Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Se întrerupe sunetul la căști wireless

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
Emixia

Emixia

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 22.05.2018
Am cumpărat căști Skullcandy Jib Wireless de la Media Galaxy. Sunetul se întrerupe în mod aleatoriu, mai frecvent în timpul mersului, uneori și cînd stau pe loc, distanța între căști și telefon fiind de 60-70 cm, fără să fie alte device-uri wireless prin preajmă care să poată cauza interferențe; problema apare inclusiv dacă sînt bine încărcate și căștile, și telefonul.

Ca telefon am un Samsung Galaxy S6; l-am resetat la factory settings, are ultimul update și problema persistă. Cu același telefon dar alte căști wireless (no name brand de genul Artica) NU se întrerupe sunetul. Alt telefon (Phillips X586) cu căștile Skullcandy - se întrerupe. Mi se pare mai mult decît evident că e problemă la căști.

Am dus căștile înapoi, mi le-au înlocuit de 2 ori (deci sînt acum la a treia pereche) și problema cu sunetul a apărut la fiecare pereche; trag, deci, concluzia că aici e o problemă legată de modelul produsului, nu de produsul individual. Deștepții de la Media Galaxy au zis că nu pot face nimic altceva, că n-am decît să le duc la nesfîrșit în service să mi le tot înlocuiască (pe lîngă faptul că au insinuat că ar fi problemă cu telefonul meu, fiindcă nimeni altcineva nu le-ar fi returnat). Nu vor nici să-mi restituie banii, nici să îmi dea posibilitatea de a returna căștile ca să cumpăr altceva din magazin.

Ce pot face?

#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
La 3 service-uri la ele sunt obligați să returneze banii.
De asemenea dacă nu au trecut 30 de zile de la achiziție le poți duce înapoi.


OPC. Zi-le de OPC. Ai să vezi că acest cuvânt magic îi face mai amabili.

Quote

Deștepții de la Media Galaxy

Aceștia sunt unii care înainte de asta vindeau cartofi sau amestecau beton la vreo construcție. Nu te aștepta la o chestie inteligentă din partea lor.

Edited by exceswater, 22 May 2018 - 07:53.


#3
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Din pacate, acea clauza a legii care presupune inlocuirea produsului, a fost scoasa de cei care ne iubesc. Acum poti plati bani grei pe un lucru care sa stea mai mult in service decat la tine si nu ai ce face.

#4
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
La 3 service-uri, mai trimiti de 3 ori..... nu mai exista chestia aia in lege.
Este optiunea service-ului daca repara / inlocuieste (cred?) / banii inapoi.

Ai probat castile cu alte 1-2-3-10 telefoane ?

#5
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Inițiatorului nu îi funcționează aceste căști cu telefonul lui. Deși altele funcționează. Ce relevanță are avea proba cu alte telefoane ?

#6
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Daca fac figuri castile si la alte telefoane, problema pare a fi de la casti.
Daca merg bine cu alte telefoane, problema pare a fi de la telefon.
Hmm, pare logic, nu ?!
Ar fi bine daca ar putea sa faca proba si cu exact acelasi model de telefon.

#7
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Nu este musai sa fie o problema cu telefonul. Poate exista incompatibilitate de protocoale Bluetooth intre cele doua dispozitive, desi se merge pe compatibilitate cu versiunile anterioare.
Cel mai probabil, castile sunt de vina.

#8
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Acum am vazut ca a mai probat cu inca un telefon si tot se intrerupe.
Da' nici voi nu vazuserati asta, nu-i asa ?!
Daca ati fi vazut, ati fi spus, corect?! ;)

Deci, da, pare problema de la casti.
ANPC / garantie (comerciala) / garantia de conformitate (eu am returnat un Motorola dupa 6 luni si 3 excursii la service pe garantia de conformitate, nu cea comerciala).

Edited by trollerul_de_serviciu, 22 May 2018 - 09:12.


#9
Emixia

Emixia

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 22.05.2018

View Postexceswater, on 22 mai 2018 - 07:52, said:

De asemenea dacă nu au trecut 30 de zile de la achiziție le poți duce înapoi.

Prima oară cînd le-am dus înapoi nu trecuseră 30 zile, dar au spus că nu pot fi returnate din cauză că sînt căști in-ear (deși partea cauciucată care intră în urechi poate fi dezinfectată).

Deci am probat căștile cu alt telefon (altă marcă) și apare aceeași problemă, în plus la celălalt telefon nu funcționa bine partea de apel! Acum chiar la 10 telefoane nu am acces :))
Plus că telefonul meu cu alte căști nu are problemă.

View Posttrollerul_de_serviciu, on 22 mai 2018 - 09:12, said:

ANPC / garantie (comerciala) / garantia de conformitate (eu am returnat un Motorola dupa 6 luni si 3 excursii la service pe garantia de conformitate, nu cea comerciala).

Care e treaba cu garanția comercială și cea de conformitate? Sînt diferite? Tre să merg după ele la service, și apoi să le duc la ANPC? Cum procedez?
(De la Media Galaxy am doar bonul fiscal și cele două fișe de predare/primire service)

#10
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Una o anulează pe cealaltă. Cea mai mică, asta e regula. O găselniță în plus, într-o țară în care lumea moare de la shaorma.

#11
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
In mare e cam asa:
Garantia comerciala - defectiuni aparute la folosire
Garantia de conformitate - produsul nu copespunde descrierii/caracteristiclor tehnice.
Eu am comandat un Motorola XT900 (nu mai retin exact modelul) si am primit XT910.
Erau identice fizic, doar ca unul avea 4G si inca o chestie software.
Avea probleme cu bateria, service de 3 ori in 6 luni, apoi asta cu conformitatea (mi-am dat seama ca nu corespunde), banii inapoi.
Tu poti sa spui ca nu functioneaza corect cu telefoanele tale, se intrerupe, deci sint neconforme.
Trebuie sa verifici daca telefoanele si castile sint compatibile, adica folosesc acelasi Bluetooth (la casti nu scrie, poate casesti mai precis la producator, manual....)
Sau insisti cu garantia comerciala, trimiti de 800 de ori.

#12
crazyalex86

crazyalex86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 882
  • Înscris: 27.04.2008

View PostEmixia, on 22 mai 2018 - 07:47, said:

distanța între căști și telefon fiind de 60-70 cm

Ce pot face?

Incearca sa micsorezi distanta dintre telefon si casti. Am avut si eu o pereche de casti cu bluetooth (no name) la care sunetul se intrerupea. Intreruperea era in zone unde erau antene GSM (banuiesc ca de la ele era) si cum apropiam telefonul de casti, sunetul nu se mai intrerupea.

#13
Emixia

Emixia

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 22.05.2018

View Postcrazyalex86, on 22 mai 2018 - 14:49, said:

Incearca sa micsorezi distanta dintre telefon si casti. Am avut si eu o pereche de casti cu bluetooth (no name) la care sunetul se intrerupea. Intreruperea era in zone unde erau antene GSM (banuiesc ca de la ele era) si cum apropiam telefonul de casti, sunetul nu se mai intrerupea.

=)) 60 de cm e distanța dintre nivelul urechilor și șold, unde am buzunarul cu telefonul. Să-mi leg telefonul de gît? Bună asta...  Posted Image
Întreruperea apare în toate zonele din oraș pe unde am umblat... centru, est, periferie vest, nord... Dar cît timp alte căști funcționează în aceleași condiții, nu cred că e o scuză.

Înțeleg că tehnic e posibil să se rezolve problema dacă apropii telefonul de căști, dar practic, asta înseamnă că nu le pot folosi așa cum ar fi normal, doar de-aia am dat banii pe ele, ca să pot merge și să pot lucra cu mîinile în timp ce ascult la căști, fără să mi se agațe firul.

Edited by Emixia, 22 May 2018 - 22:10.


#14
lepetir

lepetir

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 707
  • Înscris: 12.07.2007
Problema este incompatibilitatea  100% a protocolului bluethoot al castilor cu cel al telefoanelor utilizate. Conform fisei tehnice , legatura prin bluethoot  trebuie sa fie asigurata pe o raza de cca. 10m in aer liber, ce sa mai vorbim de distante sub un metru......Folosesc frecvent o pereche Sony cu APTX ( mai sensibile la pierdere flux de date ) si functioneaza fara intrerupere dintr-o camera in alta. Retur, invocata garantia de neconformitate.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate