Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
sfat Seat Leon Sport 2.0 FSI 150 CP
Last Updated: Jun 13 2018 18:09, Started by
rzvdin
, Jun 12 2018 21:56
·
0
#1
Posted 12 June 2018 - 21:56
as dori o parere despre consum, motorizare ...
aceata este masina https://www.autovit....html#ad94477105 |
#2
Posted 12 June 2018 - 22:03
Compartimentul motor pare ca a fost curatat recent... Asta e semn de obicei de masina cu belele la motor.
Edited by StefanSC, 12 June 2018 - 22:04. |
#3
Posted 12 June 2018 - 22:22
La banii aia,,, test itp amortizoare+suspensie+frane. Vezi cata rugina are pe sub, uita-te la starea lonjeroanelor, sa nu fie strambe, sau retusate.
In rest mici defectiuni se remediaza usor si cu bani putini (ma refer la puncte de rugina pe vopsea, stopuri/faruri altele). Chiar daca a spalat motorul, a facut-o cu karcherul pe sus, daca a avut scurgeri de ulei, se vad cand dai jos scutul. Spor. |
#5
Posted 12 June 2018 - 22:26
Uita-te si la alte masini, incearca sa cauti dotari, daca tot e veche masina, e mai usor de vandut dupa, si in plus ofera un plus de confort. De exemplu as cauta xenon, clima, pilot automat (nu il folosesti mereu, dar si daca mergi prin tara intr-o excursie la un drum de 4-6 ore daca conduci putin pe pilot e relaxant, sa nu mai zic ca poate mergi in Grecia sau Bulgaria, si acolo chiar ajuta mare parte din drum).
Motorul de 2.0 benzina 150 cp nu il cunosc, nu stiu cat e fiabil este, sau cat de scump este la intretinere. Totusi poate iei in considerare si 1.6 102 CP . |
#6
Posted 12 June 2018 - 22:34
nu ma pricep prea bine la preturile de la modelul asta dar pretul imi pare nesimtit de mic.
iar masina e la niste samsari cu acte. o posibila explicatie ar fi ca motorul este putin cautat de lume (consuma multicel) dar imi e teama sa nu fie si vreo problema la motor (generatia fsi sunt destul de problematice si niste motoare destul de complicate) si de aici pretul mic. neamtul a vazut ca e terminat motorul si il costa 2000-3000 sa o faca, a dat-o la autohaus pe 1500, autohaus a vandut-o pe 2000 si samsarul o vinde pe 2800. un scenariu care poate totusi e sf ))) daca motorul e 100% in mintile lui si masina merge drept cred ca pretul e bun indiferent ce alte defecte mai minore o avea Edited by bossake, 12 June 2018 - 22:35. |
#7
Posted 13 June 2018 - 04:39
Is motoare foarte problematice si gurmande. Nu te-as sfatui. Greu le dai de capat prin servisuri si pe bani multi..
|
#8
Posted 13 June 2018 - 08:55
Da,da,dar altfel cum avem un motor de 150 cp?Sa nu fie nici alergat,nici gurmand,nu se poate.Iar sub 150 de cp s-ar putea sa nu cadreze cu statutul solicitantului si atunci trebuie facute anumite compromisuri.
|
#9
Posted 13 June 2018 - 10:37
#10
Posted 13 June 2018 - 11:47
Mai bine alege 1.9tdi de 105cp si il resoftezi... iesi mai castigat )
|
|
#11
Posted 13 June 2018 - 12:55
iti dai seama ca omul nu de placere a ales motorul asta ci din pricina pretului mic..
|
#12
Posted 13 June 2018 - 13:32
Uite, daca stii sa te invarti putin, iei una de asta, sigur lasa la 2500euro, te mai costa drumul numerele si restu 500euro si o ai acasa.
Attached Files |
#13
Posted 13 June 2018 - 18:00
Mda...alta minune nemteasca...2.0 tdi... Mai cumpara cineva asa ceva?
1.9 tdi sau 1.8T ( ala vechi, nu panarama 1.8T din 2008-2009 incoace..). Cam atat de la VAG. Nu vorbim de motoare cu impozite nesimtite.. Edited by mariovrs, 13 June 2018 - 18:01. |
#14
Posted 13 June 2018 - 18:09
1.9 tdi e un motor mai slab decat 2.0 tdi.
2.0 tdi nu are probleme (ma refer la prima versiune bkd) inafara de chiuloasa fisurata, insa daca masina e asa de veche inseamna ca e remediata problema, pt ca nu poate fi folosita mult timp cu acest defect. BKD vine cu axa cu came pe role, in timp ce BKC 1.9 tdi (echivalent BXE,BJB) vine cu axa cu came direct pe tacheti, fara role, ceea ce inseamna ca un momoent dat face poc si se uzeaza axa cu came. 2.0 tdi 140 cp bkd poate fi usor resoftat si ajunge la 170 cp, e un motor ok, fiabil. Turbina si ambreiajul poate sa cada la oricare. Un rand de injectoare e foarte ieftin. Parte mai sensibila la diesel mai poate fi pompa tandem, turbina, pompa de motorina. Ia in considerare sa schimbi distributia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users