Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 

Cum scap de palamida?

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
mariachi'

mariachi'

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 02.07.2007
Salutare,

Mai intai, trebuie sa va spun ca sunt un absolut incepator in ale agriculturii. Casa e in constructie, pe teren am semanat in primavara iarba (soiuri amestecate din diverse pachete de "gazon") si trifoi, alb si rosu.

Problema cea mai mare acum este invazia de palamida. Nu stiu daca am facut bine ca am tuns-o, pare sa creasca si mai viguroasa ca inainte, pare determinata si disperata sa-mi ocupe toata gradina :).

Cum as putea scapa de ea? Dar, foarte important, fara sa afectez trifoiul, papadia si alte flori salbatice, pe care nu le stiu dupa nume, dar arata bine si nu ma deranjeaza. Palamida este deranjanta si prin aspect, si prin faptul ca e extraordinar de tepoasa.

Legume nu voi cultiva anul asta, doar din anul urmator. Si nu pe toata suprafata, ci doar cateva straturi. Restul vreau sa ramana pajiste, tunsa periodic si buna de mers descult. Desi nu cresc momentan nimic comestibil, as vrea totusi sa nu dau pe teren glifosati, roundup si alte inventii mirabolante recunoscute pentru problemele de sanatate pe care le dezvolta apoi consumatorii umani :).

Daca are cineva idei sau experiente cu palamida, va rog, orice sfat este binevenit :).

#2
conu71

conu71

    Termopanist

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,066