Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Instalare serviciu nou TV

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
14 replies to this topic

#1
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,818
  • Înscris: 10.02.2017
Dupa achizitionarea unui TV LCD Panasonic imi este necesara instalarea unui receiver HD.
Locatia este prevazuta cu fibra optica.

In prezent utilizez antena de satelit Dolce si un receiver SD.
Intamplarea a facut sa pot conecta noul TV la acest receiver prin cablu 3 RCA - 3 RCA si sa pot urmari programele TV. Calitatea este foarte buna din punctul meu de vedere si doar o diminuare a costului abonamentului ma face sa schimb aceasta situatie, contractul meu fiind "depasit" si neactualizat de ani de zile.

As vrea sa aflu care este cea mai convenabila instalare din punct de vedere al deranjului prin casa, adica ce cabluri se vor intinde si ce echipamente de vor instala.
Echipamentul instalat pentru TV poate avea resurse si pentru semnal de internet si telefonie fixa? Sau este necesar, cel putin pentru internet inca un echipament?
Pentru internet am nevoie de cablu direct in calculator. Nu detin un laptop sau card WiFi in calculator.
Cate cabluri vor intra in casa?

TV-ul nou are slot pentru card CI, insa cautand in lista afisata pe site-ul Telekom nu se regaseste, desi aparatul este model martie 2017. Inteleg ca un astfel de card CI elimina montarea unui cablu de la receiver spre TV, semnalul fiind preluat direct de la receiver de catre card. Asa este?
In prezent am toate cele trei servicii de la Telekom adica TV, internet si telefonie fixa si vreau sa le pastrez ca atare.

Exista o serie de pachete TV, insa in prezent doar cel mai ieftin, culmea, si cel mai putin pupulat cu canale HD arata ca echipamentele sunt in custodie fara plata vreunei chirii.
Eu nu inteleg cum vine treaba asta.

Prin urmare daca este vreun Helper pe aceasta arie rog sa imi arate cateva solutii pentru un pachet complet TV+Net+Voce fix nelimintat. Zic asta pentru ca din convorbirile telefonice cu diversi angajati nu am inteles nimic si in plus pe masura ce inaintam in discutie isi mai aminteau inca si inca si...inca o prevedere a contractului care aparea ca din neant.

Multumesc.

Edited by addumi, 09 June 2018 - 06:32.


#2
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Discută cu Dicstar 79.

E  un tip de milioane și el mi-a ajutat și pe mine
dic_star 79 e nickul .

#3
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017
Attached File  10 euro.JPG   98.67K   45 downloads

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,257
  • Înscris: 01.12.2001
Verifica ce servicii tv ai !a tine: iptv sau cablu digital.
Ca dth ai deja.
Te hotarasti daca ramai pe dth si ceri inca un stb hd.

#5
dic_star79

dic_star79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,600
  • Înscris: 09.01.2008
Aștept mesaj în privat cu datele necesare și ne auzim la telefon ca sa te informez și sa îți dau soluția cea mai optimă pentru instalare.

#6
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Buna dimineața dic_star. !

#7
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,818
  • Înscris: 10.02.2017
Rezolvat cu ajutorul lui @dic_star79. Jos palaria!
Multumesc @GingisHan2015 directionare!

#8
dic_star79

dic_star79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,600
  • Înscris: 09.01.2008
Eu vă mulțumesc pentru încrederea acordată.

#9
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,257
  • Înscris: 01.12.2001
Ne spui si noua ce ai primit? Si la ce pret?

#10
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Cu multa placere .Si vizionare placuta dupa instalare .Posted Image

#11
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,818
  • Înscris: 10.02.2017

View Postdorin_2k, on 09 iunie 2018 - 08:45, said:

Ne spui si noua ce ai primit? Si la ce pret?

Am primit in primul rand descifrarea modalitatii si evident a posibilitatilor de instalare in functie de infrastructura disponibila, lucru pe care nu am reusit sub nicio forma sa-l primesc clar in varianta apelurilor la 1234.
Pretul este pentru toate cele trei servicii, foarte asemanator cu cel de tip Televiziune L + Internet L + Voce fix nelimitat care este pe site, adica ceva mai putin de 17 eur, cu precizarea ca Internet va fi M, asta din pricina infrastructurii care nu ajunge cu fibra optica pana in casa.

View PostGingisHan2015, on 09 iunie 2018 - 09:48, said:

Cu multa placere .Si vizionare placuta dupa instalare .Posted Image

Multumesc!

Per total, sper ca totul sa fie bine si mi-as dori ca toti angajatii Telekom care ofera informatii despre produsele si pachetele de servicii Telekom sa fie la nivelul lui @dic_star79!
Este foarte important sa stii, sa ai rabdare si sa explici clientului toate detaliile.
Eu cel putin am cat de cat habar despre ce este un router, un decodor/receiver, o cartela CI+, dar ce se intampla cu personele complet atehnice care zic probabil "Da" fara sa stie exact ceea ce primesc. Este posibil sa primeasca mult mai mult decat ar avea nevoie, sau sa fie complet nemultumite de ceea ce primesc.

#12
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Ma bucur .De asta am si recomandat sa il contactezi privat .Omul e de milioane,  cum am spus .Sunt cativa ani de cand m-a ajutat si pe mine .Eu am toate serviciile inclusiv telefonia mobila .Impecabil .

#13
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,818
  • Înscris: 10.02.2017
Intr-un final, ieri 15 iunie s-a facut instalarea serviciilor contractate. In esenta ele erau prezente, toate trei, insa la un alt nivel de tehnologie.
Tragic este ca incepand din 11 iunie, ora pranzului, a inceput calvarul in legatura cu comunicarea cu angajatii Telekom de la contracte.
Calvar inseamna foarte multi nervi care s-au datorat pe de o parte unei erori de comunicare cu angajatul care a preluat comanda mea si care in mod eronat mi-a comunicat ca a doua zi 12 iunie, intre orele 16 si 18 voi fi cautat de echipa de la tehnic pentru instalare.

Acest lucru nu s-a intamplat deoarece cererea mea inca nu fusese aprobata de partea tehnic pentru a fi data in lucru.
Au urmat un lung sir de apeluri in ziua de 12 seara si 13 iunie pana spre orele pranzului cand, in urma reluarii convorbirii cu agentul de contract ce mi-a preluat cererea, acesta si-a cerut scuze pentru eroarea de comunicare si s-a angajat ca in cursul zilei voi fi sunat pentru o programare efectica de instalare.

Intr-adevar, pana in ora 15 in ziua de 13 iunie am fost sunat de o doamna care ma anunta ca a fost aprobata instalarea si m-a rugat sa aleg un interval orar pentru a doua zi, 14 iunie. Am ales intre orele 11 si 13. Mai mult mi-a spus ca persoana care vine la instalare ma va suna cu o ora inainte si daca cumva nu sunt disponbil, fara nicio problema, pot reprograma instalarea.

La scurt timp primesc pe mobil 3 SMS-uri in care sunt anuntat, de catre sistemul informatic, evident, ca am optat pentru X, Y
si Z servicii si ca pretul lor este de 10,79 euro cu TVA inclus. Imi sar ochii din cap, nu-mi vine sa cred, citesc de 10 ori SMS-ul si imi zic "Mi-a pus Dumnezeu mana in cap cu asa oferta finala". Am unele dubii, dar, dar, daca asa zice sistemul, sa-l cred, nu!
In mod evident am asteptat cu urechile ciulite la telefon si la interfon, sa fiu sunat.
Nici vorba! Nu a sunat nimeni, nu a venit nimeni.

Din nou telefoane peste telefoane, pasat de la un serviciu la altul. Toate lumea se spala pe maini pentru ca, nu-i asa, cererea mea era in lucrul agentului care a declansat operatiunea. Din nou rog sa fiu contactat de oricine practic, doar sa mi se dea un termen real pentru instalare.
Alte nume, alte voci, alte sirururi interminabile de explicatii si ca sa fie totul complet, am omis sa spun, titularul de contract este mama mea si cum nu are nici in clin nici in maneca cu expunerile tehnice ale acestui subiect, de fiecare data a trebuit sa fie auzita, intrebata, chestionata, sa-si dea acordul, tot, tot, tot pentru ca mai apoi sa preiau eu convorbirea.

Prin urmare suntem in ziua de 13 iunie dupa-amiaza tarziu, cand inca nimeni nu imi da niciun semn.
Sun din nou, reiau calvarul identificarii mamei si apoi incep sa discut cu, al catelea agent de vanzari, in aceeasi incercare de a misca lucurile.
Acesta din urma, agentul, mi-a pus capac!
Sub nicio forma nu a vrut sa continue discutia cu mine si in final, la insistentele mele, mi-a comunicat ca instalarea se va face marti, 19 iunie, "toata ziua", Da, ati citit corect, asa s-a exprimat, "toata ziua", explicandu-mi ca este musai sa nu ne clintim 1 cm din casa, sa stam cu telefonul agatat de gat, pentru ca, teoretic, in orice moment, putem fi sunati de echipa!

L-am intrebat ce garantie am eu ca intr-adevar se va intampla asa cum a spus, avand in vedere faptul ca trecusem in ziua de 13 iunie, pe la pranz, prin aceeasi incercare teribila in care stabilisem cert ziua instalarii cu acea doamna.
Replica lui a fost ca "aceste convorbiri sunt inregistrate si se poate verifica". Ce sa se verifice? Ca are el dreptate? Nu, stati sa vedeti!

Imi iau gandul de la o instalare pana marti 19 iunie, si imi vad de treaba.
A doua zi, tocmai ce pusesem in farfurie sa mananc, pe la pranz, cand imi suna telefonul. Un numar de mobil Telekom.
Imi sare inima din piept, nu avea cine sa ma sune cu numarul mobil Telekom, raspund timorat si ce credeti ca aflu!
Angajatul de la tehnic ma intreaba daca ar putea veni in 20 de minute pentru instalare!!!

SOC si GROAZA!!!

Il rog sa vina in jumatate de ora, sa inghit si eu ceva. Nicio problema.
Vine omul. Absolut elegant, simpatic, amabil, se vedea clar ca stie meserie. Ii arat ce pregatisem deja de 4 zile, adica, canal de cablul montat de mine pe pereti,gauri de trecere eliberate de cablurile vechi, ca-n palma totul, doar sa intre cu matzele in casa si prin casa. Zambeste, imi multumeste ca i-am usurat munca, bea un suc, se apuca de treaba. Terminam rapid povestea, probam si totul pare sa fie in ordine.

Ne asezam la masa sa semneze mama contractul.
Inainte sa semneze, il intreb cat scrie in contract ca este totalul pentru cele trei servicii. Se uita si imi zice, 16,38 cu tot cu TVA. Ah, cat ai zis!?
Pai uite ce am primit eu! Si ii arat SMS-urile. Pfff, si imediat suna la contracte. Comunica cu agentul, altul de fiecare data, intotdeauna am vorbit cu un alt agent, si mi-l da la telefon. Eu care eram epuizat de explicatii dupa 4 zile de confruntare si care stiam ca ar fi fost practic imposibil sa fie sub 16 euro povestea, in mintea mea deja acceptasem, insa chiar voiam de data asta o explicatie.

Omul, agentul, imi spune ca precis este o eroare a "maretului" sistem informatic si ca ala este pretul corect, cel din contractul tiparit. Nu stiu ce-i vine, agentului, si imi propune sa recapitulam povestea, adica ce contactez, ce se semneaza, pe servicii si ce beneficii am. Totul bine, totul bine, pana cand imi zice a "Si primiti un aparat telefonic gratuit". Zic, pardon, dar nu l-am primit. Ii spun tehnicianului, se uita in cotract, vede ca asa este si se repede la masina dupa cutia cu telefonul, pe care o si aduce. Aici nu a fost in niciun fel de vina tehnicianul, ci faptul ca telefonul meu pe care l-am cumparat personal cu factura si garantie de la un magazin online si care era evident instalat in casa, este identic cu ceea ce urma sa primesc. El, tehnicianul, a crezut ca acel telefon era deja primit printr-un contract anterior.

In final totul se termina cu bine, omul isi strange sculele si materialele si pleaca.
Eu, naucit de toata aceasta incercare teribila, ma asez in fotoliu sa ma uit la televizor, in sfarsit!
Imi verific si net-ul, este ok. Imi verific si linia telefonica fixa, este ok. Imi montez si al doilea telefon nou, este ok.

Daca v-a placut sau nu, habar nu am, insa nu doresc nimanui sa treaca prin enormitatea birocratica a acestei firme si nici sa nu aiba parte de erorile de sistem informatic care anunta ceva si in final pe contract apare altceva.

Am vrut sa fac reclamatie tuturor celor implicati pentru ca am toate numele notate pe masura ce am discutat, de la primul pana la ultimul care m-a asigura 100% ca marti 19 iunie se face instalarea "toata ziua".
Am renuntat. Mi-e lehamite!
V-am povestit, sa stiti. Atat!

PS - acest serviciu Telekom (Romtelecom) dateaza inca din anul 1977 cand a inceput evident cu serviciul de voce fix, iar mai apoi, aproximativ din anul 2007 cu serviciul de internet si imediat cu serviciul de TV Dolce. Nicio intrerupere in tot acest timp.
Meritam, zic eu, mai multa atentie....
PS2 - daca descoperit greseli de tastare, rog sa mi le scuzati. M-au lasat deja nervii sa stau sa recitesc pentru corectura. Multumesc.

PS 3 - Era sa uit. Ieri, dupa instalare, pe seara, ma suna agentul initial, cel care a preluat cererea mea sa vada daca totul este ok. Ii zic ca da si imi comunica ca trebuie sa predau receiverul de la antena Dolce. Desi stia din prima zi de discutii ca nici eu, nici mama mea nu ne putem deplasa la un centru Telekom (probleme de sanatate), imi spune ca trebuie predat si ca ar exista posibilitatea sa fie ridicat de un angajat Telekom dar pentru o suma de 5 euro + TVA ce se va factura.
POFTIM???? CE-AI SPUS????
Dar, antena de la fereasta? Asta ce fac cu ea? Imi raspunde ca nu stie, ca doar receiverul trebuie predat.
Asa ceva!!! INCREDIBIL !!!
Il rog totusi sa faca orice demers ii sta in putinta si o echipa de la deranjamente cand are lucrari in zona mea sa treaca si sa ridice receiverul. Imi promite ca incearca. Asta ieri, iar azi dupa ora 10 trebuie sa ma sune sa-mi spuna un rezultat. Inca nu a sunat. Este 14:52.
Din punctul meu de vedere sa vina cu mascatii sa-l ia. Receiverul!
Sau te pomenesti ca pana nu il predau imi factureaza in continuare chirie pe el. Nu m-ar mai mira nimic!
Jenant, absolut jenant pentru o firma atat de mare.

Edited by addumi, 16 June 2018 - 13:54.


#14
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Sincer imi pare rau .La mine a fost mult mai rapid si mult mai usor . Practic parca a doua zi dupa comanda la dic star daca retin,  a sunat o duduita si a confirmat comanda,  iar cealalta zi baietii cu modulul si cardul .Mai repede cu vreo 4 ore decat eram programat de duduitza .Am incalecat pe o sa si da-i  goana pana acasa,  unde stateau in masina si asteptau cu stoicism si rabdare sa descalece Hanul .
Se mai ntampla si asa sa stii . Posted Image

Edited by GingisHan2015, 16 June 2018 - 13:45.


#15
dorindorin10

dorindorin10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,732
  • Înscris: 20.10.2015
Eu nu am avut niciodată problema de instalare la Telekom azi am sunat pentru un serviciu mâine dimineață au fost și la mine.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate