Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Optiunea N5/N6 4G nelimitat - dar cum vor ei..

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
Impresionant

Impresionant

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 26.05.2018
Foarte plictisitori cei de la Telekom.
Deci am activat optiunea N5 luna trecuta ,am cerut setarile, si totul a mers brici; 4g nelimitat!

Acum, a doua luna am decis sa o reactivez, dar surpriza, serviciul 4G a trecut pe H+ automat. Am facut EXACT aceiasi procedura ca si luna trecuta insa , se pare ca, cartela refuza sa se conecteze 4G. Am setat si resetat APN si toate, in zadar.
Stau la aprox un km distanta de antena, o vad cu ochiul liber , deci nu  e vorba nicidecum de semnal. Tatal are si el telekom (dar nu oferta asta) si prinde 4g, eu nu.

Presupun ca e o tehnica telekom? Prima luna merge , dupa gata cu 4G.

Careva a mai patit asa ceva?

Voi intra in legatura cu un agent telekom oricum, nu las treburile asa. Smecheria trebuie sa inceteze in tara asta.

Edited by Impresionant, 26 May 2018 - 19:36.


#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Probabil e o problema tehnica obisnuita pentru cartelele preplatite Telekom. :)

#3
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
E vreo hiba cu telefonul tau .Merge brici 4 G .

#4
Impresionant

Impresionant

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 26.05.2018

 GingisHan2015, on 26 mai 2018 - 19:23, said:

E vreo hiba cu telefonul tau .Merge brici 4 G .
Deci tocmai am precizat. A mers PERFECT(4G) pana acum o ora doua ( cand am reactivat-o ).

#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
La cartele sunt probleme diverse, la abonamente nu.

De unde esti, initiator?

#6
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
A, scuze . Eu sunt pe abonament .Pachet complet de servicii net, tv mobil .Dar fara probleme pana acum cel putin .

#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai da, la abonamente e ok.

Si eu am abonamente la Telekom.

#8
Impresionant

Impresionant

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 26.05.2018

 MembruAnonim, on 26 mai 2018 - 19:27, said:

La cartele sunt probleme diverse, la abonamente nu.

De unde esti, initiator?
Si deci solutia e sa faca lumea abonamente pentru ca ei nu sunt in stare sa aiba o retea solida?Interesant. Pai de ce mai sunt ofertele prepaid atunci?
Oricum , voi discuta cu cei de la Telekom. Sunt curios de explicatia care mi-o vor da.

Edited by Impresionant, 26 May 2018 - 19:31.


#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Sunt platforme diferite la preplatit si abonament... asa e la toti operatorii. De aia unii pe cartele pot avea probleme, in timp ce abonatii nu. Plus ca iti dai seama ca pe toti ii intereseaza clientii care au contracte. :)

#10
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015

 Impresionant, on 26 mai 2018 - 19:29, said:

Si deci solutia e sa faca lumea abonamente pentru ca ei nu sunt in stare sa aiba o retea solida?Interesant. Pai de ce mai sunt ofertele prepaid atunci?
Oricum , voi discuta cu cei de la Telekom. Sunt curios de explicatia care mi-o vor da.
Sigur ca nu .Solutia este sa ofere servicii de calitatea pe care o spun in reclame . Fa o sesizare si vezi ce se intampla .Poate e o defectiune ca si la mine mai intra uneori in 3G, chiar si  in H+ iar  cateodata mai pe la tara chiar in E .adica cel mai slab semnal .Edge .
Insa isi revine pe masura ce ma deplasez si schimb zona putin .

#11
Impresionant

Impresionant

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 26.05.2018

 GingisHan2015, on 26 mai 2018 - 19:36, said:

Sigur ca nu .Solutia este sa ofere servicii de calitatea pe care o spun in reclame . Fa o sesizare si vezi ce se intampla .Poate e o defectiune ca si la mine mai intra uneori in 3G, chiar si  in H+ iar  cateodata mai pe la tara chiar in E .adica cel mai slab semnal .Edge .
Insa isi revine pe masura ce ma deplasez si schimb zona putin .
Semnalul nu e nicidecum o problema. Deci tatal meu ,are si el telekom  dar alta optiune(cea cu giga day); la 2 cm distanta de telefonul meu ,el are 4G si eu nu.Am pus cartela mea pe telefonul lui, si la fel, trece pe  H+. E clar vorba de Telekom.
Oferta precedenta ( cea cu gigaday etc) a functionat perfect in toate lunile cat am avut-o activa.

Edited by Impresionant, 26 May 2018 - 19:43.


#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
O intrebare: ai cartela SIM noua sau e de cativa ani? Dar tatal tau are SIM nou sau e de mai mult timp client? Uneori sunt probleme si din cauza cartelelor. Cam stupid, stiu, dar asta e tehnologia moderna.

#13
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Ai cartela 4 G sigur ? Adica, e inscriptionat pe ea expres asta ? Mie cand am facut abonament mi-au schimbat-o cu una 4 G .Cea veche probabil nu era,  ca nu scria pe ea asta si era mai veche, Cosmote .

#14
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Daca avut 4G la prima activare cred ca e inutila orice discutie despre cartela, telefon, semnal, etc.

Edited by danutz1, 26 May 2018 - 19:51.


#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu intotdeauna, sa stii ca eu recomand tuturor clientilor sa-si schimbe SIM-urile la 2-3 ani. Au fost cazuri de cartele care au cedat dupa cateva luni si la Orange, Vodafone. La Digi inca n-am auzit.

Daca are cartela noua ar trebui sa fie ok, probabil e doar o provizionare proasta in sistem.

#16
Impresionant

Impresionant

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 26.05.2018

 MembruAnonim, on 26 mai 2018 - 19:53, said:

Nu intotdeauna, sa stii ca eu recomand tuturor clientilor sa-si schimbe SIM-urile la 2-3 ani. Au fost cazuri de cartele care au cedat dupa cateva luni si la Orange, Vodafone. La Digi inca n-am auzit.

Daca are cartela noua ar trebui sa fie ok, probabil e doar o provizionare proasta in sistem.
Am cartela de aproximativ 6 luni. Nu e cazul. Daca am avut 4G pana in momentul reactivarii, iar dupa reactivare sa schimbat pe h+ cred ca spune ceva.Deci e vorba de 15 minute. Dupa 15 minute de la reactivare a trecut pe H+ , chiar daca am pus setarile pentru 4G.
Intuiesc ca ,cartela a fost "dezactivata"  4G de catre serverele  Telekom. In circumstantele actuale , e unicul motiv credibil.

Edited by Impresionant, 26 May 2018 - 20:03.


#17
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015

 danutz1, on 26 mai 2018 - 19:51, said:

Daca avut 4G la prima activare cred ca e inutila orice discutie despre cartela, telefon, semnal, etc.
Facem anamneza ca la doctor, sa luam in calcul orice posibilitate .Posted Image
Inca ceva, mi-am amintit ce a patit unul la mine .Samsung J 3 parca,  in Orange .Brusc nu mai mergea netul de il capia de cap .Ducandu-se la domnisoara nr 1 de la magazinul fizic din oras, jale .
Domnule, are o crapatura ecranul, il scaparati pe jos, ori ati jucat fotbal cu el, e dus .Trebuie telefon nou .
Ca tot romanul asta se duce la EUROGSM, la domnisoara nr 2, sa o numim asa .Ia telefonul, il bibileste asta  mai cu aplecare si zbam ! Gaseste debifat volte din setari .
Asa ca, intrebam, sa stim toate chestiunile cazului .

Edited by GingisHan2015, 26 May 2018 - 20:04.


#18
sarighiol

sarighiol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 09.02.2007

 Impresionant, on 26 mai 2018 - 19:59, said:

Am cartela de aproximativ 6 luni. Nu e cazul. Daca am avut 4G pana in momentul reactivarii, iar dupa reactivare sa schimbat pe h+ cred ca spune ceva.Deci e vorba de 15 minute. Dupa 15 minute de la reactivare a trecut pe H+ , chiar daca am pus setarile pentru 4G.
Intuiesc ca ,cartela a fost "dezactivata"  4G de catre serverele  Telekom. In circumstantele actuale , e unicul motiv credibil.
Eu am pățit așa în decembrie 2017: la reactivarea opțiunii, nu am mai avut acces în 4G. Este o eroare care apare mai des la SIM-urile compatibile 4G mai vechi, zic ei.Trebuie să suni la ei până ce vei găsi pe cineva care știe să reactiveze accesul în 4G. Poate vei fi norocos și vei găsi din primul apel. Eu am sunat o dată sau de 2 ori, nu mai rețin, și nimeni nu a știut să activeze accesul în 4G. După aceea am scris pe topicul cu extraopțiuni cartela Telekom, iar un user numit „Commentator” mi-a scris pe privat și mi-a rezolvat imdiat.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate