Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Samsung UE50MU6172 cu probleme de nou

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
florynyk_92

florynyk_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 21.04.2008
Salut,

Azi mi-a venit tv-ul de la pcgarage. Un Samsung UE50MU6172. Dupa ce l-am examinat mai atent am observat 2 probleme suparatoare din punctul meu de vedere.

1: Albul pe el nu se vede chiar alb, are pe margini o tenta mai gri ca si cand ar fi sters.

2. In coltul din stanga sus are un pixel mort. Vizibil de la ~30cm distanta.

Eu nu prea ma pricep la tv-uri, sunt normale aceste defecte? Cur ar fi mai bine sa procedez, garantie sau retur?

Multumesc!

Attached Files


Edited by florynyk_92, 12 June 2018 - 14:32.


#2
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
1. Albul nu comentez, poate e din reglaje sau tine de gustul fiecaruia.

2. Nu cred ca acopera garantia, intreaba.
Vrei un produs reparat ?
Sau vrei retur, astepti banii 14 zile maxim, iei altul (eventual identic), cu riscul de a se modifica (a se citi creste) preturile.
Eventual le spui la retur ca asa a venit cu un pixel mort, sa nu-ti scada (mult) din valoare.

Edited by trollerul_de_serviciu, 12 June 2018 - 14:32.


#3
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Retur. Fără să zici nimic de pixelu care a murit pe drum că te bagă la cheltuieli.
Și iei altul. Poate are al tău buba.

Edited by exceswater, 12 June 2018 - 14:34.


#4
florynyk_92

florynyk_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 21.04.2008
Am pus poze ca sa intelegeti mai bine.

#5
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Pixelu mort e mort.
Albul ăla nu deranjează că bănuiesc că n-o să stai cu ochii la el alb așa. Bagi și tu un film ceva.
O miră de test nu pui ?

Uite o încercare de înviere pixel.
https://www.digitalt...x-a-dead-pixel/

Edited by exceswater, 12 June 2018 - 14:36.


#6
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,994
  • Înscris: 07.11.2006

 trollerul_de_serviciu, on 12 iunie 2018 - 14:31, said:

Eventual le spui la retur ca asa a venit cu un pixel mort, sa nu-ti scada (mult) din valoare.

Cum adica sa-i scada din valoare?
In timpul regulamentar orice produs cumparat online poate fi trimis inapoi,cu returnarea integrala a banilor.Returul se face pe cheltuiala cumparatorului cu respectarea conditiilor de retur in functie de produs.
La TV este simplu,impachetat si adio.Urmatorul.

ps.
De abia astept sa apara la reduceri la garaj.Mama,mama.
Glumeam doar.Io'-s multumit cu LG-urile mele.

Edited by adisz, 12 June 2018 - 14:50.


#7
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008
1. acea tenta de gri cred ca e de la iluminarea proasta a panoului.
2. daca nu s-a mai schimbat ceva intre timp, se admit pana la 2 pixeli si 5 sub-pixeli cu defect la fiecare milion de pixeli. la un TV 1080p ar fi 4 pixeli si 10 sub-pixeli, iar la 4K ar fi de 4 ori mai multi. Numai daca garantia specifica altceva atunci ai sorti de izbanda in service. Asa ca returneaza-l si ia altul.

Edited by Hider141, 12 June 2018 - 14:43.


#8
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Poți să încerci să repari pixelu. Uite cum
https://www.digitalt...x-a-dead-pixel/

#9
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,994
  • Înscris: 07.11.2006

 Hider141, on 12 iunie 2018 - 14:41, said:

doar daca ii pacalesti la retur.

Nu trebuie sa pacaleasca pe nimeni la retur.
Pentru retur nu-i nevoie de justificari.
Moral si corect ar fi sa-i atentioneze despre cele sesizate,dar pana la urma nu-i obligatorie chestia.

#10
florynyk_92

florynyk_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 21.04.2008
Cel mai probabil daca ii atentionez despre defecte ma trimit cu el in service in loc sa il ia la retur. Incerc acum software-ul pt pixeli stuck sa vad daca da rezultate. E cam bataie de cap cu returul dar asta e. Chiar daca pixelul mort e imposibil de vazut de la o distanta normala tot ma deranjeaza

#11
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ideea de pixel mort e deranjantă Posted Image
2500 de lei și vine gata defect.

#12
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,994
  • Înscris: 07.11.2006
Nu te vor trimite la nici un service,stai linistit.
Ca sa te linistesti,citeste conditiile lor,citeste legea si apoi vei stii ce sa faci.
Tu nu trimiti in garantie,tu trimiti retur.Nu-i totuna.
Si-ti recomand sa nu pierzi timpul,14 zile trec repede.

Edited by adisz, 12 June 2018 - 14:52.


#13
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008

 adisz, on 12 iunie 2018 - 14:44, said:

Nu trebuie sa pacaleasca pe nimeni la retur.
Ai dreptate. Am uitat ca nu au voie sa se lege nici de asta la retur, atat timp cat nu se depaseste numarul de pixeli admis fara a fi necesara interventia service.

Edited by Hider141, 12 June 2018 - 14:56.


#14
florynyk_92

florynyk_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 21.04.2008
Aveti idee in cat timp returneaza cei de la pcgarage banii?

#15
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Maxim 14 zile parcă.

https://www.pcgarage...a-de-returnare/

#16
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Ala de dupa MU e sigur cifra, 6, nu e tot litera? Poate e?
Albul acela e dat de asezarea ledurilor de la back-light, in timpul vizionarii programelor e total nesemnificativ si inobservabil. Iar pixelul mort, trebuie sa stii unde sa-l cauti la vizionare.

Edited by myshyk, 12 June 2018 - 16:01.


#17
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

Quote

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
PC Garage S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.


Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul PC Garage S.R.L. cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul PC Garage se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 18:00. Va recomandam expedierea prin curier.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Edited by exceswater, 12 June 2018 - 16:03.


#18
florynyk_92

florynyk_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 21.04.2008
"PC Garage S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat."

Mda. Misto termen.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate