Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
De ce sinucigasii nu au parte de slujba ?
Last Updated: Jun 04 2018 10:01, Started by
halflife
, May 27 2018 18:37
·
0
#55
Posted 30 May 2018 - 21:46
Bingo, on 30 mai 2018 - 20:15, said:
Total de acord. Presupunand ca-l mai intereseaza lalaiala popilor . toata daravela nu se face nici pentru copil, nici pentru mire, nici pentru morti....... Este doar pentru restul, aia care mananca la pomana si danseaza la nunta. mi se pare absurd sa-l pomenesti pe mortul sinucigas, sa-l ingropi cu popa, dar sa nu-i bagi coparseul in biserica |
#56
Posted 31 May 2018 - 06:34
Pai dacă pe tine te doare la banana de rânduiala bisericii, pe biserica de ce n-ar durea-o la banana de tine?!
|
#57
Posted 31 May 2018 - 06:46
halflife, on 27 mai 2018 - 18:37, said:
De ce in Biserica Ortodoxa un sinucigas nu poate avea parte de slujba? Si aceste decizii nu se discuta si nu pot fi schimbate de niste atei si alte coate goale. Iti convine, bine, nu, pa pa frate! Ai dreptul sa te duci in cimitir si sa-ti ingropi mortul cu predici ateiste sau lozinci antibisericesti. Ateii fac regulile in bisericile ateiste. DOAR acolo. |
#58
Posted 31 May 2018 - 07:32
Sau pentru ca Dumnezeu nu gandeste ca oamenii si nu forteaza pe nimeni? De ce ar vrea cineva caruia nu-i pasa de ortodoxie sa fie inmormantat cu slujba ortodoxa?
Asta nu inteleg. |
#59
Posted 31 May 2018 - 08:46
MembruAnonim, on 29 mai 2018 - 22:43, said:
Sa inteleg ca sunteti preot. Ei, putini preoti procedeaza ca dumneavoastra si respecta intocmai dreptul canonic si regulile slujbelor de inmormantare. Parintele Cleopa este desavarsit in a le explica pe intelesul tuturor. Edited by RomeoM, 31 May 2018 - 08:46. |
#60
Posted 31 May 2018 - 09:58
Practic ritual-ul inmormantarii se face pentru linistea celor vii .
Cel mort are cu totul alte griji . Discutia este strict intre cei care tin cu dintii de viata . Restul ca mine , de ex , sunt publicul spectator . |
#61
Posted 31 May 2018 - 10:24
Ayami, on 31 mai 2018 - 07:32, said:
Sau pentru ca Dumnezeu nu gandeste ca oamenii si nu forteaza pe nimeni? De ce ar vrea cineva caruia nu-i pasa de ortodoxie sa fie inmormantat cu slujba ortodoxa? Asta nu inteleg. |
#62
Posted 31 May 2018 - 11:55
Nesiguranta sau o pornire ascunsa de tip comunist in care biserica ar trebui sa-si reconsidere invataturile dupa fitele societatii intr-un anumit moment al existentei.
Daca ar fi sa aprobam toate aberatiile promotorilor "gandirii corecte de lemn" ar trebui ca biserica sa fie un fel de prefectura iar crestinii un fel de "hopa Mitica" care sa se supuna oricaror capricii ale politiei morale ce preseaza ca toata lumea sa gandeasca dupa un anumit tipar. Sa nu cumva sa discriminezi mortii nefacandu-le slujbele de obste, chit ca pe multi nu-i intereseaza si nu stiu la ce folosesc slujbele "alea". De ce trebuie citite slujbe si sinucigasilor? Nimeni nu stie, asa trebuie si asa impune noua corectitudine, toti sa gandim si sa fim tratati la fel. Probabil si de aia s-a umplut tara de tampiti care ne conduc, face parte din marele plan al uniformizarii, noul trend al corectitudinii in actiune. |
#63
Posted 31 May 2018 - 12:39
Eu nu înțeleg cum oamenii, in special cei credincioși, ar accepta fără crâcnire condițiile impuse de diverse organizații Socio-politice, însă când e vorba de biserica și de mântuirea sufletului, găsesc tot timpul ceva de comentat, de parca Biserica ar trebui sa se muleze după om (cum fac catolicii mai nou) si nu invers.
|
#64
Posted 04 June 2018 - 10:01
Bingo, on 31 mai 2018 - 09:58, said:
Practic ritual-ul inmormantarii se face pentru linistea celor vii . Dar dacă rugăciunile noastre folosesc celor vii, care pricină ar fi să nu le folosească şi celor morţi, odată ce ei trăiesc cu sufletele lor şi de vreme ce Acelaşi Dumnezeu le ascultă şi pe unele şi pe altele? La mărturiile de mai sus se pot adăuga şi altele directe, din Vechiul Testament. Astfel, în Cartea a II-a a Macabeilor (12, 42–45) se arată că s-a adus jertfă pentru ostaşii cei morţi şi apoi se zice: Drept aceea, sfânt şi cuvios gând a fost că au făcut curăţire pentru cei morţi, ca să se slobozească de păcat (12, 46). Iar Sfântul Prooroc Baruh spune: Doamne, Atotţiitorule, Dumnezeul lui Israel, auzi rugăciunea celor ce au murit ai lui Israel… Nu-Ţi aduce aminte de nedreptăţile părinţilor noştri… (3, 4–5). În chipul cel mai limpede vorbeşte despre aceste rugăciuni Sfânta Tradiţie, începând din primele secole ale Bisericii, după cum arată şi conţinutul Sfintelor Liturghii. Sfântul Ioan Gură de Aur arată că apostolii chiar au rânduit să se facă la Liturghie pomenire pentru cei morţi, zicând: «Nu degeaba au rânduit apostolii să se facă înaintea Tainei celei înfricoşătoare pome-nirea celor plecaţi. Ştiau că mult le foloseşte, multă binefacere aduce celor morţi. Când stă poporul, plinătatea preoţească, cu mâinile întinse şi în faţă stă Jertfa cea înfricoşătoare, cum nu vor îndupleca pe Dumnezeu pentru cei adormiţi? Dar aceasta, numai pentru cei plecaţi cu credinţă». --https://cleopasihastria.wordpress.com/2007/09/20/despre-rugaciunile-pentru-morti/-- https://cleopasihast...e-pentru-morti/ |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users