Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Factura si garantie
Last Updated: Jun 13 2018 17:34, Started by
jimi91
, Jun 13 2018 10:42
·
0
#19
Posted 13 June 2018 - 13:10
#20
Posted 13 June 2018 - 13:14
1) Facturile pentru cumpărăturile online se eliberează, în general, electronic. Asta înseamnă că nu ți-o trimit pe hârtie. Ți-o trimit ori pe mail, ori o descarci de pe site. Facturile nu e necesar să fie semnate, ștampilate și alte prostii.
2) Garanția nu e un concept fizic, ci un angajament asumat de comerciant. Faptul că nu ai "garanția", cărticica aia care vine cu anumite produse, nu înseamnă că produsele nu sunt în garanție. Sunt automat în garanția minimă prevăzută în lege, care e, în general, de doi ani. Certificatul de garanție (cărticica aia), se eliberează pentru produsele de folosință îndelungată. Definiția unui astfel de produs nu e neapărat una strictă, în OG 21/1991 e definit ca "produsul relativ complex, constituit din piese şi subansambluri, proiectat şi construit pentru a putea fi utilizat pe durată medie de utilizare şi asurpa căruia se pot efectua reparaţii sau activităţi de întreţinere". Stick, căști, mouse, nu văd să intre aici, doar laptop-ul probabil. Nu știu, s-a relaxat birocrația, mai ales în cazul facturilor, s-a eliminat ștampila, dar văd că cetățenii le vor înapoi. Vor parafe, ștampile, hârțogăraie. E clar de unde ai cumpărat produsul, condițiile de garanție sunt clare, toate produsele au garanție, facturile sunt pe mail/site, adică ai toată hârțogăraia necesară. Comerciantul, în condițiile legii, ar trebui să-ți taie macaroana, mai ales în cazul facturilor. Pentru că o factură emisă electronic, nu poate fi emisă și pe hârtie. Dar ei le emit așa pentru ca să vă închidă gura ăstora care nu înțelegeți prea bine toată treaba. La fel și cum ștampilele. Singurul motiv pentru care societățile din România o mai folosesc este pentru că o cere unul și altul, nici ei nu prea știu de ce. Edited by SmurfK, 13 June 2018 - 13:16. |
#21
Posted 13 June 2018 - 13:19
SmurfK, on 13 iunie 2018 - 13:14, said:
1) Facturile pentru cumpărăturile online se eliberează, în general, electronic. Asta înseamnă că nu ți-o trimit pe hârtie. Ți-o trimit ori pe mail, ori o descarci de pe site. Facturile nu e necesar să fie semnate, ștampilate și alte prostii. 2) Garanția nu e un concept fizic, ci un angajament asumat de comerciant. Faptul că nu ai "garanția", cărticica aia care vine cu anumite produse, nu înseamnă că produsele nu sunt în garanție. Sunt automat în garanția minimă prevăzută în lege, care e, în general, de doi ani. Certificatul de garanție (cărticica aia), se eliberează pentru produsele de folosință îndelungată. Definiția unui astfel de produs nu e neapărat una strictă, în OG 21/1991 e definit ca "produsul relativ complex, constituit din piese şi subansambluri, proiectat şi construit pentru a putea fi utilizat pe durată medie de utilizare şi asurpa căruia se pot efectua reparaţii sau activităţi de întreţinere". Stick, căști, mouse, nu văd să intre aici, doar laptop-ul probabil. Nu știu, s-a relaxat birocrația, mai ales în cazul facturilor, s-a eliminat ștampila, dar văd că cetățenii le vor înapoi. Vor parafe, ștampile, hârțogăraie. E clar de unde ai cumpărat produsul, condițiile de garanție sunt clare, toate produsele au garanție, facturile sunt pe mail/site, adică ai toată hârțogăraia necesară. eu am facut comanda la magazin si am platit direct la ei...am primit un bon fiscal cu promisiunea ca imi trimit factura si garantia prin curier si pe mail...acum, nu le-am primit...sau cel putin la laptop nu am factura...dar cred ca am rezolvat, din moment ce am primit prin mail acea factura..n-am stiut ca nu am nevoie de stampila...ma intereseaza sa fie valabila Cat despre garantie, inca astept sa-mi trimita pe mail...voi face un drum pana la ei ca sa fiu sigur ... PS. nu mi se pare nerezonabil ce am cerut eu:P Si chiar sunt putin suparat, cred ca in jur de 10 min vanzatorul a incercat sa ma convinga sa maresc perioada de garantie...acum, daca eu acceptam si nu o primeam, chiar ar fi fost de plans:| Pana la urma, nu mi se pare un efort urias sa trimiti acele acte:) Edited by jimi91, 13 June 2018 - 13:26. |
#22
Posted 13 June 2018 - 13:22
Mda... cu mintea de pe urma, imi dau seama ca era suficient sa te uiti pe ”terms and conditions” pe situl lor.
Dar jimi al lu' Sucă tre sa ne fuck pe noi la icre. |
#23
Posted 13 June 2018 - 13:28
Paz, on 13 iunie 2018 - 13:22, said:
Mda... cu mintea de pe urma, imi dau seama ca era suficient sa te uiti pe ”terms and conditions” pe situl lor. Dar jimi al lu' Sucă tre sa ne fuck pe noi la icre. eu n-am gresit cu absolut nimic..am mers pe incredere..pana la urma, ce puteam sa fac? sa bat cu pumnul in masa ca eu vreau facturile si garantia pe loc? |
#24
Posted 13 June 2018 - 13:39
Mi se pare totul destul de neclar https://altex.ro/garantii-produse/
Eu zic sa vorbesti cu ei dar fara bati cu pumnul in masa. Fii politicos ca e mai bine. Si vezi ce-ti zic. Sunt cam sigur ca ai garantie cu factura, dar vezi ce-ti zic. |
#25
Posted 13 June 2018 - 13:49
jimi91, on 13 iunie 2018 - 13:19, said:
eu am facut comanda la magazin si am platit direct la ei...am primit un bon fiscal cu promisiunea ca imi trimit factura si garantia prin curier si pe mail...acum, nu le-am primit...sau cel putin la laptop nu am factura...dar cred ca am rezolvat, din moment ce am primit prin mail acea factura..n-am stiut ca nu am nevoie de stampila...ma intereseaza sa fie valabila Cat despre garantie, inca astept sa-mi trimita pe mail...voi face un drum pana la ei ca sa fiu sigur ... PS. nu mi se pare nerezonabil ce am cerut eu:P Factura ți-a fost emisă, o ai pe mail. Dar că nu ești tu în stare să completezi o adresă de e-mail la care ai acces... Iar garanția la fel, o ai în baza facturii, cu semne de întrebare doar la laptop, dacă nu trebuia să-ți dea certificat, dar doar pentru ăla, pentru restul bunurilor, nu era necesar certificat, și nu sunt sigur dacă trebuia și pentru laptop, e posibil să nu trebuiască. Nu e neapărat nerezonabil, dar e bătaie de cap aiurea și faci magazinul să nu respecte legea. Ți-am spus, odată ce ți-au dat factura în format electronic, fix pe litera legii, pe Codul Fiscal, ei nu au voie să ți-o dea și tipărită. Ei sunt pasibili de amendă la treaba asta, pentru că nu respectă regimul facturilor. Că o vrei tu tipărită, și mai vrei și certificate pentru produse pentru care nu sunt obligați să emită, ei îți acceptă prostioarele astea doar ca să-ți închidă gura, dar nu mi se pare normal. |
#26
Posted 13 June 2018 - 13:54
Paz, on 13 iunie 2018 - 13:39, said:
Mi se pare totul destul de neclar https://altex.ro/garantii-produse/ Eu zic sa vorbesti cu ei dar fara bati cu pumnul in masa. Fii politicos ca e mai bine. Si vezi ce-ti zic. Sunt cam sigur ca ai garantie cu factura, dar vezi ce-ti zic. am citit si cred ca am inteles, in prima parte vanzatorul imi asigura faptul ca imi vinde ce am cerut..a doua tine de garantia obligatorie eu sunt cu bun simt, probabil acel vanzator are vreun bonus in cazul in care reuseste sa convinga clientul sa faca extragarantie. Si nu e cu factura, am vorbit cu un angajat prin telefon si mi-a spus ca o sa mi-o trimita via mail:)..deci e separata;) |
#28
Posted 13 June 2018 - 14:00
SmurfK, on 13 iunie 2018 - 13:49, said: Factura ți-a fost emisă, o ai pe mail. Dar că nu ești tu în stare să completezi o adresă de e-mail la care ai acces... Iar garanția la fel, o ai în baza facturii, cu semne de întrebare doar la laptop, dacă nu trebuia să-ți dea certificat, dar doar pentru ăla, pentru restul bunurilor, nu era necesar certificat, și nu sunt sigur dacă trebuia și pentru laptop, e posibil să nu trebuiască. Nu e neapărat nerezonabil, dar e bătaie de cap aiurea și faci magazinul să nu respecte legea. Ți-am spus, odată ce ți-au dat factura în format electronic, fix pe litera legii, pe Codul Fiscal, ei nu au voie să ți-o dea și tipărită. Ei sunt pasibili de amendă la treaba asta, pentru că nu respectă regimul facturilor. Că o vrei tu tipărită, și mai vrei și certificate pentru produse pentru care nu sunt obligați să emită, ei îți acceptă prostioarele astea doar ca să-ți închidă gura, dar nu mi se pare normal. ehhh acum, asta n-o cred..daca gresesc adresa de mail, vezi doamne nu mai am acces la factura:)...Si daca stam putin sa analizam, stiai ca daca nu pastrezi cutia laptopului, exista riscul sa nu beneficiezi de garantie? Am trecut prin asa ceva si nu mi-a convenit:)...asa ca, sa nu-i mai victimizam, pana la urma ei sunt angajati si eu sunt un client care isi doreste sa inteleaga toata treaba asta, sa evit pe viitor astfel de neplaceri:)..nu vad care e problema:) |
|
#29
Posted 13 June 2018 - 17:00
jimi91, on 13 iunie 2018 - 11:29, said:
am vorbit acum cu ei...mi-au trimis pe noul email factura cu laptopul si castile, urmeaza sa-mi trimita si garantia pe mail... dar vad ca nu am nicio parafa/semnatura:|...mda, cred ca o sa fac un drum pana la ei jimi91, on 13 iunie 2018 - 13:10, said: factura pe care am primit-o prin colet avea stampila si semnatura Tu esti serios sau chiar te plictisesti "maxim" (sa asezonez cu unii de pe forum)? |
#30
Posted 13 June 2018 - 17:25
adisz, on 13 iunie 2018 - 17:00, said:
Tu esti serios sau chiar te plictisesti "maxim" (sa asezonez cu unii de pe forum)? pe factura primita prin colet nu era trecut laptopul si castile, nu era completa;) Update. am fost la ei si am luat garantia pe laptop, era cum stiam eu...cutia reprezinta garantia...dar pentru laptop vreau certificatul..sunt patit cu asa ceva si nu vreau sa repet greselile pentru doua ore;)..acum lumea e ok:)).. PS. nu am primit mailul de la altex cu garantia;), normal ca trebuia sa ma duc eu pana la ei Va multumesc pentru ajutorul oferit;) Edited by jimi91, 13 June 2018 - 17:28. |
#31
Posted 13 June 2018 - 17:29
Jimi, eu am glumit, sper ca ti-ai dat seama. stii cum zic ?
|
#32
Posted 13 June 2018 - 17:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users