Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Acceleratie Passat 1.9 105cp BXE 2008 B6
#1
Posted 21 May 2018 - 19:38
Salutare tuturor! Din cate deja ati inteles din titlu am o problema cu "zana mea"!Mi s-a intamplat astazi ca in timpul mersului in treapta a 3-a pur si simplu sa nu mai traga(nu trecea de 3300 rpm) iar in 4-a a ramas blocata la 2200.Am oprit-o,repornit-o toate bune!Am plecat iarasi la un drum lung ...1,2 fara probleme,3 pana in 3300 rpm m-a lasat in depasire ceea ce e foarte periculos!Oprit,repornit..mers restul drumului pana la destinatie fara probleme!
Ce spuneti? Turbina e de vina? Sa fie pe duca,sau doar curatata? Cat mai costa o rectificare a turbinei in cel mai rau caz.. Multumesc! |
#2
Posted 21 May 2018 - 19:57
Clapeta de la EGR curatata de cineva care stie cum (nu se da cu wd40 sau alte minuni )se face sau eventual inlocuita
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xl-_zzQ-zSI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by A10, 21 May 2018 - 19:58. |
#3
Posted 21 May 2018 - 20:01
)
Diesel. Iei limp mode, caufa pe google, motorul intra in protecție( de obicei e jeg la turbo) dar pot fi alte motive.daca aveai probleme cu egr să închidă deschidă se bâlbâia la ralanti. |
#5
Posted 21 May 2018 - 20:19
Verifica furtunele spre EGR. Eventual membrana actuatorului.
TruculMagic, on 21 mai 2018 - 20:10, said:
La egr nu face asa. Intreaba si tu calu' alb, pisici. TruculMagic, on 21 mai 2018 - 20:10, said:
Ceva probleme pe la turbo. La egr nu face asa. Deenman, on 21 mai 2018 - 20:01, said:
Iei limp mode, caufa pe google, motorul intra in protecție Din varii motive controlul geometriei variabile nu mai functioneaza satisfacator, turbo livreaza presiune mai mare de supraalimentare si ECU trece motorul in limp mode. Si aici este un furtun, o membrana si o tija. Cam naspa, dar trebuie sa sugi... . Edited by viotl, 21 May 2018 - 20:23. |
#6
Posted 21 May 2018 - 20:21
Cel mai ok ar fi sa merg cu ea la un service si sa o pun pe tester?Vad ca sunt multe chestii ce pot fi de vina...
|
#7
Posted 21 May 2018 - 20:27
viotl, on 21 mai 2018 - 20:19, said:
Si EGR cam ce cauta acolo si cu ce se maninca ea? Sa fi in 2018 si sa nu stii ce face EGR e de rasul curcilor E plin internetul de informatii despre asta. Sunt destui care il anuleaza (unii nu au bani de unul nou, altii deoarece fac modificari si vor sa obtina performante). Nu are cum sa intre in limp din cauza egr-ului in sine la simptomele pe care ni le-a descris. SarajeVo, on 21 mai 2018 - 20:21, said:
Cel mai ok ar fi sa merg cu ea la un service si sa o pun pe tester?Vad ca sunt multe chestii ce pot fi de vina... Da. Nu stiu daca iti apare pe tester, eventual sa faci un log in mers. Dar lasa ca stiu mecanicii ce sa faca, cine nu stie sa repare 1.9 tdi, ala nu-i mecanic. Edited by TruculMagic, 21 May 2018 - 20:24. |
#8
Posted 21 May 2018 - 20:31
Log in mers sau scanare amândouă se fac cu tester vcds. O sa ai eroare de presiune mare sau mica însoțit de un cod. În funcție de cod știi ce să verifici.
|
#9
Posted 21 May 2018 - 20:41
De cind ai VAG, @magicule ?
Aaa...aseaa, fara nici o legatura...ce face sonda lambda, in afara ca da o eroare cind nu se simte bine? Deenman, on 21 mai 2018 - 20:31, said:
Log in mers sau scanare amândouă se fac cu tester vcds. O sa ai eroare de presiune mare sau mica însoțit de un cod. În funcție de cod știi ce să verifici. Simplu. Edited by viotl, 21 May 2018 - 20:48. |
#10
Posted 21 May 2018 - 20:43
Nu am VAG de mult timp, nu detin "ustensilele" sa fac testul in mers si nici nu am idee cu ce se mananca VCDS si toate acestea,sincer.
Edited by SarajeVo, 21 May 2018 - 20:44. |
|
#11
Posted 21 May 2018 - 21:05
SarajeVo, on 21 mai 2018 - 20:21, said:
Cel mai ok ar fi sa merg cu ea la un service si sa o pun pe tester?Vad ca sunt multe chestii ce pot fi de vina... As sugera sa gasesti un pusti cu vcds/VAG COM care se pricepe, platesti la fel si ai asistenta dubla. La mine scotea fum. (MAF, @magicule, MAF) A dat eroare de suport hidraulic motor stinga short or ground. Si au zis ca da, poate scoate fum din cauza aia. SarajeVo, on 21 mai 2018 - 20:43, said:
Nu am VAG de mult timp, nu detin "ustensilele" sa fac testul in mers si nici nu am idee cu ce se mananca VCDS si toate acestea,sincer. FYI: pe masina mea facuta in 1999, cu dispozitivul original VAG erau 7500 de coduri de eroare. Nu pe tine te intrebam de VAG, ci pe marele magic. E baiat bun, dar mai da cu stingu-n-dreptu' uneori. @trucul magic - da o cautare pls pe "sootmeister tdi club". Ar trebui sa fie primul link: ""Major problem with 97 Passat TDI Injector Pump - HELP! - TDIClub ... forums.tdiclub.com › VW TDI Discussion Areas › TDI 101 Feb 6, 2008 - 15 posts - 8 authors" Apar si eu, cred ca o sa ma recunosti. Dupa aia iti stau la dispozitie. Curcile le aduc eu sau tu? Nu pot pune linkul direct, am netul restrictionat la locatia curenta. ==================== @sarajevo - colegu', e o chestie arhicunoscuta si de obicei se rezolva usor. Daca ai ghinion...hm... poti ajunge la schimbarea ECU. Si ouch, costa rau... Pune o poza cu turbo. Pe partea de turbo trebuie sa vezi un burduf metalic, o capsula...este legata de un furtun, si ar trebui sa vezi o tija micuta iesind din capsula si intrind in turbo. Fa poza asta si mai vorbim. Daca ai noroc, nu faci nici un test. Edited by viotl, 21 May 2018 - 21:11. |
#12
Posted 21 May 2018 - 21:16
Într-adevăr iei limp mode de la.egr dar la Passat cu motor euro 5 alea cu egr electronic care se defectează și nu poate fi curățat. Îți apare în mers spira și palpaie. Problema e pe toate motoarele euro 5 tdi ( 1.6 tdi și 2.0 tdi) însă nu e cazul aici.
Eu zic jeg la turbo sau mai rar actuator defect. Ce poți face? Niste mișcare din brat la actuator că să mai dai jos din calamina. Dacă ești așa analfabeta mecanica nu înțeleg de ce ceri sfaturi pe forum. Mergi la un mecanic. |
#13
Posted 21 May 2018 - 21:26
=======================
@sarajevo - cred ca ai fi interesat sa citesti asta, e pentru useri normali. @trucul magic - na ca din greseala ti-am dat si explicatia. ai drequ boi astia la wiki... dai cautare pe turbo cu geometrie variabila si ei iti scot o singura poza - EGR! du-te fratie de le explica ca-s boi, ca nu-i nici o legatura intre turbo si EGR. Timpiti suedejii astia. https://en.wikipedia...ry_turbocharger Deenman, on 21 mai 2018 - 21:16, said:
Într-adevăr iei limp mode de la.egr dar la Passat cu motor euro 5 alea cu egr electronic care se defectează și nu poate fi curățat. Îți apare în mers spira și palpaie. Problema e pe toate motoarele euro 5 tdi ( 1.6 tdi și 2.0 tdi) însă nu e cazul aici. Eu zic jeg la turbo sau mai rar actuator defect. Ce poți face? Niste mișcare din brat la actuator că să mai dai jos din calamina. Dacă ești așa analfabeta mecanica nu înțeleg de ce ceri sfaturi pe forum. Mergi la un mecanic. daca pune poza, ii arat furtunul pe care trebuie sa il desfaca si sa suga pe el. daca se misca greu tija de la geometrie e clar, scapa doar cu o curatare a paletelor. aaaa... "doar... " Edited by viotl, 21 May 2018 - 21:26. |
#14
Posted 22 May 2018 - 14:47
Am revenit cu rezultatele in urma testerului!
P0234 TURBO OVERBOOST FAULT Astazi am mers cu ea la drum lung fara absolut nicio problema,dar cum intru cu ea in oras si acolo "leneveste" apare iarasi problema!Joi am programare la un mecanic.. Edited by SarajeVo, 22 May 2018 - 14:50. |
#15
Posted 22 May 2018 - 20:27
Eram 100% sigur ca aie e.
Problema e geometria variabila. Este comandata vacumatic printr-o electrovalva si o retea complexa de capilare. Trebuie verificat sa nu fie furtune sparte,electrovalva defecta,membrana sparta sau lipsa vacum(pompa de vacum defecta,membrana servo sparta,alte furtune de pe traseu sparte) Trebuie verificat si curatat si senzorul de presiune de pe galerie. Edited by geo123, 22 May 2018 - 20:28. |
|
#16
Posted 22 May 2018 - 20:31
Alo gara, sunteti bine? totul bine acolo? ai citit sau ai cautat macar odata pe google sa vezi ce inseamna overboost? nu neaparat intreaga eroare?
Turbina face suprapresiune (nu presiunea slaba, deci nu are nimic spart,neetans) ceea ce inseamna simplu ca e plina de jeg si ca trebuie curatata. Curatarea se face pe masina (nu recomand) sau turbina data jos, curatat chimic+mecanic cu perie piesele, schimbat suruburuile (sunt vreo 3 sau 6 mici la turbo care tin platoul in turbina) inspectat si inlocuit piese defecte. De exemplu am vazut platou crapat. Dupa toate astea, cu turbina curatata, se face log in mers si se regleaza pana lucreaza ca din fabrica (turbo sa intre la 1800rpm la presiunea ceruta). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rsyuOFXKCeE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu recomand sa mergi la drum si sa-i dai talpa, pentru ca din cauza jegului poti sa descentrezi axul turbinei sau sa rupi 1-2 pale, si iti faci si motorul praf. Edited by Deenman, 22 May 2018 - 20:32. |
#17
Posted 22 May 2018 - 20:56
Capsula sparta, furtune vacuum sparte ....pompa vacuum defecta dau efectul invers, presiune turbo scazuta....adica P0299.
Acolo e o problema mecanica in turbosuflanta. PS: Turbo "intra" in momentul in care ai pornit motorul. Edited by alexa32, 22 May 2018 - 20:57. |
#18
Posted 22 May 2018 - 21:05
In momentul in care ai pornit motorul, ai o presiunea prestabilita, nu mai stiu cat era, era -50 sau +50 mbar fata de presiunea atomsferica, era 950 or so.
Eu zic sa intre turbina la 1800rpm la presiunea maxima ceruta de ecu si sa mentina acea presiunea, fara underboost fara overboost. Aveam material destul cand detineam un 1.9 tdi, inclusiv loguri cu a mea dupa ce i-am curatat si reglat turbina. Insa am sters tot dupa ce mi-am luat motor pe benzina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users