Se întrerupe sunetul la căști wireless
Last Updated: May 23 2018 07:28, Started by
Emixia
, May 22 2018 07:47
·
0
#1
Posted 22 May 2018 - 07:47
Am cumpărat căști Skullcandy Jib Wireless de la Media Galaxy. Sunetul se întrerupe în mod aleatoriu, mai frecvent în timpul mersului, uneori și cînd stau pe loc, distanța între căști și telefon fiind de 60-70 cm, fără să fie alte device-uri wireless prin preajmă care să poată cauza interferențe; problema apare inclusiv dacă sînt bine încărcate și căștile, și telefonul.
Ca telefon am un Samsung Galaxy S6; l-am resetat la factory settings, are ultimul update și problema persistă. Cu același telefon dar alte căști wireless (no name brand de genul Artica) NU se întrerupe sunetul. Alt telefon (Phillips X586) cu căștile Skullcandy - se întrerupe. Mi se pare mai mult decît evident că e problemă la căști. Am dus căștile înapoi, mi le-au înlocuit de 2 ori (deci sînt acum la a treia pereche) și problema cu sunetul a apărut la fiecare pereche; trag, deci, concluzia că aici e o problemă legată de modelul produsului, nu de produsul individual. Deștepții de la Media Galaxy au zis că nu pot face nimic altceva, că n-am decît să le duc la nesfîrșit în service să mi le tot înlocuiască (pe lîngă faptul că au insinuat că ar fi problemă cu telefonul meu, fiindcă nimeni altcineva nu le-ar fi returnat). Nu vor nici să-mi restituie banii, nici să îmi dea posibilitatea de a returna căștile ca să cumpăr altceva din magazin. Ce pot face? |
#2
Posted 22 May 2018 - 07:52
La 3 service-uri la ele sunt obligați să returneze banii.
De asemenea dacă nu au trecut 30 de zile de la achiziție le poți duce înapoi. OPC. Zi-le de OPC. Ai să vezi că acest cuvânt magic îi face mai amabili. Quote Deștepții de la Media Galaxy Aceștia sunt unii care înainte de asta vindeau cartofi sau amestecau beton la vreo construcție. Nu te aștepta la o chestie inteligentă din partea lor. Edited by exceswater, 22 May 2018 - 07:53. |
#3
Posted 22 May 2018 - 08:01
Din pacate, acea clauza a legii care presupune inlocuirea produsului, a fost scoasa de cei care ne iubesc. Acum poti plati bani grei pe un lucru care sa stea mai mult in service decat la tine si nu ai ce face.
|
#4
Posted 22 May 2018 - 08:12
La 3 service-uri, mai trimiti de 3 ori..... nu mai exista chestia aia in lege.
Este optiunea service-ului daca repara / inlocuieste (cred?) / banii inapoi. Ai probat castile cu alte 1-2-3-10 telefoane ? |
#5
Posted 22 May 2018 - 08:33
Inițiatorului nu îi funcționează aceste căști cu telefonul lui. Deși altele funcționează. Ce relevanță are avea proba cu alte telefoane ?
|
#6
Posted 22 May 2018 - 08:50
Daca fac figuri castile si la alte telefoane, problema pare a fi de la casti.
Daca merg bine cu alte telefoane, problema pare a fi de la telefon. Hmm, pare logic, nu ?! Ar fi bine daca ar putea sa faca proba si cu exact acelasi model de telefon. |
#7
Posted 22 May 2018 - 09:00
Nu este musai sa fie o problema cu telefonul. Poate exista incompatibilitate de protocoale Bluetooth intre cele doua dispozitive, desi se merge pe compatibilitate cu versiunile anterioare.
Cel mai probabil, castile sunt de vina. |
#8
Posted 22 May 2018 - 09:12
Acum am vazut ca a mai probat cu inca un telefon si tot se intrerupe.
Da' nici voi nu vazuserati asta, nu-i asa ?! Daca ati fi vazut, ati fi spus, corect?! Deci, da, pare problema de la casti. ANPC / garantie (comerciala) / garantia de conformitate (eu am returnat un Motorola dupa 6 luni si 3 excursii la service pe garantia de conformitate, nu cea comerciala). Edited by trollerul_de_serviciu, 22 May 2018 - 09:12. |
#9
Posted 22 May 2018 - 10:45
exceswater, on 22 mai 2018 - 07:52, said:
De asemenea dacă nu au trecut 30 de zile de la achiziție le poți duce înapoi. Prima oară cînd le-am dus înapoi nu trecuseră 30 zile, dar au spus că nu pot fi returnate din cauză că sînt căști in-ear (deși partea cauciucată care intră în urechi poate fi dezinfectată). Deci am probat căștile cu alt telefon (altă marcă) și apare aceeași problemă, în plus la celălalt telefon nu funcționa bine partea de apel! Acum chiar la 10 telefoane nu am acces ) Plus că telefonul meu cu alte căști nu are problemă. trollerul_de_serviciu, on 22 mai 2018 - 09:12, said:
ANPC / garantie (comerciala) / garantia de conformitate (eu am returnat un Motorola dupa 6 luni si 3 excursii la service pe garantia de conformitate, nu cea comerciala). Care e treaba cu garanția comercială și cea de conformitate? Sînt diferite? Tre să merg după ele la service, și apoi să le duc la ANPC? Cum procedez? (De la Media Galaxy am doar bonul fiscal și cele două fișe de predare/primire service) |
#10
Posted 22 May 2018 - 10:58
Una o anulează pe cealaltă. Cea mai mică, asta e regula. O găselniță în plus, într-o țară în care lumea moare de la shaorma.
|
|
#11
Posted 22 May 2018 - 11:01
In mare e cam asa:
Garantia comerciala - defectiuni aparute la folosire Garantia de conformitate - produsul nu copespunde descrierii/caracteristiclor tehnice. Eu am comandat un Motorola XT900 (nu mai retin exact modelul) si am primit XT910. Erau identice fizic, doar ca unul avea 4G si inca o chestie software. Avea probleme cu bateria, service de 3 ori in 6 luni, apoi asta cu conformitatea (mi-am dat seama ca nu corespunde), banii inapoi. Tu poti sa spui ca nu functioneaza corect cu telefoanele tale, se intrerupe, deci sint neconforme. Trebuie sa verifici daca telefoanele si castile sint compatibile, adica folosesc acelasi Bluetooth (la casti nu scrie, poate casesti mai precis la producator, manual....) Sau insisti cu garantia comerciala, trimiti de 800 de ori. |
#12
Posted 22 May 2018 - 14:49
Emixia, on 22 mai 2018 - 07:47, said:
distanța între căști și telefon fiind de 60-70 cm Ce pot face? Incearca sa micsorezi distanta dintre telefon si casti. Am avut si eu o pereche de casti cu bluetooth (no name) la care sunetul se intrerupea. Intreruperea era in zone unde erau antene GSM (banuiesc ca de la ele era) si cum apropiam telefonul de casti, sunetul nu se mai intrerupea. |
#13
Posted 22 May 2018 - 22:04
crazyalex86, on 22 mai 2018 - 14:49, said:
Incearca sa micsorezi distanta dintre telefon si casti. Am avut si eu o pereche de casti cu bluetooth (no name) la care sunetul se intrerupea. Intreruperea era in zone unde erau antene GSM (banuiesc ca de la ele era) si cum apropiam telefonul de casti, sunetul nu se mai intrerupea. =)) 60 de cm e distanța dintre nivelul urechilor și șold, unde am buzunarul cu telefonul. Să-mi leg telefonul de gît? Bună asta... Întreruperea apare în toate zonele din oraș pe unde am umblat... centru, est, periferie vest, nord... Dar cît timp alte căști funcționează în aceleași condiții, nu cred că e o scuză. Înțeleg că tehnic e posibil să se rezolve problema dacă apropii telefonul de căști, dar practic, asta înseamnă că nu le pot folosi așa cum ar fi normal, doar de-aia am dat banii pe ele, ca să pot merge și să pot lucra cu mîinile în timp ce ascult la căști, fără să mi se agațe firul. Edited by Emixia, 22 May 2018 - 22:10. |
#14
Posted 23 May 2018 - 07:28
Problema este incompatibilitatea 100% a protocolului bluethoot al castilor cu cel al telefoanelor utilizate. Conform fisei tehnice , legatura prin bluethoot trebuie sa fie asigurata pe o raza de cca. 10m in aer liber, ce sa mai vorbim de distante sub un metru......Folosesc frecvent o pereche Sony cu APTX ( mai sensibile la pierdere flux de date ) si functioneaza fara intrerupere dintr-o camera in alta. Retur, invocata garantia de neconformitate.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users