Sistemele de tractiune integrala de la suvurile compacte.
Last Updated: Feb 11 2019 23:39, Started by
Reactor2015
, May 29 2018 16:21
·
0
#74
Posted 28 November 2018 - 16:54
Si suvuri, si 4x4 adevarate, Un clip interesant.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/v_ZPwm9vsGs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#75
Posted 28 November 2018 - 19:09
era vorba de suvuri compacte. COMPACTE! nu Defender, nu Discovery, nu ML, nu Land Cruiser!
|
#76
Posted 28 November 2018 - 21:08
#77
Posted 28 November 2018 - 22:23
Reactor2015, on 28 noiembrie 2018 - 21:08, said:
Tocmai de aia am pus clipul ca sa se vada comparatia. ps: nici terrano nu e suv compact. |
#78
Posted 29 November 2018 - 10:44
Buna dimineata,
Singurul SUV compact din lume cu tractiune integrala a fost Foresterul STI (diferential central activ Torsen, diferential punte fata/spate Torsen). Se poate inlocui "tractiune integrala" din titlul threadului cu "tractiune permanenta" sau echivalent. |
#80
Posted 05 December 2018 - 19:30
De ce crezi ca ar avea nevoie masina aia de reductor ? Ii lipseste puterea sau cuplul la turatii mici ?
|
#81
Posted 05 December 2018 - 21:05
Nu ii lipseste.
Dar offroad fara reductor nu este offroad. |
#82
Posted 06 December 2018 - 09:32
Am mai spus - si o repet:
SUBARU NU face masini de off-road ! Ca sistemul de tractiune, garda la sol si unghiurile de atac si degajare permit abordarea unor trasee de off-road usor, e alta discutie. Un prieten chiar a avut ocazia rara de a vizita fabrica si centrul R&D Subaru. Cand a deschis discutia despre off-road cu cei de acolo, i-au retezat scurt elanul ... Pentru off-road ”adevarat” ai nevoie de masina pe sasiu, de garda la sol de peste 25 cm, de diferentiale blocabile, troliu, anvelope dedicate, etc ... Acolo ai masini 4x4 din categoria Defender, Patrol, Land Cruiser, Jeep Wrangler, Suzuki Samurai / Jimny (din astea mici) ... nu SUV-uri !!! Cat despre multitudinea de filmulete de pe youtube, majoritatea celor din America de Nord ce apar cu Subaru in off-road adevarat, au investit in prepararea masinilor sume considerabile ( niste muulte mii de $$$). Dar sunt chestii care, la prima vedere, nu sunt evidente. |
|
#83
Posted 06 December 2018 - 13:06
tu încerci să rezonezi cu oameni care cred că terrano e suv compact.
|
#84
Posted 06 December 2018 - 13:44
Esti obraznicut colegule
Este forum de discutii, nu incearca nimeni sa rezoneze cu nimeni ca nu suntem MIsa si nu s-a afirmati nicaieri ca Terrano este suv compact. O sa-ti scriu cu majuscule, poate atunci intelegi: AM PUS CLIPUL UNDE SUNT SI MASINI DE TEREN SI SUV-URI COMPACTE IN SCOP COMPARATIV, NU CA ALEA DE TEREN AR FI SUV-URI COMPACTE! Sper ca macar acum, ai sa intelegi. Si daca totusi nu intelegi sau nu vrei sa intelegi, treci peste asta, nu merita sa te consumi atat. |
#85
Posted 06 December 2018 - 13:49
am înțeles de ce le-ai pus, dar omul a cerut SUV-uri compacte. nu suvuri compacte și mere, nu suvuri compacte și offroadere, nu suvuri compacte și bentayga. și nu doar că l-ai pus, dar ai și insistat cu offroaderele, deși ți-am atras atenția de două ori că e vorba de SUVuri compacte.
|
#86
Posted 06 December 2018 - 14:03
marr, on 06 decembrie 2018 - 09:32, said:
Am mai spus - si o repet: SUBARU NU face masini de off-road ! Ca sistemul de tractiune, garda la sol si unghiurile de atac si degajare permit abordarea unor trasee de off-road usor, e alta discutie. Un prieten chiar a avut ocazia rara de a vizita fabrica si centrul R&D Subaru. Cand a deschis discutia despre off-road cu cei de acolo, i-au retezat scurt elanul ... Pentru off-road ”adevarat” ai nevoie de masina pe sasiu, de garda la sol de peste 25 cm, de diferentiale blocabile, troliu, anvelope dedicate, etc ... Acolo ai masini 4x4 din categoria Defender, Patrol, Land Cruiser, Jeep Wrangler, Suzuki Samurai / Jimny (din astea mici) ... nu SUV-uri !!! Cat despre multitudinea de filmulete de pe youtube, majoritatea celor din America de Nord ce apar cu Subaru in off-road adevarat, au investit in prepararea masinilor sume considerabile ( niste muulte mii de $$$). Dar sunt chestii care, la prima vedere, nu sunt evidente. Cu scuzele de rigoare, sant obosit si-mi scapa multe: discutia nu este despre transmisii integrale si SUV-uri?... Off-topic: care dintre off-roaderele trecute sau prezente ar avea transmisie integrala?... |
#87
Posted 06 December 2018 - 14:33
jiovrica-ciobanoiu, on 29 noiembrie 2018 - 10:44, said:
Buna dimineata, Singurul SUV compact din lume cu tractiune integrala a fost Foresterul STI (diferential central activ Torsen, diferential punte fata/spate Torsen). Se poate inlocui "tractiune integrala" din titlul threadului cu "tractiune permanenta" sau echivalent. Altfel avem si Pinin cu Superselect de exemplu. Ambele au diferential central prin care trece puterea motorului inainte de a ajunge la puntile fata si spate, lock si reductor cu demultiplicare de offroad, nu pt tractare. Ambele au si versiune simplificata cu dif central (real, nu cuplaj pt spate) cu blocare automata prin vascopluj dar astea sunt mai mult de oras fara lock sau reductor. Edited by underb, 06 December 2018 - 14:34. |
|
#88
Posted 06 December 2018 - 14:39
Asa vali, nu te lasa Si dai si lupta
Topicul este facut de mine. Care om a cerut? Uita-te la prima, a doua, a treia si alte postari de pe topic. Niciuna nu s-a limitat la a se discuta strict de o masina anume si s-a vrut o comparatie intre suv-uri compacte si restul dpdv al transmisiei integrale, atata tot. Dar tu te tii ca scaietele de mine si nu vrei sa te dai jos cu niciun pret. Spor in continuare, esti Pe bune, ar fi aiurea sa te opresti. @underb, corect ce spui si unele din ele sunt chiar mai mici ca dimensiuni decat suv-urile compacte. |
#89
Posted 06 December 2018 - 18:18
Sunt in situatia de a achizitiona un SUV compact. Majoritatea timpului merg in oras, dar stau undeva in periferie, intr-o comuna limitrofa. E posibil iarna sa am unele probleme cind ninge mult si intirzie deszapezirea. Pe lista scurta am Hyundai Tucson, Kia Sportage si Toyota Rav4 hybrid. Nu am pretentii si nu am nevoie de off-roader adevarat. Am ezitari privind RAV4 (pe linga pretul mai mare), deoarece puntea spate e independenta si e actionata doar de un motor electric, din cite am inteles. Care din ele m-ar putea ajuta mai mult?
|
#90
Posted 06 December 2018 - 18:45
underb, on 06 decembrie 2018 - 14:33, said: Si ultima Grand Vitara. S-a facut pana prin 2013. Vorbim de masini recente. Altfel avem si Pinin cu Superselect de exemplu. Ambele au diferential central prin care trece puterea motorului inainte de a ajunge la puntile fata si spate, lock si reductor cu demultiplicare de offroad, nu pt tractare. Ambele au si versiune simplificata cu dif central (real, nu cuplaj pt spate) cu blocare automata prin vascopluj dar astea sunt mai mult de oras fara lock sau reductor. Am inteles, cred ca am gasit cauza contradictiei. Tine de modul in care fiecare intelege conceptul de transmisie “ integrala”. Nu fac pe desteptul, departe de mine, dar in acceptiunea “initiatilor” transmisia integrala, ca si conditie necesara dar nu si suficienta, este o transmisie 4x4 permanenta. Urmatoarea conditie necesara dar nu suficienta ar fi repartitia cuplului, functie de necesitati, pe fiecare roata in parte iar nu pe punti... Daca imi permiteti o gluma: daca Vitara aia, sau Superselectul (singurul Superselect pe care il cunosc fiind cel al lui Mitsubishi folosit pe off-roaderele lor) la care faceti referire sant macar 4x4 permanent atunci sant gata sa le mananc bucata cu bucata... Ca sa va faceti o idee despre magnitudine: o Superselect de pe un L200 2016, costa, de noua, aprox. 6K euro iar o integrala de pe un STI 2016, noua, bate spre 11K euro... Audi RS spre 14K euro. Bineinteles, nu sint preturi de fabrica ci de dealer, Europa, iar daca exista o eroare in raport cu celelalte continente aceasta nu este decat una sistematica. Si imi cer scuze pentru un post mai sus: am pomenit transmisiile integrale folosite pe STI si parte din Audi RS uitind de cea de pe EVO. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users