Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Jaguar Land Rover va muta toată producția de Discovery la uzina din Slovacia. În Anglia vor fi disponibilizări
Last Updated: Jun 13 2018 11:18, Started by
max_01
, Jun 12 2018 08:09
·
0
#1
Posted 12 June 2018 - 08:09
Jaguar Land Rover (JLR) a anunțat că toată producția modelului Discovery va fi mutată în Slovacia, și nu doar o parte, cum se știa inițial, consecința fiind că pe termen scurt se vor pierde locuri de muncă, probabil câteva sute. JLR, companie deținută de indieni, va deschide o uzină în Slovacia, iar în Marea Britanie va investi masiv pentru a produce mașini electrice și hibride, scrie Bloomberg.
Mutarea se va face la început de 2019 la uzina de la Nitra, unde investițiile vor trece de un miliard de euro. Efectivele vor scădea la uzina de la Solihull (UK), însă acolo se va face o retehnologizare cu investiții de ordinul sutelor de milioane de euro, pentru ca în viitor toate modelele Land Rover și Range Rover să aibă și versiuni electrice, obiectivul fiind ca asta să se întâmple din 2020. După retehnologizare compania va face din nou angajări la uzina din UK. Slovacia a avut concurenți puternici: Polonia, Ungaria și Mexic, țara nord-americană ajungând „în finală” unde până la urmă a fost aleasă Slovacia. Polonia a ieșit din cursă și fiindcă oficialii au vorbit prea mult, ieșind în presă cu declarații exaltate, dar neadevărate, care i-au deranjat pe oficialii Jaguar Land Rover. Modul în care Slovacia a câștigat investiția, deși la început părea să nu aibă șanse, poate fi trecut într-un manual despre cum să acționezi exact așa cum trebuie pentru a atrage companii mari care sunt „curtate” și de alte țări. Au fost mai multe probleme, legate de ajutoarele de stat, de teren, de furnizori și de forța de muncă, însă țara central-europeană le-a rezolvat rând pe rând. https://economie.hot...isponibiliz.htm |
#2
Posted 12 June 2018 - 08:22
Șterge linkul ăla cu "Modul în care Slovacia a câștigat investiția"
Văd naiba ăștia de la noi din guvern de te trezești după aia că vin tot felul de firme pe aici și avem prea mult de muncă. |
#3
Posted 12 June 2018 - 09:29
max_01, on 12 iunie 2018 - 08:09, said:
Modul în care Slovacia a câștigat investiția, deși la început părea să nu aibă șanse, poate fi trecut într-un manual despre cum să acționezi exact așa cum trebuie pentru a atrage companii mari care sunt „curtate” și de alte țări. Au fost mai multe probleme, legate de ajutoarele de stat, de teren, de furnizori și de forța de muncă, însă țara central-europeană le-a rezolvat rând pe rând. noi o dam la oamenii de afaceri autohtoni, Tariceanu, Dragnea si familia, Becali, Borcea si abia ei o vand la fier vechi! Fii si tu patriot. NATO si UE sa moara! |
#5
Posted 12 June 2018 - 10:21
La o tara asa de mica cum este Slovacia deja sunt circa 3-4 producatori auto, din cate stiu, care dau de lucru la destui.Nu pot sa simt decat respect fata de politicienii acestei tari.
|
#6
Posted 12 June 2018 - 11:13
Zilele astea citeam păreri despre decăderea industriei auto Britanice. Unii se bucurau că a crescut producţia şi acum dau de ştirea asta. Nasol de Britanici... că şi aşa li s-a dus industria pe copcă. În schimb, deşi Slovacii suferă şi ei de corupţie precum noi (sau cel puţin sufereau) văd că reuşesc să atragă investitori.
|
#7
Posted 12 June 2018 - 11:20
Tu ai citit roata știrea sau doar pe sarite?
De altfel, ai cautat știrea și pe alte situri ca să vezi mai multe detalii decât ce e cu bold acolo? UK nu pierde la treaba asta, doar se muta producția de ICE în Slovacia, actuala fabrica transformându-se în producție de Land Rover electric/electrificat (investiții masive) . Uite, citat de pe ul alt site de stiri: "Mutarea se va face la început de 2019 la uzina de la Nitra, unde investițiile vor trece de un miliard de euro. Efectivele vor scădea la uzina de la Solihull (UK), însă acolo se va face o retehnologizare cu investiții de ordinul sutelor de milioane de euro, pentru ca în viitor toate modelele Land Rover și Range Rover să aibă și versiuni electrice, obiectivul fiind ca asta să se întâmple din 2020. După retehnologizare compania va face din nou angajări la uzina din UK. " Edited by ro_explorer, 12 June 2018 - 11:22. |
#8
Posted 12 June 2018 - 11:44
Mă speriasem că rămân englejii fără job și devin homeleși și să apucă de băutură și de emigrat în România să ceară azil.
|
#9
Posted 12 June 2018 - 11:46
exceswater, on 12 iunie 2018 - 08:22, said:
Șterge linkul ăla cu "Modul în care Slovacia a câștigat investiția" Văd naiba ăștia de la noi din guvern de te trezești după aia că vin tot felul de firme pe aici și avem prea mult de muncă. Nu trebuie sters, dimpotriva trebuie mediatizat cat mai tare ca sa stie EXACT ce sa nu faca pentru a atrage strainezii in Romania. Sigur va fi subiect de curs in scoala pesedista. Lucruri care nu trebuie facute. |
#10
Posted 12 June 2018 - 11:49
|
#13
Posted 12 June 2018 - 12:24
ro_explorer, on 12 iunie 2018 - 11:20, said:
Tu ai citit roata știrea sau doar pe sarite? De altfel, ai cautat știrea și pe alte situri ca să vezi mai multe detalii decât ce e cu bold acolo? UK nu pierde la treaba asta, doar se muta producția de ICE în Slovacia, actuala fabrica transformându-se în producție de Land Rover electric/electrificat (investiții masive) . Uite, citat de pe ul alt site de stiri: "Mutarea se va face la început de 2019 la uzina de la Nitra, unde investițiile vor trece de un miliard de euro. Efectivele vor scădea la uzina de la Solihull (UK), însă acolo se va face o retehnologizare cu investiții de ordinul sutelor de milioane de euro, pentru ca în viitor toate modelele Land Rover și Range Rover să aibă și versiuni electrice, obiectivul fiind ca asta să se întâmple din 2020. După retehnologizare compania va face din nou angajări la uzina din UK. " Oricum, pentru Slovacia este un castig aceasta noua investitie si o pierdere pentru britanici. |
#14
Posted 12 June 2018 - 12:24
#15
Posted 12 June 2018 - 12:27
|
#16
Posted 12 June 2018 - 13:20
#17
Posted 12 June 2018 - 13:25
Pai exact (apropos, "roata = toata" .. typo neintentionat, scris de pe mobil). Acolo a fost o neintelegere in exprimare caci am dat copy/paste tot de la tine ... repet, buseli ale scrierii de pe mobil (initial copiasem textul de la tine ca sa il am in "clippboard" si apoi am copiat text de pe alt site de stiri dar cumva nu s-a suprascris ce aveam copiat deja si cand am dat "paste" nu am mai verificat ... scuze).
Ca idee generala, nu iau niciodata o stire de buna dintr-un singur articol. Modul implicit de citire al unei stiri porneste de la ideea ca e falsa. Dupa ce gasesc mai mult de 3 surse diferite care sa afirme acelasi lucru (nu cu text copy/paste) pot considera ca e credibila, nu neaparat adevarata. |
#18
Posted 13 June 2018 - 07:22
djl, on 12 iunie 2018 - 12:07, said:
Dar totuşi, de ce nu au lăsat ambele producţii în U.K.? Pentru ca maria sa capitalismul zice ca profitul se mareste atunci cand scad drastic cheltuielile. ps. Este antologica fraza asta: Polonia a ieșit din cursă și fiindcă oficialii au vorbit prea mult ... Parca am fi la Dan Diaconescu in direct |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users