Nelamurire legislatie rutiera + incident minor
#19
Posted 28 May 2018 - 21:05
Marea problema e ca initiatorul nu are habar de diferenta dintre urcare si coborare. El coboara pe bordura din padure, urca e drum, faptul ca e din Bz nu cred ca e o scuza...
|
#20
Posted 28 May 2018 - 21:08
legeamaipresusdeorice, on 28 mai 2018 - 20:31, said:
Este vorba despre un drum printr-o padure. Pe margine poti gasi masini "parcate printre boscheti", sau vegetatie. Pe acolo se poate intra pana aproape de intrarea in Parc, de aia majoritatea parcheaza masinile pe unde gasesc o palma de pamant ) Edit : Daca refuz cu desavarsire sa manevrez cu spatele, sau sa permit trecerea, coborand de pe carosabil, risc ceva inafara de o bataie de la celalalt sofer? '' 2. prinde la oglindă o şurubelniţă cu vîrful spre exterior şi cînd vine haudili...opreşti, cobori şi faci semne disperate spre oglindă!!! pariem că va trece pe lîngă? 3 dacă pe un drum public două automobile nu încap, ar trebui să fie sens unic. primărie cu tîmpiţi sau poliţie cu idioţi. Edited by sarac.lipit, 28 May 2018 - 21:13. |
#21
Posted 28 May 2018 - 21:09
legeamaipresusdeorice, on 28 mai 2018 - 20:39, said:
Eh... zii mersi ca ai prins vremuri bune... Pe vremea mea te prindea ț.ganu prin coclaurii aia, te batea si-ti lua si banii si tigarile. Cea mai nasoala chestie la incepatori, e ca unii conduc cu picioarele, si pe urma dau vina pe fraierul care nu e sigur pe el. Te sfatuiesc sa-ti pui un dashcam. sorin147, on 28 mai 2018 - 20:55, said:
Daca drumul este ingust si nu permite trecerea a 2 masini in paralel si nu este nici in panta, ar trebui reglementata prioritatea pe el. Cum nici dreaq nu-si bate tartacuta cu asa ceva, prioritatea e dupa cum urmeaza: - etnia - bemveu - masina mai scumpa - masina mai mare - "punguta cu doi bani" mai mare - valoarea (omului) - buna intelegere Succes! |
#22
Posted 28 May 2018 - 21:10
Care parte din faptul ca, carosabilul este mai inalt decat solul n-o intelegi? ) Coborand cu masina de pe carosabil, poti atinge masina pe dedesupt, la fel ca atunci cand parchezi cu 2 roti pe trotuar, cu 2 pe carosabil ). Am uitat sa dau quote, ma refer la post-ul lui rumegus.
Edit : Paz, speram totusi ca lumea evolueaza, cu tot cu inaripati Edited by legeamaipresusdeorice, 28 May 2018 - 21:13. |
#23
Posted 28 May 2018 - 21:24
#24
Posted 28 May 2018 - 22:01
OPEDI, on 28 mai 2018 - 20:24, said:
Dar cel care depaseste axul drumului? Ma fac sa rad colegii care se dau destepti in ale condusului din nevoia de afirmare. |
#25
Posted 28 May 2018 - 22:47
Paz, on 28 mai 2018 - 20:40, said:
Nimeni nu trebuie sa dea inapoi, Edited by andreic, 28 May 2018 - 22:48. |
#26
Posted 28 May 2018 - 23:01
legeamaipresusdeorice, on 28 mai 2018 - 20:09, said:
As dori sa stiu cum se procedeaza d.p.d.v legal, fiind un sofer incepator Deci: Am inteles ca acel drum are o latime mai mica decat ar permite trecerea a doua autoturisme unul pe langa altul, lucru pe care nu il poti gasi in mod normal decat pe la unele drumuri de exploatare sau in anumite cazuri ale drumurilor comunale. Personal, nu am intalnit vreo asemenea situatie (adica exact asa cum tu o descrii) la vreun drum asfaltat in vreun oras si care sa fie deschis circulatiei auto in ambele sensuri si, evident, fara indicatoare etc. Mai intai de toate, trebuie sa intreb daca esti convins ca acel drum este unul unde se permite circulatia auto? Daca da, atunci regulile de circulatie pe care trebuie sa le urmam sunt cele valabile si in cazul situatiilor prevazute drept "drumuri ingustate"... De obicei, astfel de sectoare de drum sunt semnalizate corespunzator, adica se reglementeaza ordinea de trecere prin indicatoare de prioritate. Insa, ai zis, nu are nicio semnalizare. Legal, pe aceste sectoare de drum oprirea si restul manevrelor ce sunt legate de oprire sunt interzise, de parcare nici nu putem vorbi.. Pe drumurile publice inguste, unde trecerea vehiculelor care circula din sensuri opuse, unele pe langa altele, este imposibila sau periculoasa, (in lipsa deci a semnalizarilor adecvate) se procedeaza astfel: 1-la intalnirea unui ansamblu de vehicule cu un vehicul conducatorul acestuia din urma trebuie sa manevreze cu spatele; 2-la intalnirea unui vehicul greu cu un vehicul usor, conducatorul acestuia din urma trebuie sa manevreze cu spatele; 3-la intalnirea unui vehicul care efectueaza transport public de persoane cu un vehicul de transport marfuri conducatorul acestuia din urma trebuie sa manevreze cu spatele. |
#27
Posted 28 May 2018 - 23:13
Bineinteles ca e interzisa blocarea drumului, ar fi si culmea. In postarea mea, ziceam ca datul inapoi e evitabil.
andreic, on 28 mai 2018 - 22:47, said:
Depinde de situatie... cel care are banda libera are si prioritate, cel care are parcate asteapta dupa ele. Nu inteleg fraza asta : "Daca un loc nu permite decat un sir de masini acolo unde sunt mai multe masini care asteapta trece inainte, cel care e singur cedeaza randul (da inapoi daca e cazul sau manevreaza cu spatele cum e in legislatie)" Eu vorbesc de situatia cu strazile stramte. Intotdeauna m-am inteles cu cel din fata fara ca vreunul sa dea inapoi. AroundYou, on 28 mai 2018 - 23:01, said:
1-la intalnirea unui ansamblu de vehicule cu un vehicul conducatorul acestuia din urma trebuie sa manevreze cu spatele; 2-la intalnirea unui vehicul greu cu un vehicul usor, conducatorul acestuia din urma trebuie sa manevreze cu spatele; 3-la intalnirea unui vehicul care efectueaza transport public de persoane cu un vehicul de transport marfuri conducatorul acestuia din urma trebuie sa manevreze cu spatele. |
#28
Posted 28 May 2018 - 23:15
@legea....
1. Vinovat e cel care merge daca celalat e oprit. 2. Exista axul drumului chiar daca nu e marcat. Tu erai mai in dreapta si oprit deci nu ai nici o vina, cu filmarea la politie si il lasi pieton. Eu in astfel de situatii opresc si pe urma ne intelgem cum trecem. Daca dau de unu care forteaza ma trag din timp pe axul drumului (ca sa nu aibe loc sa intre si sa ma juleaca) si opresc in fata lui dupa care pornesc avariile si astept. Sa vezi ce fain e pe aleea din fata de la zoo din baneasa, am mers pana la capat si am intors. Edited by arg, 28 May 2018 - 23:25. |
|
#29
Posted 28 May 2018 - 23:19
Sunt si alte "stradute", unde se procedeaza la "mica intelegere" si n am avut niciodata nicio problema. Deobicei, fiind incepator, nu indraznesc prea mult si permit eliberarea carosabilului pana sa ma bag eu. Nu fac pe viteazul, cum s-ar zice:D Dar ca specimenul de azi, n am mai intalnit. O sa procedez la fel si pe acea strada, si anume, voi face "sa fie bine pentru toata lumea". Pana la urma, cine se pune cu prostii, nu dovedeste decat ca e mai prost decat ei!
@arg, la asta ma refeream!!!!! La ceea ce ai facut tu, sa nu permit trecerea celuilalt, sa ma pun pe avarii si sa vad ce face. Sa vedem, cat timp are la dispozitie sa piarda cu mine. Personal, eu am destul! Rabdarea e una din punctele mele forte !))) Dar ma interesa ce as putea pati, daca fac asta. In afara de scandalul propiu zis, unde sigur n-o sa am probleme:D Edited by legeamaipresusdeorice, 28 May 2018 - 23:22. |
#30
Posted 28 May 2018 - 23:21
#31
Posted 28 May 2018 - 23:22
AroundYou, on 28 mai 2018 - 23:01, said:
Deci: Am inteles ca acel drum are o latime mai mica decat ar permite trecerea a doua autoturisme unul pe langa altul, lucru pe care nu il poti gasi in mod normal decat pe la unele drumuri de exploatare sau in anumite cazuri ale drumurilor comunale. Personal, nu am intalnit vreo asemenea situatie (adica exact asa cum tu o descrii) la vreun drum asfaltat in vreun oras si care sa fie deschis circulatiei auto in ambele sensuri si, evident, fara indicatoare etc. Edited by pasilla, 28 May 2018 - 23:23. |
#32
Posted 28 May 2018 - 23:26
Paz, on 28 mai 2018 - 23:13, said:
Nici una din situatiile astea nu privesc.. "inculpatul". Daca te referi la initiatorul nostru, adica ca in cazul descris de el n-are cum aplica niciuna din prevederile respective, cam asa-i, dar nah... ce cauta insa atunci atata lume de merge acolo pe un astfel de drum? Adica, scuza-ma, io daca as intalni un astfel de drum prin sat la mine, parca tot as sesiza pe unii pe altii, in scopul reglementarii. pasilla@ sunt o multime de drumuri, o multime de situatii... io insa am comentat strict pe ce a descris initiatorul iar asemenea situatii nicidecum nu sunt o multime |
#33
Posted 28 May 2018 - 23:33
Probabil ca s-a sesizat cineva inaintea mea, nu mi fac probleme in sensul asta. Dar la cum merg lucrurile in tara asta.. drumul acela cred ca e ultima grija a domnului primar de la Buzau. Cine o sa aiba ocazia sa treaca, e chiar la intrarea dinspre Bucuresti, in Buzau. La noul sens giratoriu, de pe Calea Eroilor (si ca sa ma abat putin de la subiect, pana sa ne viziteze domnul Iohannis, de ziua Eroilor, aceasta intrare in oras era o paragina. Acum, imaginea asta parca e desprinsa din alt oras mult mai "dezvoltat". Cum spuneam, la noul sens giratoriu de la intrarea dinspre Bucuresti, a 3-a iesire spre stanga, pe langa parcarea Kaufland.
Edited by legeamaipresusdeorice, 28 May 2018 - 23:34. |
|
#34
Posted 28 May 2018 - 23:40
Paz, on 28 mai 2018 - 23:13, said:
"Daca un loc nu permite decat un sir de masini acolo unde sunt mai multe masini care asteapta trece inainte, cel care e singur cedeaza randul (da inapoi daca e cazul sau manevreaza cu spatele cum e in legislatie)" Eu vorbesc de situatia cu strazile stramte. Intotdeauna m-am inteles cu cel din fata fara ca vreunul sa dea inapoi. Edited by andreic, 28 May 2018 - 23:41. |
#36
Posted 28 May 2018 - 23:47
A ok. Mi se pare logic.
Culmea... acum inteleg si fraza aia... "complicata". |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users