Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Plata Enel
Last Updated: Jun 06 2018 11:05, Started by
Aldulescu
, Jun 06 2018 09:18
·
0
#1
Posted 06 June 2018 - 09:18
Am platit factura la Enel online cu cardul ca de obicei, dar nu s-a mai activat serviciul 3D Secure, primeam un SMS cu o parola pe care trebuia sa o confirm apoi, mi-a scris doar ca plata s-a efectuat cu succes.
Ar trebui sa ma ingrijorez? |
#2
Posted 06 June 2018 - 09:24
Aldulescu, on 06 iunie 2018 - 09:18, said:
Am platit factura la Enel online cu cardul ca de obicei, dar nu s-a mai activat serviciul 3D Secure, primeam un SMS cu o parola pe care trebuia sa o confirm apoi, mi-a scris doar ca plata s-a efectuat cu succes. Ar trebui sa ma ingrijorez? Pai.. uita-te in extras, pe internet banking si vezi daca tranzactia a fost ok. De regula trecea si prin 3D Secure... e ciudat ca nu s-a mai intamplat. Ce card ai folosit? |
#3
Posted 06 June 2018 - 09:27
Quote Pai.. uita-te in extras, pe internet banking si vezi daca tranzactia a fost ok. Quote
De regula trecea si prin 3D Secure... e ciudat ca nu s-a mai intamplat. Quote Ce card ai folosit? |
#4
Posted 06 June 2018 - 09:32
3d secure.... mare tampenie
chestia aia conteaza dar daca cel la care platesti este inscris altfel orice vanzator iti ia banii fara alte intrebari. |
#5
Posted 06 June 2018 - 09:43
Aldulescu, on 06 iunie 2018 - 09:27, said:
Ce-i aia? Tu cand platesti cu cardul ala, platesti orbeste, nu verifici si tu intr-un extras, ori pe internet, ori la bancomat, daca s-a luat suma care trebuie? Pe e-mail, ti-a venit confirmarea platii la ENEL? De regula stiu ca trimit ceva in max 2 zile ca s-a facut plata. Ori ei, ori procesatorul de plati. Eu tot asa platesc in MyEnel si imi trimit pe mail. Dar, legat de 3D Secure, e un nr. de tel pe card. Poti suna sa-i intrebi. Din cate stiu eu BT are toate cardurile inrolate in 3D Secure. |
#6
Posted 06 June 2018 - 09:52
Quote Tu cand platesti cu cardul ala, platesti orbeste, nu verifici si tu intr-un extras, ori pe internet, ori la bancomat, daca s-a luat suma care trebuie? Quote Pe e-mail, ti-a venit confirmarea platii la ENEL? |
#7
Posted 06 June 2018 - 09:53
Aldulescu, on 06 iunie 2018 - 09:18, said:
Am platit factura la Enel online cu cardul ca de obicei, dar nu s-a mai activat serviciul 3D Secure, primeam un SMS cu o parola pe care trebuia sa o confirm apoi, mi-a scris doar ca plata s-a efectuat cu succes. Ar trebui sa ma ingrijorez? |
#8
Posted 06 June 2018 - 10:04
depinde de co9merciant / platforma prin care se face tranzactia.
Enel a schimbat de curand procesatorul, se face prin ING acum si NU mai cere 3D secure. |
#9
Posted 06 June 2018 - 10:26
eu ma chinuiam 3d-ul secure de la brd ca tot nu-mi recunostea parola,
cand am vazut ca steam-ul ia banii fara problme am sunat la brd si i-am rugat sa-mi dezactiveze minunatia aia de sistem. Edited by arg, 06 June 2018 - 10:27. |
#10
Posted 06 June 2018 - 10:45
|
#11
Posted 06 June 2018 - 11:05
am facut plata chiar aseara la electrica, dupa ce am introdus parola venita prin sms, a stat browserul (opera, folosit mai demult fara probleme, e drept ca s-a tot updatat intre timp) si a stat, dupa mai bine de 2 minute a aruncat o eroare. la reincarcarea paginii mi-a spus ca plata s-a efectuat cu succes.
si luna trecuta s-a intimplat la fel. in trecut, am facut plati fara probleme. LE ups... acu' vad ca enel e diferit de electrica... Edited by tEo, 06 June 2018 - 11:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users