Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Turbo Audi TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
zsoltozaur

zsoltozaur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 11.12.2008
Dețin un Audi a4 b8 , 2010 CAHA , aproape 200k km , dintr-o data mia apărut pe ecran nivelul de ulei ce era un pic mai jos de jumate , deși scria ca e nivel " Ok " nu știu de ce mia apărut  , schimbu de ulei l-am făcut cu 2500km in urma , și am pus 4,7 litri și arata ca e la maxim ( l-am verificat și după o sapt, și după 2 și tot la maxim era , și nu l-am mai verificat , am completat cam cu 250ml și acum e la maxim , ulei sub mașina, scut nu am văzut , undeva sa dus câțiva ml de ulei , am scos furtunul ce duce de la filtru de aer la turbina , și acolo era puțin ulei pe furtun  , și ce am observat este jocul mare la miezu turbinei , este normal ?(am Atașat video)  Uni zic ca da alții spun ca e prea mare , axial n-am sesizat dar radial este , pe corpu turbinei nu se vede urma ca ar atinge paleții, fum nu scoate de nici un fel , motorul trage , nu aud nimic neobisnuit , atât dacă stau cu capota ridicată și cineva accelerează , la decelerare se aude ca și cum ar bolborosi uleiul, mai are cineva acest joc la turbina ?

Attached Files



#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Eu aș întreba mecanicul dacă e ok sau nu.

Eu n-am turbină deci n-am nici jocul ăla.

Quote

Ai 3 suruburi pe partea din spate a turbinei (evacuare) si un furtun in partea din fata, le dai jos si misti de elice, daca ai joc mare si elicea atinge in carcasa turbinei sau ai paletii ciobiti/indoiti (se aude un sunet metalic) trebuie reconditionata sau schimbata turbina.

http://www.clubaudi....i.36330/page-14

Edited by exceswater, 25 May 2018 - 12:31.


#3
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
M-am uitat decat 3 secunde si iti spun ca jocul ala este prea mare si turbina e pe duca.
Nu cumva cand intra turbina in actiune se aude un fluierat ca la avion ?

Edited by tehnics, 25 May 2018 - 13:10.


#4
zsoltozaur

zsoltozaur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 11.12.2008
Nu se aude absolut nimic , încă am avut ocazia cu alte 2 mașini , un a4 și un a4 tdi aproape aceasi motorizare și nu sunt diferențe la cum suna motoarele alea cu motorul meu , nici turat nici la relanti

#5
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

Quote

atât dacă stau cu capota ridicată și cineva accelerează , la decelerare se aude ca și cum ar bolborosi uleiul, mai are cineva acest joc la turbina ?

S-aude sau nu s-aude ?

#6
iuliangrecu

iuliangrecu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 26.09.2010
Jocul nu este prea mare, este exagerat de mare, trebuie reparata turbina!

Iti poti da comanda de kit reparatie turbina (axul+rulment) de pe net, sunt multe firme care vind, dar nu recomand China deloc.


 tehnics, on 25 mai 2018 - 13:09, said:

M-am uitat decat 3 secunde si iti spun ca jocul ala este prea mare si turbina e pe duca.

 zsoltozaur, on 25 mai 2018 - 12:23, said:

Dețin un Audi a4 b8 , 2010 CAHA , aproape 200k km, ce am observat este jocul mare la miezu turbinei , este normal ?


#7
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Trage și tu un cablu de net de la router până la turbină și bagă mașina pe forum că îi dăm o diagnoză.

Dă-i dă-i dă-i dă-i dă-i dă-i dă-i dă-i.

Gata.

Oprește motorul și dă-te jos.

Edited by exceswater, 25 May 2018 - 13:22.


#8
zsoltozaur

zsoltozaur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 11.12.2008

 exceswater, on 25 mai 2018 - 13:20, said:



S-aude sau nu s-aude ?
Nu din partea turbinei se aude , se aude ca și cum s-ar Împrăștia uleiul in motor

 exceswater, on 25 mai 2018 - 13:22, said:

Trage și tu un cablu de net de la router până la turbină și bagă mașina pe forum că Ă®i dăm o diagnoză.

Dă-i dă-i dă-i dă-i dă-i dă-i dă-i dă-i.



Gata.



Oprește motorul și dă-te jos.
Ha ha ha

Dețin vcds și nu am nici o eroare , nu știu ce valori ar trebui sa am la turbina , am vcds 18.2 , valorile apar doar la adv measured blocks

 iuliangrecu, on 25 mai 2018 - 13:22, said:

Jocul nu este prea mare, este exagerat de mare, trebuie reparata turbina!

Iti poti da comanda de kit reparatie turbina (axul+rulment) de pe net, sunt multe firme care vind, dar nu recomand China deloc.

Joc am doar ce se vede , axial ( înainte/înapoi ) nu se simnte

#9
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Eu la Ford, cand am ramas fara ungere si s-ar rupt axul turbinei, am reparat-o la o firma din Bucuresti. Am trimis-o prin curier si mi-au schimbat kit nou + geometria variabila si bineinteles testat pe bancul de lucru. M-a costat 1500 de lei cu totul. Pana acum am 9000 de km facuti si nici o problema...

#10
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 24.06.2006

 zsoltozaur, on 25 mai 2018 - 14:04, said:

Joc am doar ce se vede , axial ( înainte/înapoi ) nu se simnte
nu mai folosi masina cu turbina in starea asta
am vazut motoare demontate din cauza ca bucata rupta din palet a ajuns in capul pistonului

masina te-a atentionat, sa nu-ti para rau

#11
zsoltozaur

zsoltozaur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 11.12.2008

 tehnics, on 25 mai 2018 - 14:41, said:

Eu la Ford, cand am ramas fara ungere si s-ar rupt axul turbinei, am reparat-o la o firma din Bucuresti. Am trimis-o prin curier si mi-au schimbat kit nou + geometria variabila si bineinteles testat pe bancul de lucru. M-a costat 1500 de lei cu totul. Pana acum am 9000 de km facuti si nici o problema...
Sunt in uk , cam greu pot face asta , iar aici prețurile sunt exagerate, dar o turbina recondiționată e cam 500-600£ una noua e 850-900£ , un miez de Melett e cam 170£ , am înțeles ca eu miezul nu îl pot schimba ca trebuie centrata, dar una recondiționată sau noua as putea sa o pun eu ma gândesc...

#12
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 24.06.2006

 zsoltozaur, on 27 mai 2018 - 14:25, said:

Sunt in uk
este una pe ebay cu £155, 68000 de mile, are bolturile rupte la iesire, daca ai conditii si pricepere, eu m-as risca sa schimb bolturile

iti spun din experienta, nu prea am incredere in cele reparate cu rotoare chinezesti, mai bine pun una second hand originala, iesi mai ieftin

#13
zsoltozaur

zsoltozaur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 11.12.2008
Dacă o las așa pana se duce de tot turbina risc mult ?  , bine înțeles o mai verific din când in când dacă se accentuează acel joc, sau pana apar semne de frecare pe perete de la paleți, este greu de schimbat ? Am nevoie și de ceva garnituri când o schimb cu totul nu ?

#14
Muf

Muf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 315
  • Înscris: 23.11.2017
Cand pica o ia pe ulei, credema nu vrei sa experimentezi...am patit

#15
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 24.06.2006

 zsoltozaur, on 27 mai 2018 - 17:42, said:

Dacă o las așa pana se duce de tot turbina risc mult ?  , bine înțeles o mai verific din când in când dacă se accentuează acel joc, sau pana apar semne de frecare pe perete de la paleți, este greu de schimbat ? Am nevoie și de ceva garnituri când o schimb cu totul nu ?
poti nenoroci motorul, nu ai nevoie de garnituri noi

#16
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Desigur ca ai. Eu i-am facut o curatire recent la a mea si am schimbat vreo 3 garnituri. Le aveam ca comandasem un kit de montaj turbo in prealabil. Pe langa garnituri mai aveam si suruburi noi plus piulite, in caz ca se rup la demontare.

Si la a mea era joc aproape ca la a ta. Am fost la niste specialisti in turbine si mi-au spus ca nu trebuie reparata ca nu-i strasnic. Eu cred ca o sa o schimb degraba, poate găsesc una sh buna la un pret ok.

#17
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

 vinciun, on 29 mai 2018 - 13:02, said:

si mi-au spus ca nu trebuie reparata ca nu-i strasnic. Eu cred ca o sa o schimb degraba, poate găsesc una sh buna la un pret ok.
Reparatia defapt consta in schimbarea kitului tubinei cu unul nou anume reconditionare. Defapt iti ramane doar carcasa exterioara, restul - paleti, ax, bucsa etc - sunt noi. Dupa asta se pune pe banc si se echilibreaza.
Devine ca una noua.
Asa arata a mea inainte si dupa reconditionare...

Attached Files


Edited by tehnics, 30 May 2018 - 13:47.


#18
JohnSmith

JohnSmith

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 11.06.2005

 zsoltozaur, on 27 mai 2018 - 14:25, said:

Sunt in uk , cam greu pot face asta , iar aici prețurile sunt exagerate, dar o turbina recondiționată e cam 500-600£ una noua e 850-900£ , un miez de Melett e cam 170£ , am înțeles ca eu miezul nu îl pot schimba ca trebuie centrata, dar una recondiționată sau noua as putea sa o pun eu ma gândesc...

Exagerate?! Nu cumva tu te-ai dus acolo tocmai pentru ca se castiga mai bine decat aici? Pretul e raportat la veniturile clientilor.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate