Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nelămurire semnal TV.
Last Updated: Jun 10 2018 11:50, Started by
CocaCola07
, Jun 09 2018 10:24
·
0
#1
Posted 09 June 2018 - 10:24
Buna ziua, as avea si eu o nelamurire si poate cineva in domeniu poate sa mi explice ce s a intamplat.
Problema sta in felul urmator, prin 2006 m am abonat la o televiziune analogica din comuna unde locuiesc, prin 2013 am incheiat acest contract cu firma respectiva, ulterior trecand la un pachet complet de la telekom, la momentul incheierii contractului cu firma respectiva am fost la ei la sediu si le am spus ca nu mai doresc serviciile lor, cateva ore mai tarziu vin niste baieti se urca pe stalp si face deconectarea,cablul de televiziune ramanand intins, singura chestie a fost sa deconecteze mufa respectiva de pe stalp[probabil s au gandit ca vreodata o sa revin la serviciile lor si sa nu fie nevoiti sa intinda alt cablu]. si cam asta a fost tot pana acum cateva luni de zile cand am introdus de curiozitate cablul intr-unul din tv -urile din casa , nu mare mi a fost mirarea cand am constatat ca acesta inca functioneaza dupa aproape 5 ani , curizitatea mea ar fi de ce dupa atata timp inca functioneaza televiziunea de la firma respectiva , daca eu in urma cu 5 ani am fost al ei si am incheiat contractul, specific ca imediat dupa ce s au urcat baieti pe stalp semanlul la tv nu mai functiona. in tot acest timp nu am primit vreo factura sau vrun avertisment, n as vrea sa ma duc sa ma adresez celor de la sediu ca cine stie de ce ma vor acuza,.multumesc anticipat Mai iau in calcul si varianta ca cei de la televiziunea respectiva sa se fi urcat vreodata pentru alta conectare/debransare si din greseala sa fi conectat si cablul ce vine la mine in casa, sau vrun vecin mai "teribilist" care s a urcat sa si faca singur conectarea si le o fi incurcat, nu stiu...ideea e ca eu nu mi pot explica si n as vrea ca pe viitor sa fiu tras la raspundere pentru ceva incheiat in urma cu 5 ani. Edited by CocaCola07, 09 June 2018 - 10:31. |
#2
Posted 09 June 2018 - 10:37
N-ai vazut, n-ai auzit, nu te intereseaza.
"Nu stiu dom'ne ce e acolo" e raspunsul standard daca te intreaba cineva ceva vreodata. Nu o sa te intrebe nimeni nimic niciodata. |
#3
Posted 09 June 2018 - 14:34
Cel mai probabil au facut modernizari de retea, cel care a lucrat pe stilpul respectiv nu a mai stiut cite cabluri era conectate la distribuitor, asa ca le-a conectat pe toate, asta ar fi motivul pt care ai semnal la TV.
Daca chiar te deranjeaza foarte mult, poti sa-i anunti sa vina se te deconecteze din nou. |
#5
Posted 10 June 2018 - 11:50
Teoretic, da.
Practic, nu, ca deja are de la alta firma, poate are deja spillter sau nu are nevoie. Edited by trollerul_de_serviciu, 10 June 2018 - 11:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users