Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
BMW F30 sau Audi A4 S-line la maxim 11500 euro
Last Updated: Jun 09 2018 14:12, Started by
Pionul22
, Jun 04 2018 00:03
·
0
#37
Posted 06 June 2018 - 20:56
ionut_ionut, on 06 iunie 2018 - 19:13, said:
Un samsar plateste pe un F30 318d, intreg, cu <200k km mai putin de 10k euro, faza cu nu gaseste la 12k euro pica. E90 fl cu 12k euro nu merita. |
#38
Posted 06 June 2018 - 21:13
E un prag psihologic.
A mai crescut, acum vreo 7-8 ani toate aveau ale dracu 120.000 km. Eu m am lecuit de uitat la km din bord după ce am fost personal sa iau mașina de la neamț din curte. Poate 400 nu, dar peste 250 sigur. |
#39
Posted 06 June 2018 - 21:27
O maisna nemtesca cu 250 mii km de rulati pe autobahn e mai putin uzata decat o masina cu 50 mii km produsa in Romania si rulata la noi.
Edited by Kroghy, 06 June 2018 - 21:28. |
#41
Posted 06 June 2018 - 23:25
#42
Posted 07 June 2018 - 05:44
#43
Posted 07 June 2018 - 07:14
Da-i pace, mituri prinse pe nemestecate din targurile auto.
Da, nemtii de regula isi intretin in mod corect masinile la niste mecanici care isi stiu meseria si nu prea accepta improvizatii, drumurile lor sunt bune insa mai taie din kilometrii aia da-i dracu'. |
#44
Posted 07 June 2018 - 07:31
Vorbesc din experienta.
Pana la servici am 3 km. Ca sa fac 500 de km inseamna 166 de drumuri distincte, deci 166 de porniri si opriri, 166 de deschis si inchis usa, 166 de urcat si coborat. 166 de parcari cu risc ca la intoarcere sa gasesc o zgarietura de la o portiera deschisa prea tare. Din ele, jumatate le fac cu copii deci 88 de urcari si coborari suplimentare. In Germania 500 km ii faci dintr-un singur drum cu o singura pornire si o singura oprire. Am avut si masini noi si second. Cea adusa din Germania cu 200 mii km e mai putin uzata decat cea rulata in Romania cu 50 mii km. |
#45
Posted 07 June 2018 - 09:38
blotunga, on 06 iunie 2018 - 20:56, said:
Samsarul probabil îl ia cu 400000 și dă înapoi la 180000. Dacă te uiți la noi nu găsești mașini cu peste 200k km pe autovit. Oare de ce? La bmw-uri, doar un samsar retardat ar da km inapoi. Sa nu mai zic ca indiferent de masina, cumparatorul neaparat trebuie sa verifice masina dupa VIN. https://suchen.mobil...2a-a522a7e0658f Gandeste-te ca un samsar plateste 9800 (posibil sa mai negocieze) pe acest F30, mai pune drumul 5-600e, 100e un polis, 7-800-1000e profit si ala-i pretul. Sa nu mai zic ca cei mai multi samsari cumpara de la licitatii iar masinile vin direct pe platforma acasa, adica el nu munceste de loc. Edited by ionutMembruAnonimut, 07 June 2018 - 09:40. |
#46
Posted 07 June 2018 - 09:42
Pai de ce sa nu dea km inapoi? Da mai bine cand scrie 160 mii. Daca scrie 260 mii nici nu se mai uita romanul.
Edited by Kroghy, 07 June 2018 - 09:42. |
|
#47
Posted 07 June 2018 - 09:49
In general, tiparul samsarului care se sustrage de la plata tva-ului difera de cel al samsarului clasic.
|
#48
Posted 07 June 2018 - 09:51
Samsar care plateste tva nu are nici o sansa pe piata. Din start iese cu o mie si ceva de euro mai scump deci vinde mult mai greu masina si are profit mai mic.
|
#49
Posted 07 June 2018 - 10:38
Kroghy, nu as vrea sa ne contrazicem din nou,dar faptul ca tu folosești mașina pentru 3 km/zi nu înseamnă că asta e regula în România. Însă sunt de acord ca majoritatea nu întrețin mașinile cum ar trebui,in principal datorita lipsei de bani. Chiar și asa, a compara 50.000km rulați cu 200.000 e cel puțin exagerat.
Ma bucur ca tu ai fost norocos cu mașina ta cumpărată de la un samsar, dar sa nu crezi vreodată ca asta e ceva normal. Eu am fost și am verificat 6 Passaturi la reprezentata pentru cineva și din ele 5 aveau 150.000 km in plus, iar al 6 avea o dauna uriașă. Dacă tu preferi sa cumperi asa ceva, nu te pot contrazice, dar nu ii mai sfătui și pe alții sa facă la fel. O zi buna! În plus, având în vedere ca neplata TVA este un lucru ilegal, poate sunt unii colegi care prefera sa nu ia parte la asa ceva. Eu unul, dacă as decide sa iau o mașină, as prefera sa știu ca nu am încurajat pe cineva sa facă ilegalități. (da, știu, sunt idiot) Edited by Friend310, 07 June 2018 - 10:44. |
#50
Posted 07 June 2018 - 12:10
O masina poate sa para mai putin uzata daca cel care a exploatat-o a folosit huse, a schimbat pielea de la volan si schimbator si alte chestii pe care le gaseste si pe la dezmembrari. Un samsar o sa stie mereu de unde sa le ia si cum sa le schimbe ca masina sa arate mai noua si sa para mai putin uzata.
Ce nu inteleg multi e ca masina nu e doar motor si cutie ci o gramada de componente care se misca, se freaca si care se uzeaza. Si toate pica la un moment dat si toate costa dar mai ales este problema ca iti tin masina in service si iti ia din timp pentru asta. De asta merita cel mai mult masinile mai noi unde dai la cheie si mergi dar lucurile astea nu se vor schimba prea curand la noi. |
#51
Posted 07 June 2018 - 12:44
|
#52
Posted 07 June 2018 - 13:30
Toti dau inapoi frate, daca nu ai luat-o pe comanda nu ai cum sa rezisti pe piata. Pe aici scriu oameni mai pasionati de fenomenul auto care mai stiu cate ceva, dar majoritatea populatiei nu are nici o treaba. Nu demult am vandut o masina a mea personala intretinuta impecabil cu facturi pentru amortizoare, discuri, placute etc. Basca fusese revopsita jumatate dar lasasem capota cu mici retusuri sa vada ca nu a fost vopsita/lovita grav. Dupa detailing profesional masina arata impecabil si am avut inclusiv oameni care mi-au zis ca e atinsa pe toate partile si trebuie vopsita integral. Eu am luat masina veche de 5 ani din Germania, impecabila nici o zgaraietura. Masina nu avea poslish ca se vedea cum arata dupa ce i-am facut eu in tara. Dupa o luna de folosire in Romania zi de zi, parcat la Mall la supermarket, la PLM, masina fusese atinsa pe un colt (slab dar vizibil) niste zgaraieturi fine in lac probabil de la posete capse de blugi si alte kkturi care s-au frecat de ea. 5 ani in Germania s-au vazut in vopsea mai putin decat 1 luna in Bucuresti.
|
#53
Posted 07 June 2018 - 14:50
blotunga, on 07 iunie 2018 - 12:44, said:
Crezi? Dacă mașina n-a intrat în ultimii 3 ani în reprezentanță, poate avea 150-200000 mai mult decât scrie. Sau dacă a fost taxi e și mai rău. Nu ai cum sa dai km inapoi din cheie, daca schimbi cheia si apare 0, clar e teapa. Sa nu mai zic ca 2 chei la un BMW de ultima generatie te costa minim 400e. Nu exista masina de flota care sa nu fi calcat prin reprezentanta. Nu exista Bmw din 2013-2014 care sa nu fi calcat prin reprezentanta in ultimii 3 ani. Ai 2 ani garantie+2 ani extindere si max 200k km pt cateva sute de euro. Ai 5 ani revizii moca. Sa nu mai zic ca daca nu iti convine istoricul cauti alta, este plin netul. filipxxx, on 07 iunie 2018 - 13:30, said:
Toti dau inapoi frate.... La masinile vechi da, la cele relativ noi, prea putin. |
#54
Posted 07 June 2018 - 15:08
Friend310, on 07 iunie 2018 - 10:38, said: În plus, având în vedere ca neplata TVA este un lucru ilegal, poate sunt unii colegi care prefera sa nu ia parte la asa ceva. Eu unul, dacă as decide sa iau o mașină, as prefera sa știu ca nu am încurajat pe cineva sa facă ilegalități. (da, știu, sunt idiot) Din pacate nu ai cum sa iti dai seama de treaba asta iar cei care ar trebui sa se ocupe cu adevarat de treaba aceasta amendeaza babutele prin piete. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users