ce te interesează.

#5
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Simering de la pompa de apa a unei masini, care asigura etansarea si la presiune.
@bunzi: mai verifica putin cele sustinute:
Cf.Wikipedia:
"În lichide
Viteza sunetului în lichide este mai mare decît în gaze, pentru că densitatea este mai mare (ceea ce ar însemna o inerție mai mare deci o viteză inferioară), compresibilitatea lichidelor este mult mai mică decît a gazelor, ceea ce face ca o perturbație a presiunii într-un punct să se propage rapid la punctele vecine. Astfel, în aer viteza sunetului este de 330-350 m/s, iar în apă este de aproximativ 1500 m/s.
Cunoașterea precisă a vitezei sunetului în apă este importantă într-o serie de domenii precum cartografierea acustică a fundului oceanic, aplicații ale sonarului subacvatic, comunicații etc. Viteza sunetului în apă depinde de o serie de parametri:
presiune (deci și adîncime);
temperatură: aproximativ 4 m/s la 1 °C;
salinitate: aproximativ 1 m/s la 1‰."
Eeee?

Edited by myshyk, 15 June 2018 - 06:58.


#6
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010
Mergi in piata la "rusi" si cere un simering desi denumirea corecta este presetupa de la o pompa de apa.
Este in fapt un o saiba ceramica pe care se roteste un inel de grafit, are arc de presiune, tot ce trebuie, totul e sa se potriveasca la dimensiunea care o vrei.
Asa arata:
https://www.google.c...iw=1920&bih=914

#7
Serpent

Serpent

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 09.01.2004

View Postmyshyk, on 15 iunie 2018 - 06:55, said:

Simering de la pompa de apa a unei masini, care asigura etansarea si la presiune.
@bunzi: mai verifica putin cele sustinute:
Cf.Wikipedia:
"În lichide
Viteza sunetului în lichide este mai mare decît în gaze, pentru că densitatea este mai mare (ceea ce ar însemna o inerție mai mare deci o viteză inferioară), compresibilitatea lichidelor este mult mai mică decît a gazelor, ceea ce face ca o perturbație a presiunii într-un punct să se propage rapid la punctele vecine. Astfel, în aer viteza sunetului este de 330-350 m/s, iar în apă este de aproximativ 1500 m/s.
Cunoașterea precisă a vitezei sunetului în apă este importantă într-o serie de domenii precum cartografierea acustică a fundului oceanic, aplicații ale sonarului subacvatic, comunicații etc. Viteza sunetului în apă depinde de o serie de parametri:
presiune (deci și adîncime);
temperatură: aproximativ 4 m/s la 1 °C;
salinitate: aproximativ 1 m/s la 1‰."
Eeee?

Ce legatura ar putea fi intre viteza de propagare a sunetului in apa si submarinele cu telecomanda?!?
RC inseamna RadioComandat.
Nu se folosesc telecomenzi " sonice" in mod curent (la modelism) din mai multe motive...

OP, iti postez diseara ce am folosit eu la o barcuta.

#8
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Adica sunetul, nu e tot "unda electromagnetica" la fel cu frecventa de 2,4MHz?Posted Image Si radio comanda merge cu posturi de radio?Posted Image

Edited by myshyk, 15 June 2018 - 12:08.


#9
cameliavig

cameliavig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 403
  • Înscris: 02.01.2011
Multumesc mult pentru raspunsuri. Adancimea de scufundare,cat mai mare ☺
Nu va contraziceti pe semnal,sa ne focusam intai pe etansarea elicei 😁😁😁

#10
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Totul pleaca de la diametrul axului . Daca e diametru mic se foloseste O-ring. Altfel orice simering asigura o etansare pana la o adancime de 1-1.5metri.
  Sau presetupa. Depinde de solutia constructiva aleasa.


http://www.flupec.ro...ile-simeringuri

Edited by PoeOvidiu, 15 June 2018 - 15:38.


#11
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,096
  • Înscris: 30.04.2007

View Postcameliavig, on 15 iunie 2018 - 13:10, said:

Multumesc mult pentru raspunsuri. Adancimea de scufundare,cat mai mare
adica, intre mai mare de atit si mai mica de atit, sau mai mare de aici pina acolo, dar mai mica decit de acolo pina dincoace?

intreb, pentru ca sunt valori foarte importante si nu-ti va putea raspunde nimeni cind factorul de tolerantza este de +- o palma...

vezi ca exista pe site-urile cu subansamble pentru navomodelism ceva de genul reperului pe care il cauti.

https://phoenixmodel...bori-port-elice

#12
Serpent

Serpent

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 09.01.2004
@myshyk, m-ai dezamagit... mai gandeste-te si recunoaste ca ai gresit!

OP, daca gasesti ansamblul "de-a gata" ai avea cateva avantaje.

Uite ce am facut eu:
Axul era dintr-o spita de bicicleta iar tubul dintr-o mina de pix (goala) ce se (aproape) potrivea la diametru.
Dar din experimente am constatat ca scapa apa, nu multa dar se aduna.
Am observat ca scapa cu atat mai putina cu cat e tubul mai lung.
Am incercat sa fac niste "simeringuri" din camera de bicicleta, gaurita cu o mina de pix metalica pe post de preducea, dar n-au iesit.
Apoi am gasit oring-urile potrivite la supapele (de sus, care controleaza flacara) brichetelor alea transparente, de unica folosinta.
Le-am fixat cu prenadez pe tub, si am bagat niste vaselina siliconica in el.
Axul port-elice era antrenat de motor printr-un tub de cauciuc pt. ventile de bicicleta.

Am folosit barcuta cativa ani, am mai imbunatatit-o, apoi am facut-o cadou.

#13
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,325
  • Înscris: 09.09.2006

View Postcameliavig, on 15 iunie 2018 - 13:10, said:

[...]Nu va contraziceti pe semnal,sa ne focusam intai pe etansarea elicei 😁😁😁
Aș zice că ai probleme mult mai serioase decât etanșarea arborelui port-elice. Etanșarea arborelui port-elice e un nimic, practic o non-problemă.
Attached File  20180616_204244.jpg   280.51K   19 downloads

E un model la scară (replica unui submarin real) sau doar ceva principial? Cât de mare o să fie submarinul? Cu cât ai mai multe lucruri de miniaturizat, cu atât mai complicat. Cu cât mai mari componentele, cu atât mai scumpe.
Ce fel vrei să se scufunde submarinul tău? Dacă te bazezi doar pe scufundare dinamică (combinație între poziția cârmelor de adâncime și efectul elicei de propulsie) atunci adâncimea de scufundare oricum n-o să fie prea mare. Dacă vrei să folosești scufundarea cu balast (așa cum au submarinele reale) atunci ai o gramadă de detalii de pus la punct. Trebuie calculat cât balast e necesar ca să aibă totuși flotabilitate negativă dar foarte foarte mică, balastul trebuie să fie absolut echilibrat stânga-dreapta ca să nu ai asietă, dacă supapele și vanele de control dintr-un compartiment nu răspund cum trebuie e posibil să nu mai poți să evacuezi balastul și să pierzi nava, aerul pe care îl scoți din balasturi ca să intri în imersiune trebuie păstrat la bord ca să îl pompezi înapoi în tancurile de balast etc.
Cum am zis, foarte multe detalii. Ai mult mai multe locuri decât arborele port elice pe unde poate intra apa, și mult mai greu de etanșat decât ăla. Cu cât mai multe capace, cu atât mai multe locuri pentru infiltrații. Mai puține capace, mai puțin acces la componente.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate