Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jaguar Land Rover va muta toată producția de Discovery la uzina din Slovacia. În Anglia vor fi disponibilizări
Last Updated: Jun 13 2018 11:18, Started by
max_01
, Jun 12 2018 08:09
·
0
#19
Posted 13 June 2018 - 07:25
E ceva normal, dacă politicienii încep sa se laude înaintea de semnarea contractului
|
#20
Posted 13 June 2018 - 07:51
Bravo Slovacia. Au reusit sa atraga investitori si sa creeze locuri de munca.
|
#21
Posted 13 June 2018 - 09:35
#22
Posted 13 June 2018 - 09:50
exceswater, on 13 iunie 2018 - 09:35, said:
Torquemada-666, on 12 iunie 2018 - 11:17, said: De flota sa nu uitati. Cum sa praduit. Flota a furat-o Băse. Iliescu a furat Loviluția. http://www.9am.ro/st...fara-flota.html "Stenogramele sedintelor PSD arata acum cat se poate de clar faptul ca actuala Putere si-a concentrat toata atentia pentru a-l "infunda" politic pe Basescu cu "Dosarul Flota". Implicat direct in vanzarea navelor comerciale romanesti, Nicolae Vacaroiu a cautat pe cat posibil sa scape de aceasta raspundere. "Cu Basescu, toata lumea a lansat-o, un vax a iesit. Dupa patru-cinci luni de zile, nimeni nu mai pomeneste, cu flota, fara flota. (...)", isi arata nemultumirea Vacaroiu in sedintele de partid. Il dorea pe Basescu acuzat Presedintele Senatului il dorea pe Basescu acuzat pentru a se salva pe sine insusi de acuzatii. Caci, in 1990, in calitate de director general al Directiei Finante, costuri, preturi, eficienta economica si comert interior din cadrul Consiliului de Stat al Planificarii (CSP), Nicolae Vacaroiu a avizat instrainarea primelor nave comerciale, 24 la numar, cu o capacitate de transport de 177.900 tdw. Dintre acestea, sase erau inca functionale. Motivatia lui nea Nicu era ca "in tara noastra, dezmembrarea navelor se efectueaza sporadic, in santierele de constructii navale, utilizand doar unele rezerve de forta de munca si materiale, fara ca aceasta activitate sa fie evidentiata distinct in indicatorii economico-financiari". Asa ca, spre binele tarii, a decis sa scape de ele, vanzandu-le cu 2.000 de lei/tona. Ciudat este ca pana au venit cumparatorii sa le ridice, unele nave au circulat, evident pe cheltuiala statului roman." Edited by flp014, 13 June 2018 - 10:00. |
#24
Posted 13 June 2018 - 10:20
#26
Posted 13 June 2018 - 11:18
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users