Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
J3 2017-probleme rețea
Last Updated: May 26 2018 20:20, Started by
Ionut27103
, May 25 2018 07:36
·
0
#1
Posted 25 May 2018 - 07:36
Salut.Am un Samsung J3 2017 și de când l-am cumpărat întâmpin o problemă la el. Mai exact când trec telefonul în stand by se blochează cumva rețeaua și nu mai pot fi sunat sau alte chestii.Ideea e ca dupa ce il aprind stau câteva secunde chiar și minute până când își revine și apoi îmi apar sms-uri că am fost sunat și pot să activez și datele că nici ele nu merg când se blochează așa. Dacă aveți vreo soluție nu ezitați să răspundeți.
|
#2
Posted 25 May 2018 - 07:56
|
#3
Posted 25 May 2018 - 07:59
Am garantie ca mă gândeam sa-l resoftez și cred că pierd garanția dacă fac asta.
Telefonul l-am cumpărat din România de la Altex Și am încercat și o revenire la setările din fabrica de două ori chiar și nu a funcționat. Edited by Ionut27103, 25 May 2018 - 07:59. |
#4
Posted 25 May 2018 - 08:04
Atunci mergi la garantie. Ori ai probleme cu antenele ori e ceva din placa de baza. Eventual incearca cu alte doua SIM-uri (unul din reteaua ta si altul din alta) ca sa vezi daca face la fel.
|
#6
Posted 25 May 2018 - 08:12
Am incercat cu 2 cartele,una de Telekom si alta de Orange si pe amândouă face la fel.
Adică dacă am două cartele în el pe ambele se blochează rețeaua și după ce il deschid se deblochează. |
#7
Posted 25 May 2018 - 08:36
e ceva setat "power saving" sau chestii? functie ce ar limita conexiunile....e doar o parere
|
#8
Posted 25 May 2018 - 08:36
Daca esti din Bucuresti mergi cu el la Apaca la Samsung Plaza. Intr-o ora e gata.
|
#9
Posted 25 May 2018 - 08:42
Nu,nu am power saving activat.
Din pacate nu sunt din Bucuresti.Cred ca în viitorul apropiat îl voi duce în garantie, chiar dacă o să dureze mult să îl repare. |
#10
Posted 25 May 2018 - 09:02
pupama, on 25 mai 2018 - 08:36, said:
e ceva setat "power saving" sau chestii? functie ce ar limita conexiunile....e doar o parere se vede cat i-a scarbit un fost moderator pe userii acestei arii, nu mai vad unu' din cei priceputi p-aci. in fine... @initiator: probleme SW, 95%. restul de 5% HW. mergi la service, la ESD in Decebal sau la aia de la Apaca si intr-o ora ar trebui sa-l ai gata. Pololica, on 25 mai 2018 - 07:56, said: Service pentru a-l trage in banda? (cumparat din alte piete (SUA sau ASIA)?) ha? de unde pana cum? unde ai intalnit tu sa "ti-l traga-n banda" la un telefon mobil? e televizor cumva si i se pune convertor CCIR-OIRT? ma nene!...ok, treaba e posibila, nu zic ca nu, din software daca si hardware-ul poate lucra cu alte benzi, da' atata doar ca alea interesante pentru noi sa nu fie active din SW si cu un mic artificiu sa le pui pe "enable". daca nu-s prezente la nivel HW...hai cu convertoru' pe modulu' de sunet. una lipitura la masa, una la +12v si alta la AFI CC. cine stie cunoaste. iar cu service-ul in ce priveste operatiunea...mai salcam. daca nu-i destinat pietei noastre, te trimit la dracu', in mod perfect legal. si o sa te uiti ca bolovanu'. nu ti-as recomanda sa incerci sa-ti iei un telefon pentru UAE de exemplu si ai pretentii la garantie in RO sau UE... Edited by dygey, 25 May 2018 - 09:05. |
|
#11
Posted 25 May 2018 - 10:56
Colegul nostru zice ca l-a luat din Altex, deci piata international pica. Cred ca stii ca telefoanele americane au banda 850MHz si lipsa 900MHz, iar la cele europene e invers (au prezenta banda de 900MHz si (in general) lipsa 850MHz). Probabil cei zice majoritatea telefonanelor (in 2G) sunt quad band (850/900/1800/1900 MHz) si ai dreptate, dar mai sunt aparate care, desi sunt mai noi (Android 5/6) si compatibile 3G/4G, sunt cu frecvente lipsa intre cele doua piete (SUA si UE, ca piete de referinta).
Deci, cel mai simplu ar fi la service cu aparatul pentru a nu pierde garantia. |
#12
Posted 26 May 2018 - 17:23
@Ionut27103 problemele cu rețeaua apar indiferent de banda selectată? Setează manual tipul rețelei (2G, 3G, 4G) și verifică dacă se repetă problema. Poate doar pe o anumită frecvență/tehnologie creează probleme
|
#13
Posted 26 May 2018 - 18:45
Crede-mă că am încercat și asta si pe două tipuri de cartele și tot același rezultat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users