Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Viitor tuning CORSA C FACELIFT 2003-2004.
Last Updated: Jun 04 2018 22:31, Started by
Uvell2
, Jun 04 2018 06:34
·
0
#1
Posted 04 June 2018 - 06:34
Buna ziua!
Momentan strang bani pentru a cumpara masina din titlu (Opel Corsa C Facelift 2003-2004 pe benzina) si as vrea pentru cei care au trecut prin acest tip de tunning sau cei care cunosc, un buget pentru o transformare ca in imagini. Pe partea tehnica deja stiu preturile la anumite piese pe care o sa le schimba insa pe exterior nu stiu in primul rand de unde sa achizitionez partile si nici care este procesul pentru a ajunge la "look-ul dorit". Ca sa va ajut si sa intelegeti mai bine as vrea un look clean nu modul nfs. O sa las o imagine cu masina stock pe care o voi cumpara si apoi cateva imagini de referinta. Multumesc mult! Attached FilesEdited by Uvell2, 04 June 2018 - 06:41. |
#2
Posted 04 June 2018 - 06:58
ai nevoie de 10-15 lei plus bacsisul pentru cel de la spalatorie.
|
#3
Posted 04 June 2018 - 07:07
#4
Posted 04 June 2018 - 07:12
#5
Posted 04 June 2018 - 07:17
#7
Posted 04 June 2018 - 07:32
Prima poza, cea cu masina originala arata cel mai bine. Toate celelalte sunt kitsch.
|
#8
Posted 04 June 2018 - 07:41
Uvell2, on 04 iunie 2018 - 07:17, said:
Sper ca nu sunt singurul care vede ca o diferenta intre prima imagini si masinile din urmatoarele imagini, acele bumpere finute,capota peste faruri. nici respectivul nu avea bani, nici macar pentru ieftinaciunea mult visata, daramite pentru reconditionare/tuning. si daca nu ma insel, nici el n-avea inca permis. Edited by _Smiley_, 04 June 2018 - 07:42. |
#9
Posted 04 June 2018 - 07:45
Hai bre, da-o in gripa, e 2-300 de euro cazanul ala. Cat timp iti trebuie sa aduni 1200 de lei?
|
#10
Posted 04 June 2018 - 07:49
Doar mie mi se pare patetic tuningul la masinile astea?
Mai bine iti iei o masina cu... motor, decat sa vopsesti in tigru o capra. E cel mai clar strigat de impotenta. Pemtru ca pretul la Golf de acum 10 ani e inca scump, a aparut de ceva vreme clica soferilor de Corsa inconstienti, care se simt la volanul unui bolid. Ei sunt putin peste nemuritorii cu Matiz. NU conteaza masina/motorul, cat conteaza inconstienta soferului. |
|
#11
Posted 04 June 2018 - 07:50
La o masina veche de 10 ani, cel mai frumos tuning e sa o restaurezi ca atunci cand a iesit din fabrica.
|
#12
Posted 04 June 2018 - 07:56
#13
Posted 04 June 2018 - 08:26
#14
Posted 04 June 2018 - 08:39
Tuning? Tuneza-i cauciucurile (cu unele noi si de calitate); placutele, discurile si lichidul de frana (noi si de calitate), bucsaraie si suspensie. Asta e singurul "tuning" care merita sa-l faci.
|
#15
Posted 04 June 2018 - 08:57
Ca si fost proprietar de Corsa C, am fost foarte multumit de masina.
Un set de jante de aliaj si cauciucuri performante. In rest, perfect de acord cu @Lipsum. Ai putea pune si un kit filtru de aer sport, CAI, dar numai dupa ce umbli la suspensie si frane. Ce e in pozele acelea, e cam cocalareala. |
|
#16
Posted 04 June 2018 - 10:58
Vrei clean look? Fa-o sleeper car.
Bagi bani sa o readuci cum era la iesirea din fabrica (cum ziceau si ceilalti aici). Dupa care, daca tot te mananca palma si ai bani, ii montezi un sistem de turbina cu intercooler. E singura chestie de tuning real pe care o poti face pentru masina aia in loc de cocalarisme de genul spoilere, decals, capota peste faruri sau roti cu ET negativ si suspensii de trebuie sa ocolesti si mucurile de tigari de pe jos etc. factory look + turbo / intercooler = LOVE pentru ca nimeni nu se asteapta la un sleeper car CAI e frectie la piciorul de lemn mai ales la motoare mici. Cu un 2-3% gain de HP dintr-un motor de 1L sau 1.2L, mai bine pui banii deoparte sa ii faci detailing lunar. Daca vrei sa o nenorocesti in Romania, pune-i un CAI cat mai aproape de nivelul soselei incat sa aspiri tot praful de pe drumurile patriei. |
#17
Posted 04 June 2018 - 11:49
Da-o in mama ma-sii de turbina. Zau acu. Il costa decomprimarea, adaptarea si piesele in sine cat inca 2 Corse. Daca-i mai si baga 2 bari in turbina, costa cat 2 Corse + un motor.
Edited by Ann0nyym0us, 04 June 2018 - 11:50. |
#18
Posted 04 June 2018 - 11:53
Singurul "tuning" pe care il poti face sa arate bine este sa ii vopsesti bara fata/spate sa nu se mai vada linia neagra. Sa ii pui "fuste" ca in celelalte poze nu merita, in primul rand va arata ca o masina de jucarie, si la prima groapa risti sa le rupi.
In rest poti sa ii faci "tuning" pe partea de mecanica: discuri si placute frana, uleiuri, lichid frana, niste cauciucuri mai scumpe si poate niste jante de aliaj daca nu iti plac cele din fabrica Daca vrei tuning puteai sa iei modelul asta si aveai tuning din fabrica si cu niste linii plus plafon arata asa: https://www.google.r...Q&iact=c&ictx=1 Ce motorizare ai ? Edited by diegodanny, 04 June 2018 - 12:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users