Pareri Audi A4 B8 benzina
#1
Posted 08 June 2018 - 07:50
Salut,
Sunt pe cale sa imi schimb masina si in principiu cel mai mult mi-ar placea un Audi A4 (2010-2012). Avand in vedere ca nu depasesc anual 15 mii de km m-am gandit la motorul 1.8 TFSI (160 CP). Are cineva acest motor? cum sta la capitolul fiabilitate si consumul cam cat ar fi? Alte variante ar mai fi: VW Passat, Skoda Octavia sau tot Audi, dar diesel. Ce alta masina as mai putea lua in calcul? PS Buget maxim: 12.000 euro Multumesc |
#2
Posted 08 June 2018 - 07:52
KerZoli90, on 08 iunie 2018 - 07:50, said:
Salut, Sunt pe cale sa imi schimb masina si in principiu cel mai mult mi-ar placea un Audi A4 (2010-2012). Avand in vedere ca nu depasesc anual 15 mii de km m-am gandit la motorul 1.8 TFSI (160 CP). Are cineva acest motor? cum sta la capitolul fiabilitate si consumul cam cat ar fi? Alte variante ar mai fi: VW Passat, Skoda Octavia sau tot Audi, dar diesel. Ce alta masina as mai putea lua in calcul? PS Buget maxim: 12.000 euro Multumesc In locul tau as incerca sa imi cumpar o masina cat mai noua, cat mai putin frecata ca numar de kilometri, neaccidentata, si avand ultima norma euro de poluare. Edited by max_01, 08 June 2018 - 07:53. |
#3
Posted 08 June 2018 - 07:56
O masina excelenta, motorul pe benzina e foarte puternic si placut la condus avand turbina.
Totusi 2.0TDI e mai usor de gasit, consuma mai putin si daca stai in Romania nu vor fi probleme prea curand pt. ca e diesel. Chestia cu Octavia vs. A4 poti sa o iei cel mult ca o gluma. Edited by Kroghy, 08 June 2018 - 08:02. |
#4
Posted 08 June 2018 - 07:58
Consuma cam mult ulei benzinarul, au defect de proiectare. M-as uita la 2.0tdi, cu toate ca un 2.0tfsi + quattro ar fi o combinatie excelenta.
|
#5
Posted 08 June 2018 - 08:30
Tot ce inseamna VAG are aceleasi motoare . Motoarele de 1.8 TSI si TFSI de 160 CP au avut probleme de proiectare si in tarile cu apa calda problema s-a rezolvat cu recall iar in cele bananiere ( ca Romania ) reparatiile s-au facut pe banii proprietarilor si au costat in jur de 10.000 - 12.000 lei . Pistoanele au fost prea mici si segmentii se deformau ducand la consumuri de ulei de 1 litru la 1000 km . Reparatia se face cu schimbarea bielelor, pistoanelor , segmentilor ...si garniturile aferente desfacerii motorului . Au fost doua coduri de motor cu probleme in perioada 2008 - 2012 ( daca nu ma insel ...nu am timp sa caut acum ) . Problema nu este neaparat eroarea de proiectare ( poate la masinile din UE s-a rezolvat problema) ci in legenda creata . Cand o sa vrei sa o vinzi toata lumea va fugi spunand ..."aaaa ..alea de 1.8 care consuma ulei cat benzina " .
Edited by JurasikMan, 08 June 2018 - 08:31. |
#6
Posted 08 June 2018 - 08:33
JohnSmith, on 08 iunie 2018 - 08:19, said:
@OP, trecand la lucruri serioase, singurele defecte reale al unui motor otto in banania este devalorizarea si vandabilitatea. De asta trebuie sa deschida bine de tot ochii inainte sa deschida portofelul. Edited by Hider141, 08 June 2018 - 08:34. |
#9
Posted 08 June 2018 - 08:58
dacă vrei benzină, să cauți un motor cu problema consumul de ulei rezolvată. altfel o să te coste 3000 euro.
multe au rezolvată problema, la dealer. |
#10
Posted 08 June 2018 - 09:00
Asa cum a spus si Kroghy, A4 B8 cu motorul 1.8 TSI 160 cp este o alegere excelenta. Este bine inchegata, are imaginea Audi, un motor puternic.. In ceea ce priveste consumul la 1.8 TSI, nu este de speriat : cam 9-12 litri la suta km benzina si cam 1-3 litri de ulei la 1000 ( o mie ) km .
E excelenta, nimic nu bate tehnica nemteasca: - 1.8TSI : consum excesiv de ulei datorita economiei facute la calitatea materialului segmentilor - 2.0 TDI : Dieselgate - 2.0 TFSI : probleme cu emisiile - Toate motorizarile TSI/TFSI : depuneri de calamina pe supape, in timp duce la defectiuni si la probleme cu emisiile. Edited by Darkage_, 08 June 2018 - 09:07. |
|
#11
Posted 08 June 2018 - 09:13
Ba, termina cu prostiile!
@Hider141 probabil pentru ca in banania masina nemteasca e sinonima cu dieselul? No worries! Edited by JohnSmith, 08 June 2018 - 09:14. |
#12
Posted 08 June 2018 - 09:36
Darkage_, on 08 iunie 2018 - 09:00, said:
Asa cum a spus si Kroghy, A4 B8 cu motorul 1.8 TSI 160 cp este o alegere excelenta. Este bine inchegata, are imaginea Audi, un motor puternic.. In ceea ce priveste consumul la 1.8 TSI, nu este de speriat : cam 9-12 litri la suta km benzina si cam 1-3 litri de ulei la 1000 ( o mie ) km . E excelenta, nimic nu bate tehnica nemteasca: - 1.8TSI : consum excesiv de ulei datorita economiei facute la calitatea materialului segmentilor - 2.0 TDI : Dieselgate - 2.0 TFSI : probleme cu emisiile - Toate motorizarile TSI/TFSI : depuneri de calamina pe supape, in timp duce la defectiuni si la probleme cu emisiile. Dupa parerea ta cred ca cel mai bine ar fi sa ma duc pe jos. Toate masinile au probleme pana la urma, unele mai multe, altele mai putine. Edited by KerZoli90, 08 June 2018 - 09:37. |
#13
Posted 08 June 2018 - 10:28
max_01, on 08 iunie 2018 - 07:52, said: Nu ar fi mai ok o Skoda Octavia din anii 2014-2015, mai noua si cu kilometri mai putini fata de acel Audi, avand aceeasi motorizare si norma de poluare euro 6, chiar daca nu este o marca premium ceea ce pentru unii conteaza foarte mult, de dragul imaginii sociale? In locul tau as incerca sa imi cumpar o masina cat mai noua, cat mai putin frecata ca numar de kilometri, neaccidentata, si avand ultima norma euro de poluare. Iar incepem cu asemenea comparații până ajungem la Logan ? Nu, marca premium nu înseamnă numai imagine socială. Înseamnă și altă calitate. Trebuie reluată discuția asta mereu ? Și cine face kilometri mulți își ia diesel, chiar și la marcă premium. Nu e un cap de țară încă 50.000 km in plus. |
#14
Posted 08 June 2018 - 11:30
irulan_corrino, on 08 iunie 2018 - 10:28, said:
Nu, marca premium nu înseamnă numai imagine socială. Înseamnă și altă calitate. |
#15
Posted 08 June 2018 - 11:35
Consum de 1L de ulei la 1.000 de km ? Woow ce fain , prin completare ajungi sa faci schimbul de ulei la fiecare 6.000 km , ce mai , o " adevarata " afacere !
|
|
#17
Posted 08 June 2018 - 11:37
Baxon, on 08 iunie 2018 - 11:35, said:
Consum de 1L de ulei la 1.000 de km ? Woow ce fain , prin completare ajungi sa faci schimbul de ulei la fiecare 6.000 km , ce mai , o " adevarata " afacere ! In mod practic consumau in jur de 1 litru la 15 mii km si era suficienta o completare de 500ml undeva pe la 7-8 mii km. Edited by Kroghy, 08 June 2018 - 11:37. |
#18
Posted 08 June 2018 - 11:40
Kroghy, on 08 iunie 2018 - 11:30, said:
Corect, plus alta tehnica. De exemplu la suspensie, A4 are de doua ori mai multe piese decat Octavia si asta se simte la tinuta de drum, stabilitate, placere, costuri de intretinere. Edited by Baxon, 08 June 2018 - 11:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users