Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Master

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
evanjollyne

evanjollyne

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.02.2015
Buna seara,
Sunt anul 1 la medicina si ma intrebam daca din moment ce as mai avea 5 ani pana termin facultatea daca as putea apluca la master in paralel????? Pot aplica fara sa absolv facultatea inainte?
Multumesc anticipat!

#2
A10Warthog

A10Warthog

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 902
  • Înscris: 12.11.2017
Bună seara!

În România există foarte puțină flexibilitate când vine vorba de decalarea cursurilor între licență și master. Dacă nu ai obținut în prealabil o diplomă de licență, nu ai cum să aplici pentru master.

În condiții excepționale, poți să urmezi cursurile de master în timpul licenței, în cadrul aceleiași facultăți, dar va trebui să obții aprobare (de la Rector, de obicei). Aceste condiții excepționale înseamnă rezultate foarte bune la cursurile de licență, recunoscute în Senat. De obicei aceste cereri vin de la studenți din an terminal și înseamnă comasarea ultimului semestru (rezervat pentru scrisul lucrării de licență), cu primul semestru de master.

#3
britneysbitch

britneysbitch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 06.01.2012
Nu. Mai ales în domeniul științelor medicale, unde nu există "mastere" în principiu.

#4
Supermax

Supermax

    Active Member

  • Grup: Members