Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Pareri Audi A4 B8 benzina

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
KerZoli90

KerZoli90

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.06.2018
Salut,

Sunt pe cale sa imi schimb masina si in principiu cel mai mult mi-ar placea un Audi A4 (2010-2012). Avand in vedere ca nu depasesc anual 15 mii de km m-am gandit la motorul 1.8 TFSI (160 CP).

Are cineva acest motor? cum sta la capitolul fiabilitate si consumul cam cat ar fi?

Alte variante ar mai fi: VW Passat, Skoda Octavia sau tot Audi, dar diesel.

Ce alta masina as mai putea lua in calcul?

PS Buget maxim: 12.000 euro

Multumesc Posted Image

#2
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 KerZoli90, on 08 iunie 2018 - 07:50, said:

Salut,

Sunt pe cale sa imi schimb masina si in principiu cel mai mult mi-ar placea un Audi A4 (2010-2012). Avand in vedere ca nu depasesc anual 15 mii de km m-am gandit la motorul 1.8 TFSI (160 CP).

Are cineva acest motor? cum sta la capitolul fiabilitate si consumul cam cat ar fi?

Alte variante ar mai fi: VW Passat, Skoda Octavia sau tot Audi, dar diesel.

Ce alta masina as mai putea lua in calcul?

PS Buget maxim: 12.000 euro

Multumesc Posted Image
Nu ar fi mai ok o Skoda Octavia din anii 2014-2015, mai noua si cu kilometri mai putini fata de acel Audi, avand aceeasi motorizare si norma de poluare euro 6, chiar daca nu este o marca premium ceea ce pentru unii conteaza foarte mult, de dragul imaginii sociale?
In locul tau as incerca sa imi cumpar o masina cat mai noua, cat mai putin frecata ca numar de kilometri, neaccidentata, si avand ultima norma euro de poluare.

Edited by max_01, 08 June 2018 - 07:53.


#3
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
O masina excelenta, motorul pe benzina e foarte puternic si placut la condus avand turbina.
Totusi 2.0TDI e mai usor de gasit, consuma mai putin si daca stai in Romania nu vor fi probleme prea curand pt. ca e diesel.
Chestia cu Octavia vs. A4 poti sa o iei cel mult ca o gluma.

Edited by Kroghy, 08 June 2018 - 08:02.


#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Consuma cam mult ulei benzinarul, au defect de proiectare. M-as uita la 2.0tdi, cu toate ca un 2.0tfsi + quattro ar fi o combinatie excelenta.

#5
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Tot ce inseamna VAG are aceleasi motoare . Motoarele de 1.8 TSI si TFSI de 160 CP au avut probleme de proiectare si in tarile cu apa calda problema s-a rezolvat cu recall iar in cele bananiere ( ca Romania ) reparatiile s-au facut pe banii proprietarilor si au costat in jur de 10.000 - 12.000 lei . Pistoanele au fost prea mici si segmentii se deformau ducand la consumuri de ulei  de 1 litru la 1000 km . Reparatia se face cu schimbarea bielelor, pistoanelor , segmentilor ...si garniturile aferente desfacerii motorului . Au fost doua coduri de motor cu probleme in perioada 2008 - 2012 ( daca nu ma insel ...nu am timp sa caut acum ) . Problema nu este neaparat eroarea de proiectare ( poate la masinile din UE s-a rezolvat problema) ci in legenda creata . Cand o sa vrei sa o vinzi toata lumea va fugi spunand ..."aaaa ..alea de 1.8 care consuma ulei cat benzina  " .

Edited by JurasikMan, 08 June 2018 - 08:31.


#6
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,864
  • Înscris: 06.01.2008

 JohnSmith, on 08 iunie 2018 - 08:19, said:

@OP, trecand la lucruri serioase, singurele defecte reale al unui motor otto in banania este devalorizarea si vandabilitatea.
Nu uita de probleme la turbo si aproape sigur DPF. O gramada isi iau diesel si il conduc sub-turat, doar in oras. Dupa care se trezesc ca au probleme cu turbo, DPF e kaput si aranjeaza masina in asa fel incat sa o vanda la primul fraier gasit.
De asta trebuie sa deschida bine de tot ochii inainte sa deschida portofelul.

Edited by Hider141, 08 June 2018 - 08:34.


#7
JohnSmith

JohnSmith

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 11.06.2005
otto = aprindere cu scanteie = benzina.

#8
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,864
  • Înscris: 06.01.2008
Nu stiu de ce eram cu gandul la motoarele diesel.

#9
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007
dacă vrei benzină, să cauți un motor cu problema consumul de ulei rezolvată. altfel o să te coste 3000 euro.
multe au rezolvată problema, la dealer.

#10
Darkage_

Darkage_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 588
  • Înscris: 18.07.2016
Asa cum a spus si Kroghy, A4 B8 cu motorul 1.8 TSI 160 cp este o alegere excelenta. Este bine inchegata, are imaginea Audi, un motor puternic.. In ceea ce priveste consumul la 1.8 TSI, nu este de speriat : cam 9-12 litri la suta km benzina si cam  1-3 litri de ulei la 1000 ( o mie ) km .
E excelenta, nimic nu bate tehnica nemteasca:
- 1.8TSI : consum excesiv de ulei datorita economiei facute la calitatea materialului segmentilor
- 2.0 TDI :  Dieselgate
- 2.0 TFSI : probleme cu emisiile
- Toate motorizarile TSI/TFSI : depuneri de calamina pe supape, in timp duce la defectiuni si la probleme cu emisiile.

Edited by Darkage_, 08 June 2018 - 09:07.


#11
JohnSmith

JohnSmith

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 11.06.2005
Ba, termina cu prostiile!

@Hider141 probabil pentru ca in banania masina nemteasca e sinonima cu dieselul? No worries!

Edited by JohnSmith, 08 June 2018 - 09:14.


#12
KerZoli90

KerZoli90

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.06.2018

 Darkage_, on 08 iunie 2018 - 09:00, said:

Asa cum a spus si Kroghy, A4 B8 cu motorul 1.8 TSI 160 cp este o alegere excelenta. Este bine inchegata, are imaginea Audi, un motor puternic.. In ceea ce priveste consumul la 1.8 TSI, nu este de speriat : cam 9-12 litri la suta km benzina si cam  1-3 litri de ulei la 1000 ( o mie ) km .
E excelenta, nimic nu bate tehnica nemteasca:
- 1.8TSI : consum excesiv de ulei datorita economiei facute la calitatea materialului segmentilor
- 2.0 TDI :  Dieselgate
- 2.0 TFSI : probleme cu emisiile
- Toate motorizarile TSI/TFSI : depuneri de calamina pe supape, in timp duce la defectiuni si la probleme cu emisiile.

Dupa parerea ta cred ca cel mai bine ar fi sa ma duc pe jos. Toate masinile au probleme pana la urma, unele mai multe, altele mai putine.

Edited by KerZoli90, 08 June 2018 - 09:37.


#13
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

 max_01, on 08 iunie 2018 - 07:52, said:


Nu ar fi mai ok o Skoda Octavia din anii 2014-2015, mai noua si cu kilometri mai putini fata de acel Audi, avand aceeasi motorizare si norma de poluare euro 6, chiar daca nu este o marca premium ceea ce pentru unii conteaza foarte mult, de dragul imaginii sociale?
In locul tau as incerca sa imi cumpar o masina cat mai noua, cat mai putin frecata ca numar de kilometri, neaccidentata, si avand ultima norma euro de poluare.

Iar incepem cu asemenea comparații până ajungem la Logan ?
Nu, marca premium nu înseamnă numai imagine socială. Înseamnă și altă calitate. Trebuie reluată discuția asta mereu ?
Și cine face kilometri mulți își ia diesel, chiar și la marcă premium. Nu e un cap de țară încă 50.000 km in plus.

#14
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 irulan_corrino, on 08 iunie 2018 - 10:28, said:

Nu, marca premium nu înseamnă numai imagine socială. Înseamnă și altă calitate.
Corect, plus alta tehnica. De exemplu la suspensie, A4 are de doua ori mai multe piese decat Octavia si asta se simte la tinuta de drum, stabilitate, placere, costuri de intretinere.

#15
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Consum de 1L de ulei la 1.000 de km ? Woow ce fain , prin completare ajungi sa faci schimbul de ulei la fiecare 6.000 km , ce mai , o " adevarata " afacere !

#16
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Hai mă ce dracu, Skoda la unele modele are frane pe tambur. Anul 2018.
Arata mi un Audi cu așa ceva și îi mănânc toate șuruburile.
Când începem că țața Floarea că are 4 roți, 4 uși, e la fel maică, mai bine ne ducem la somn.

#17
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 Baxon, on 08 iunie 2018 - 11:35, said:

Consum de 1L de ulei la 1.000 de km ? Woow ce fain , prin completare ajungi sa faci schimbul de ulei la fiecare 6.000 km , ce mai , o " adevarata " afacere !
Asa scrie in manual la toate masinile pe care le-am avut.
In mod practic consumau in jur de 1 litru la 15 mii km si era suficienta o completare de 500ml undeva pe la 7-8 mii km.

Edited by Kroghy, 08 June 2018 - 11:37.


#18
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Kroghy, on 08 iunie 2018 - 11:30, said:

Corect, plus alta tehnica. De exemplu la suspensie, A4 are de doua ori mai multe piese decat Octavia si asta se simte la tinuta de drum, stabilitate, placere, costuri de intretinere.
Se simte si la buzunar cand trebuie schimbate ! Ca majoritatea umbla cu ele praf e alta poveste ... Practic , cand le schimbi investesti o mica avere , aproape cat un Logan nou ultradotat pe motorina si cutie automata Posted Image

Edited by Baxon, 08 June 2018 - 11:41.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate