Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Operator It

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
Ovidiu1612

Ovidiu1612

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 28.02.2018
Salut,Eu sunt elev in clasa a 9-a,iar dupa terminarea liceului as vrea sa ma angajez ca Operator,As vrea sa stiu cam cat se castiga in medie pt cineva care nu a mai lucrat in domeniul acesta?..Multumesc anticipat!

#2
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,977
  • Înscris: 18.12.2007
Intrebarea ramane valabila. Operator IT insemnand ce? Introducere date in calculator?

#3
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Boss cum putem să știm salariul oricui PESTE 4 ANI ?

#4
borhot

borhot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 16.05.2015
Am o veste proasta. Peste 4 ani operatorii IT vor fi roboti dotati cu inteligenta artificiala. Vestea buna este ca o sa fie in continuare nevoie de mana de lucru pe domenii ca instalatori, electricieni, zugravi si alte asemenea.

Edited by borhot, 24 May 2018 - 13:38.


#5
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,527
  • Înscris: 16.03.2007
Nu mai bine sudor? 1000 euro net la baiatu, daca ejti destept.

#6
PlatonX

PlatonX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,741
  • Înscris: 13.09.2009

 Ovidiu1612, on 24 mai 2018 - 13:16, said: