Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 

Top 10 motoare diesel de evitat

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017
Top 10 motoare diesel de evitat daca vreti sa cumparati o masina second hand

  1.Motorul 2.0 TDI de 140 cp folosit de grupul VAG.
Volkswagen conduce topul motoarelor diesel cu probleme cu versiunea 2.0 TDI care dezvolta 140 cp. Acest motor il regasim pe mai mult modele din grupul VAG, dar la noi este popular pe modelele Volkswagen Passat si Audi A4. Dupa ce au produs unul din cele mai fiabile motoare diesel, cel de 1.9 TDI cei de la Volkswagen au lansat motorul 2.0 TDI, dar din pacate aceasta versiunea are foarte multe probleme de fiabilitate.
Principalele probleme la acest motor apar la injectoare, garnitura de chiuloasa, tija hexagonala, arborele de echilibrare, pompa de ulei si senzorii motorului. Pe langa toate astea mai apare si consumul de ulei foarte ridicat… cu siguranta este un motor de evitat
[ http://www.reparatiiturbine.ro/wp-content/uploads/2018/01/Motorul-2.0-TDI-de-140-cp-folosit-de-grupul-VAG.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


  2.Motorul 2.0 diesel de 98 cp regasit pe Land Rover
Modelul Land Rover Freelander a fost echipat cu un motor diesel de 2.0 de la BMW si un motor diesel Rover 2.0 de 98 cp. Motorul oferit de BMW a fost unul foarte bun si fiabil, dar cei care au optat pentru varianta mai ieftina de la Rover 2.0 si 98 cp, au intampinat probleme serioase.
Daca va ganditi sa cumparati un Freelander second este este de preferat sa evitati motorul diesel Rover 2.0 de 98 cp.

[ http://www.reparatiiturbine.ro/wp-content/uploads/2018/01/Motorul-2.0-diesel-de-98-cp-regasit-pe-Land-Rover.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]    3.Motorul de 3.1 TD prezent pe modelul Jeep Grand Cherokee
Motorul  3.1 TD de 140 cp prezent pe modelul Jeep Grand Cherokee este cu siguranta cel mai mare esec al constructorului american. Acest motor dupa doar cateva zeci de mii de kilometri rulati incepea sa consume ulei, sa piarda ulei prin anumite zone si puterea scadea la 70-80 de cai aproximativ.
Incercati sa evitati acest motor daca doriti sa cumparati un Jeep Grand Cherokee second hand.

[ http://www.reparatiiturbine.ro/wp-content/uploads/2018/01/Motorul-de-3.1-TD-prezent-pe-modelul-Jeep-Grand-Cherokee.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]    4.Motorul 2.0d 184 cp regasit pe BMW F30
Acest motor a fost in mare parte unul fiabil, singura problema intalnita frecvent a fost la distributie. Lantul distributiei era garantat sa functioneza in conditii optimite sute de mii de kilometri, dar dupa doar aproximativ 100.000-150.000 de kilometri rulari ceda.
Daca va ganditi sa cumparati acest model de BMW second hand este ideal sa inlocuiti lantul distributiei imediat dupa achizitionare si sa il verificati periodic.
[ http://www.reparatiiturbine.ro/wp-content/uploads/2018/01/Motorul-2.0d-184-cp-regasit-pe-BMW-F30.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
   5.Motorul de 2.2 l TDCi PUMA ZSD-422 prezent pe Ford Ranger
Ford a folosit motorul de 2.2 litri atat pe Ranger cat si pe Transit si ambele au avut probleme, fie ca vorbim de cel de 120 cp sau cel de 150 cp. Acest motor indiferent de puterea dezvolata are numeroase probleme, dintre care cea mai intalnita este consumul mare de ulei.
Recomandarea noastra este sa va orientati spre alte motorizari mai fiabile daca doriti sa achizitionati second hand unul din cele doua modele.
[ http://www.reparatiiturbine.ro/wp-content/uploads/2018/01/Motorul-de-2.2-l-TDCi-PUMA-ZSD-422-prezent-pe-Ford-Ranger.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
6.Motorul diesel de 2.0 litri care dezvolta 145 cp si este prezent pe Subaru Forester
Subaru produce masini foarte fiabile, dar majoritatea sunt echipate cu motoare pe benzina.
Motorul diesel de 2.0 litri si 145 cp a fost un mare esec pentru Subaru, deoarece s-au descoperit foarte multe probleme electrice si probleme majore la turbina.
Daca sunteti pasionati de Subaru Forester, alegeti un motor pe benzina si nu o sa regratati alegerea facuta.


[ http://www.reparatiiturbine.ro/wp-content/uploads/2018/01/Motorul-de-2.0-care-dezvolta-145-cp-si-este-prezent-pe-Subaru-Forester.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 7.Motorul 2.2 dCi prezent pe Modele Renault
Generatiile de motoare diesel vechi ale constructorului Renault nu prea au fost cunoscute pentru fiabilitate. Exceptie nu face nici motorul 2.2 dCi prezent pe mai multe modele Renault din generatia 2001-2005. Principalele probleme ale acestui motor au fost injectoarele si pompa de motorina care cedau dupa aproximativ 100.000-150.000 de km.
Daca vreti sa cumparati un Renault diesel second hand va recomandam sa alegeti motoarele diesel 1.5 dCi,  1.9 dCi sau 2.0 dCi.
[ http://www.reparatiiturbine.ro/wp-content/uploads/2018/01/7.-Motorul-2.2-dCi-prezent-pe-Modele-Renault.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
8.Motorul 1.6 tdci prezent pe generatia 2 de Ford Focus
Generatia a 2-a de Ford Focus a avut probleme atat la versiunea de 90 cp cat si la versiunea de 110 cp la motorul diesel 1.6 tdci. Pe langa alte problema minore, principala problema majora aparea la turbina auto dupa circa 100.000 de kilometri.
Pentru simpatizantii modelului Focus nu este recomandat achizitionarea unei masini second hand cu acest motor.
[ http://www.reparatiiturbine.ro/wp-content/uploads/2018/01/Motorul-1.6-tdci-prezent-pe-generatia-2-de-Ford-Focus.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
9.Motorul 2.0 HDI prezent pe mai multe modele Citroen
Motoarele 2.0 HDI de 90 si 136 cai putere,  prezente pe modele Citroen mai vechi au avut multe probleme tehnice.  Cel mai cunoscut model Citroen cu probleme este C5.
Incercati sa evitati acest motor Citroen daca achizitionati un model mai vechi.
[ http://www.reparatiiturbine.ro/wp-content/uploads/2018/01/Motorul-2.0-HDI-prezent-pe-mai-multe-modele-Citroen.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

10.Motorul 1.9 Multijet prezent pe modelele Fiat
Din acest top nu putea sa lipseasca Fiat, care a avut mai multe probleme la motoarele diesel de generatie veche. Problema cea mai des intalnita la motorul diesel 1.9 Multijet 130 cp, este consumul mare de ulei si consumul mare de motorina.
Daca va ganditi sa achizitionati un Fiat second hand dotat cu acest motor, ar fi bine sa il evitati si sa optati pentru un motor pe benzina sau alt motor pe motorina.[ http://www.reparatiiturbine.ro/wp-content/uploads/2018/01/Motorul-1.9-Multijet-prezent-pe-modelele-Fiat.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
http://www.reparatii...esel-de-evitat/

Sper ca aceste informatii sa fie utile celor care doresc sa isi cumpere o masina folosita adica SH.

Edited by max_01, 27 May 2018 - 13:02.


#2
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Uhhhhh.... am scapat ca prin minune cu al meu 1.4 TDI de pe Polo... Nu de alta dar are 13 ani impliniti si nicio problema. Consuma aproape ca nou...

Edited by rosix, 27 May 2018 - 12:59.


#3
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

View Postrosix, on 27 mai 2018 - 12:58, said:

Uhhhhh.... am scapat ca prin minune cu al meu 1.4 TDI de pe Polo... Nu de alta dar are 13 ani impliniti si nicio problema. Consuma aproape ca nou...
Daca era un motor cu probleme, era mentionat in acest clasament.

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Sunt de acord in mare parte cu topul Posted Image
Ar mai fi 2.5 TDI, 2.5 td/tds de la BMW, cel de 177cp 2.0 tot de la bmw, etc.

#5
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Inteleg ca asta este nu topic dedicat reparatiiturbinepunctro din cate vad.
In rest, ca profesionist, utilizator, experienta de 25 de ani in domeniu, pot sa spun ca este un topic subiectiv, chiar ridicol pe alocuri.

Nu exista motor sau masina fara probleme.

#6
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,436
  • Înscris: 31.01.2010
Bineinteles, doar ca la unele sint tipice problemele.
Asta era rolul acelui topic.

#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postmax_01, on 27 mai 2018 - 12:51, said:

Top 10 motoare diesel de evitat daca vreti sa cumparati o masina second hand...


Nu puteai sa faci top-ul asta in 2009 ? Evitam si eu mizeria de VW alias 2.0 TDI 140 Cp BKP....PD.

Edited by bumpocbum, 27 May 2018 - 13:45.


#8
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postmax_01, on 27 mai 2018 - 13:01, said:

Daca era un motor cu probleme, era mentionat in acest clasament.
sau nu.
E o mare exagerare sa spui ca acest clasament este o autoritate sau exaustiv sau in orice alt mod semnificativ

motorul ala de 2.0 TDI are deja vreo 4 generatii... despre care e vorba in articol??

Cel de pe Passat b5.5 din anul 2005? Cel de pe B6 din 2006-2008? Cel de pe B7? Cel de 150cp de pe B8? Cel de 239cp bitdi?

#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postserginho74, on 27 mai 2018 - 13:32, said:

Inteleg ca asta este nu topic dedicat reparatiiturbinepunctro din cate vad.
In rest, ca profesionist, utilizator, experienta de 25 de ani in domeniu, pot sa spun ca este un topic subiectiv, chiar ridicol pe alocuri.

Nu exista motor sau masina fara probleme.

Atunci motorul 1.4 mpi de pe Dacia ce e ? Posted Image

#10
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,436
  • Înscris: 31.01.2010
Benzinar cu o fiabilitate remarcabila.
Probleme avea cel 1.5Dci cu injectie Delphi pentru motorina Euro 3 cind au introdus ai nostri Euro 5.

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postserginho74, on 27 mai 2018 - 13:32, said:

Nu exista motor sau masina fara probleme.

Despre ce vorbim ? Sunt motoare care au 1 mil km fara probleme. De la 1.4 MPI la motoare de camioane. Eu in 13 ani nu am avut probleme cu loganul (1.4 MPI) , poate doar ceva rugina la aripile spate... ce inseamna probleme ?

Daca vrei sa ma crezi probleme = Passat B6 TDI 2.0 BKP, PD, injectie Siemens. O mizerie de masina si nu numai motorizarea !

Edited by bumpocbum, 27 May 2018 - 13:53.


#12
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,436
  • Înscris: 31.01.2010
AU!!!
E VW!
Cum poti denigra cea mai iubita marca a romanilor???
:D

#13
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Eu am avut personal trei motoare din topul asta. S-au comportat absolut exceptional cu mentionarea deosebita a lui 2.0tdi de 140 de cai cuplat cu cutie DSG pe Octavia. Niciodata nu am mai dat de un motor atat de brutal si vanos. Avea un singur defect, relativ zgomotos (pe accelerare). In rest, tragea ca un turbat si consuma 4,5% de km. Si NU consuma ulei, nu mi-au picat nici injectoarele, etc.

Titlul topicului este foarte nepotrivit si exagerat.

Iar cei care dati exemple de motoare pe benzina... poate nu ati observat dar aici este vorba de diesel.

#14
cristi05

cristi05

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 673
  • Înscris: 07.07.2009
O parere despre 1.4 TDCI idem 1.4HDI? Sunt bune motoarele frantuzesti? Nici o problema deocamdata in 134.000 Km

#15
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,969
  • Înscris: 06.01.2006
2.0TDI e cel mai vandut motor diesel din lume si este etalonul in performanta, calitate, fiabilitate.
Au fost mici probleme la inceput dar au fost remediate si suntem deja la a 5-a generatie de 2.0TDI care este excelent.

#16
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Si cu Citroen a dat-o in bara...nu exista motor diesel de 2.0 care are 90 sau 136cp.
Generatia veche avea 90 sau 110 cp iar cel de 2.2 avea 136.
Generatia urmatoare are 136 da n-are 90.

Altfel motoare foarte bune nu stiu de dreaq au gasit astia la ele...in afara de faptul ca nu prea stiu sa le repare ;)

#17
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
ai uitat de motorul ARO de Campulung ! ... nu exista motor Diesel mai gresit executat si proiectat ca asta ! ... :)

#18
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,074
  • Înscris: 10.07.2013

View Postrealduc, on 27 mai 2018 - 14:44, said:

ai uitat de motorul ARO de Campulung ! ... nu exista motor Diesel mai gresit executat si proiectat ca asta ! ... Posted Image
Subscriu...Posted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate