Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel. Astra G(2007) GPL
Last Updated: May 22 2018 20:02, Started by
Anonymous1986
, May 21 2018 14:22
·
0
#1
Posted 21 May 2018 - 14:22
Am un Opel astra g luat în 2007(de nou) am 55k cu el, în afara de schimb ulei și plăcute plus instalație gaz acum 1 an nu am făcut altceva pana în prezent, care ar fii ordinea schimbării componentelor, ma gândeam sa încep cu distributia apoi sa continui cu rotile(amortizoare, planetare etc), nu vreau sa stau pana aud ceva, chiar dacă nr de kilometri e mic au trecut ceva ani
Edited by Anonymous1986, 21 May 2018 - 14:23. |
#2
Posted 21 May 2018 - 14:30
1. Distribuția
2. Schimbi ce trebuie nu așa de dragul de a schimba. 3. Filtrele la GPL |
#3
Posted 21 May 2018 - 14:34
Schimba doar ce este strict necesar. Piesele de prima echipare sunt superioare tuturor celor care se gasesc pe piata!
|
#4
Posted 21 May 2018 - 14:47
In manuale ce zice? Cel mai probabil vei incepe cu distributia (sper sa nu me insel, dar face parte din consumabilele cele mai importante in siguranta motorului), apoi cu instalatia GPL.
In manualul instalatiei GPL pe care o am (aftermarket), zice ca primele doua revizii schimb doar filtrele, la 60.000 km (4 revizii) injectoarele si inca ceva, si tot asa. Se ocupa cei de la service cu astea. Eu verific ce factura de revizie cu manualul (evident, dupa ce-l completeaza cu data urmatoarei revizii) sa vad la ce sa ma astept la urmatoarea. PS: cand ai pus instalatia ge gaz? Butelia se schimba la 10 ani si, daca e din fabrica, sa nu-ti iei vreo amenda ceva (in caz de control). |
#5
Posted 21 May 2018 - 15:19
Pololica, on 21 mai 2018 - 14:47, said:
In manuale ce zice? Cel mai probabil vei incepe cu distributia (sper sa nu me insel, dar face parte din consumabilele cele mai importante in siguranta motorului), apoi cu instalatia GPL. In manualul instalatiei GPL pe care o am (aftermarket), zice ca primele doua revizii schimb doar filtrele, la 60.000 km (4 revizii) injectoarele si inca ceva, si tot asa. Se ocupa cei de la service cu astea. Eu verific ce factura de revizie cu manualul (evident, dupa ce-l completeaza cu data urmatoarei revizii) sa vad la ce sa ma astept la urmatoarea. PS: cand ai pus instalatia ge gaz? Butelia se schimba la 10 ani si, daca e din fabrica, sa nu-ti iei vreo amenda ceva (in caz de control). |
#6
Posted 21 May 2018 - 15:22
Butelia se schimba la 10 ani (din cate stiu e STAS, nu conteaza numarul de km parcursi), restul de consumabile (filtre, bujii, injectoare, etc) se schimba la numarul de km sau la an (depinde ce scrie la manual/producator). Anul trecut am schimbat la an (nu depasisem 13.000 km pe gaz), dar anul asta va trebui sa ajung cel tarziu luna viitoare.
Edited by Pololica, 21 May 2018 - 15:23. |
#7
Posted 21 May 2018 - 15:30
Pololica, on 21 mai 2018 - 14:47, said:
In manualul instalatiei GPL pe care o am (aftermarket), zice ca primele doua revizii schimb doar filtrele, la 60.000 km (4 revizii) injectoarele si inca ceva, si tot asa. Filtrele se schimba pe la 10 000, ideal mai putin de atat avand in vedere calitatea gazului in Ro. Cel mai mult am mers 25 000 km fara sa schimb filtrele. Am uitat complet de aceasta operatiune. Prin urmare mi-a crapat plamanul (vaporizatorul) pe care l-am rezolvat cu un chit de reparatie. De obicei le schimb singur la 8-10 000 km. Edited by ionut27, 21 May 2018 - 15:37. |
#8
Posted 21 May 2018 - 15:57
Anonymous1986, on 21 mai 2018 - 14:22, said:
Am un Opel astra g luat în 2007(de nou) am 55k cu el, în afara de schimb ulei și plăcute plus instalație gaz acum 1 an nu am făcut altceva pana în prezent, care ar fii ordinea schimbării componentelor, ma gândeam sa încep cu distributia apoi sa continui cu rotile(amortizoare, planetare etc), nu vreau sa stau pana aud ceva, chiar dacă nr de kilometri e mic au trecut ceva ani In rest, schimbi doar ce zice mecanicul / service-ul sa schimbi, nu are rost sa schimbi ceva doar de dragul de a schimba. Injectoarele nu cred ca pica asa usor. Eu am 134.000 Km si nu le-am schimbat, pt ca nu e cazul. Posibil sa fie de schimbat placute, bielete antiruliu, capete de bara, posibil bucsi, posibil curea accesorii (daca e imbatranita), dar astea ti le vor spune cei la care mergi. Arcuri si amortizoare nu cred sa fie cazul, discuri - nu ar trebui la km astia. Ar trebui sa iei in considerare sa faci directia, desi poate nu trage stanga-dreapta, dupa 11 ani nu are cum sa mai fie perfecta. Dar asta numai dupa ce mergi la mecanic. Ca daca faci directia si schimbi capetele de bara, nu ai facut nimic, o iei de la capat. Edited by Magicwisewolf, 21 May 2018 - 15:58. |
#9
Posted 21 May 2018 - 16:05
Nu am manualul la mine, dar stiu ca am de schimbat la fiecare 15.000 filtrele si la 60.000 inca ceva (n-am manualul la indemana, cum ajung acasa, ma uit si zic). Dar sigur am ceva la 60.000 (pe langa filtre).
Daca aveam Matiz, da, acolo aveam revizia la 10.000 km (filtre). Calibrare (tester) am vazut ca e pus la fiecare revizie (anul trecut, toti care veneau la revizie, aveau mufa bagata). Magicwisewolf, on 21 mai 2018 - 15:57, said:
+1 pentru distributie - sfat, mergi pe Contitech si schimba si pompa de apa o data cu distributia In rest, schimbi doar ce zice mecanicul / service-ul sa schimbi, nu are rost sa schimbi ceva doar de dragul de a schimba. Injectoarele nu cred ca pica asa usor. Eu am 134.000 Km si nu le-am schimbat, pt ca nu e cazul. Posibil sa fie de schimbat placute, bielete antiruliu, capete de bara, posibil bucsi, posibil curea accesorii (daca e imbatranita), dar astea ti le vor spune cei la care mergi. Arcuri si amortizoare nu cred sa fie cazul, discuri - nu ar trebui la km astia. Ar trebui sa iei in considerare sa faci directia, desi poate nu trage stanga-dreapta, dupa 11 ani nu are cum sa mai fie perfecta. Dar asta numai dupa ce mergi la mecanic. Ca daca faci directia si schimbi capetele de bara, nu ai facut nimic, o iei de la capat. Ai dreptate, geometria ar fi necesara. Eu aveam unghiurile proaste si am ramas fara cauciucuri, desi nu tragea deloc (stanga-dreapta). Erau roase rau. La revizia de anul trecut (am luat masina SH) s-a uitat mecanicul la rotile din fata au o uzura cam mare decat cele din spate |
#10
Posted 22 May 2018 - 11:16
Uite din posturi de genul asta, citite in mai multe locuri si forumuri apartinand unor marci auto complet diferite, am ajuns la concluzia ca e o mare gogasa ce "recomanda specialistul mecanic roman" referitor la intervalul de schimb al kitului de distributie. Pana acum am un pool de sute de oameni ( cunostinte sau postari pe forumuri monomarca/multimarca) care din nepasare/uitare/nestiinta nu au schimbat distributii de 12-14 ani si/sau 150-200.000 km....si nu au nici pe dracu. Asa ca faza cu 60.000 km sau 5 ani ( plus/minus un pic) e doar de dragul consumerismului. La fel cu uleiul schimbat la 10.000...daca producatorul masinii si producatorul de ulei recomanda la 15.000 sau un an..de ce sa il schimbam la 10.000 ?
Edited by Darkage_, 22 May 2018 - 11:16. |
|
#11
Posted 22 May 2018 - 20:02
Inafara de distributie si consumabile(ulei,filtre,placute,discuri daca e cazul) nu schimbi nimic care nu face probleme.O sa cheltui bani aiurea.
Daca tot ai bani de aruncat mai bine vinzi tigaia si iei altceva mai nou. Trebuie sa fii masochist sa înlocuiesti o piesa originala care inca nu face probleme cu una de proasta calitate, iar cand umbli undeva se stie ca exista riscul sa te alegi cu alte probleme. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users