Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Se mai folosesc aditivi anti-detonație în benzină?
Last Updated: May 27 2018 09:00, Started by
djl
, May 25 2018 22:44
·
0
#1
Posted 25 May 2018 - 22:44
Se mai folosesc aditivi anti-detonaţie în benzină sau benzinele cu cifră octanică mare (95, 98) nu mai au nevoie de aşa ceva? Ştiu că s-a renunţat la tetraetilul de plumb.
Edited by djl, 25 May 2018 - 22:45. |
#4
Posted 25 May 2018 - 22:53
Acum benzina este plina de aditivi si are si termen de garantie.
|
#6
Posted 25 May 2018 - 23:11
#7
Posted 25 May 2018 - 23:16
Pe vremuri, cand mergeai prin Ploiesti, la fiecare semafor simteai mirosuri de "aromatice", daca erai norocos chiar de "octan". Acum, nu. Se pare ca "ciordeala" e in declin.
|
#8
Posted 25 May 2018 - 23:17
djl, on 25 mai 2018 - 22:44, said:
Se mai folosesc aditivi anti-detonaţie în benzină sau benzinele cu cifră octanică mare (95, 98) nu mai au nevoie de aşa ceva? Ştiu că s-a renunţat la tetraetilul de plumb. Și, sincer, mașinile cu carburator mergeau la fel de bine și cu benzină fără plumb. Mai ales Top 99+ de la Petrom scotea și ultima mârțoagă din Dacia 1310, cu toți aditivii ei... |
#10
Posted 25 May 2018 - 23:40
Crezi ca mai stiu astia din ziua de azi de benzina de 75 ???
|
|
#11
Posted 25 May 2018 - 23:42
au inlocuit plumbul ala cu altele, unele fiind si ele nocive, o parte interzise parca.
la dacie cel mai misto era gazolina+kerosen. Edited by 41ex, 25 May 2018 - 23:44. |
#12
Posted 25 May 2018 - 23:42
#13
Posted 25 May 2018 - 23:55
A existat benzină şi cu C.O. 60/66. În primul trimestru din 1963 a fost înlocuită cu cea C.O. 70 (sau cel puţin aşa se menţiona într-un ghid că are se se întâmple). Probabil îmbunătăţiseră procesul de rafinare.
Ştiu că tetraetilul de plumb e toxic şi e bine că a fost înlocuit. Acum sunt curios cât de bună e vopseaua fără plumb. |
#14
Posted 26 May 2018 - 00:00
Tu trebuia sa deschizi un topic despre rafinarii. Ca am auzit ca nu prea erau multe in lume. Eventual rafinarii si benzina.
|
#15
Posted 26 May 2018 - 00:26
da, s-a scos tetraetilul. e primul lucru facut de guvernul asta dupa instalare, conform promisiunilor.
|
|
#17
Posted 26 May 2018 - 00:43
Combustibilii se rafineaza la fel ca acum 100 de ani. Bineinteles ca instalatiile s-au modernizat dar metoda e aceeasi.
Teoretic benzina e octan (de aici vine si cifra octanica) dar in practica e de fapt heptan pentru ca e mai usor si ieftin de rafinat. Apoi se baga antidetonanti ca sa ridice cifra octanica la 92-95-98-99-100-140 sau cat se doreste. Octanul are CO100 din nascare. Daca s-ar reveni la benzina de CO75 ati auzi impuscaturi pe strazi ca la razboi de la detonatii. Rata de compresie a motoarelor a crescut mult mai ales in ultimii ani si nu mai merge fara aditivi. Se mai baga aditivi antispumanti, de ungere, etc. Nu lucrez in domeniu si e posibil sa ma insel. |
#18
Posted 26 May 2018 - 00:52
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users