Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Renault Talisman 1.6DCI160 EDC , Intense + 208cp / 420 nm

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
336 replies to this topic

#37
protecties

protecties

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,187
  • Înscris: 06.11.2008
stefandinescu70 ce diferente sunt intre motorul si cutia ta si motorul si cutia de pe Megane-ul GT dCi?

#38
elvaligreco

elvaligreco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 28.10.2010

View Posttfmercedez, on 20 mai 2018 - 15:39, said:

Scrie in prima fraza.. 342000 epuroi in 2016.
Nu sunt cam multe zerouri ?

#39
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009

View Postprotecties, on 21 mai 2018 - 07:31, said:

stefandinescu70 ce diferente sunt intre motorul si cutia ta si motorul si cutia de pe Megane-ul GT dCi?

Un soft ECU motor si cutie ( poate ) diferit . Asta ca sa scoata 165 CP ....
Sau poate fi la fel si numai un marketing mincinos sa declare ca una are 165 cp si alta 160 cp . Oricum ca si feeling chiar daca sunt la fel puterile si motoarele , pe  Megane GT 165 DCI se va simti mai potent / vivace , asta deoarece masina Megane este mai usoara cu 200kg decat Talisman  . Cine stie realitatea ?
Oricum Talisman DCI 160 are NUMAI 156 cp ( in realitate ) si dupa resoftarea Renault ( ecologica ) sigur nu sare de 150 cp ( sigur asta deoarece la mine nu mai am putut atinge dupa resoftarea Renault 215/220 km / ora , pe care ii atingeam lejer si rapid cand am luat masina in 2016 ) .

Edited by stefandinescu70, 21 May 2018 - 09:22.


#40
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Sa o stăpâniți sănătoși. O mașina care imi place dar nu înțeleg de ce nu se vinde mai bine.

#41
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Nu se vinde bine , pentru ca este Renault si nu este gratis . La acest segment de masini , nu se uita lumea dupa Renault.  Nu mai vorbim de Romania unde , romanul ,decat sa isi ia masina noua isi o o vechitura SH ( de 2 ,3 ani , de flota , UBER sau alte taxi , vanduta la o licitatie ) rupta si calarita de nemtalai si cu KM dati inapoi la ultima revizie. Dar no problem , este bine sa nu suntem multi pe drum cu acelasi tip de masina .

Edited by stefandinescu70, 21 May 2018 - 14:29.


#42
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Eu nu înțeleg cum este obligatorie acea resoftare. La VAG îți propun, ii refuzi, se noteazã și la revedere, ITP îl treci fara probleme.  Cum te obliga reno? Taie garanția?  Și apropo,  la 18000km și sub doi ani, cred ca amortizoare și alte acareturi care se cer schimbate la o mașinã de 40k euro aproape, ar fi trebuit fãcute pe garanție.  Este inadmisibil sa pice asa repede, nici la Logan nu cred ca e cazul. În rest e o mașinã faina.

#43
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Ideea este asa . Pe unii , Renault ( depinde de service-uri ) a inceput sa ii intrebe daca vor sa accepte noul update-ul al ECU si aici sunt proprietari care au acceptat ( cum si eu am facut-o ) iar altii nu au acceptat . Nu se pierde garantia , daca nu accepti update-ul ,dar , sa nu ai bafta=nesansa sa ti se strice un turbo ( la mine sunt doua turbo ) , un EGR , un DPF , senzori ceva , injectoare , pompa de injectie ( in perioada de garantie) ca .......te vor refuza simplu ,domle .... nu ai acceptat update de motor in 2017 , noi am zis , tu nu ai vrut  si de aici s-au stricat acele componente . Bineinteles aiureli dar asta va fi raspunsul . Altii s-au trezit cu update soft ECU instalat la una din revizii ,  aiurea , fara sa ii intrebe nimeni , cica asa trebuie  si au costatat doar cresterea consumului dupa ce au folosit masina . De reinstalat vechi , originalul soft ECU ( cu care au fost masinile din fabrica in 2016 ) nu se poate , nu accepta sistemul Renault downgrade ( doar in conditii speciale ) .  Acum cica se intreaba la revizii pe toata lumea , daca vrei sau nu noul resoft , asta dupa ce au venit destui inapoi cu reclamatii ..

Acum , trebuie sa vedem partea cealalta a monedei . Eu am acum ( dupa update soft ECU ) ,  OFICIAL ,  norma Euro6D in loc de Euro6B ( cu care a venit masina in 2016 ) . O sa ma duc si la RAR sa o trec in CI . Cu noile impozitari ( care vin.... soon ) si cu noile reglementari de acces prin marile orase ale Europei voi sta , UN PIC , mai linistit..

Cireasa de pe tort ...... Toate masinile noi Renault , diesel , ( si nu numai la Renault ) , incepand cu data aparitiei acelei resoftari ecologice ( cica ) , 2017 ( nu stiu ce luna ) , vin cu noul soft ( prost in detrimentrul consumului si puterii finale declarate ) instalat . Deci noii proprietari de masini nu stiu cum a consumat masina aceea inainte de acest noul software ECU , asa ca nu au de ce sa se planga si nu , nu stiu , deasemenea, cum a tras si ce putere a avut acea masina inainte de 2017.  Si ma refer la tot ce este DCI acum la Renault , ca este 1.5 DCI ca este 1.6 DCI , la fel . Pana nu va folosi si Renault sistemul SCR +DPF , adica cu adaos de AdBlue ( uree) , motoarele diesel la Renault nu vor mai fi economice ( 1.5DCI101 a plecat in 2002 euro3/faraDPF cu consum de 3.5 - 4% si a ajuns in  2014 , la 1.5DCI110 cu un consum de 6.5 mediu , dar euro 5 )  , ci doar ecologice .. desDestOricum dupa aceea platesti in plus si Ad Blue   , bineinteles pe care il consumi... Posted Image

Despre amortizoare si suspensie , da , totul se schimba in garantie pana in 2 ani si pana in 50000 km , dar nu ar trebui sa pice la asa de putin KM.

Edited by stefandinescu70, 22 May 2018 - 04:51.


#44
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Poststefandinescu70, on 21 mai 2018 - 14:27, said:

Nu se vinde bine , pentru ca este Renault si nu este gratis . La acest segment de masini , nu se uita lumea dupa Renault. Nu mai vorbim de Romania unde , romanul ,decat sa isi ia masina noua isi o o vechitura SH ( de 2 ,3 ani , de flota , UBER sau alte taxi , vanduta la o licitatie ) rupta si calarita de nemtalai si cu KM dati inapoi la ultima revizie. Dar no problem , este bine sa nu suntem multi pe drum cu acelasi tip de masina .
nu înțeleg de ce sunt persoane care analizează alegerile altora de o așa manieră. sincer aveam alte așteptări. și nu spun asta pentru că eu unul am luat o astfel de mașină (îndeplinește jumătate din ceea ce ai enumerat tu acolo) și cred că majoritatea consideră că am făcut o alegere excelentă. cine are 30+ k euro să dea pe o mașină, de regulă analizează destul de bine ce achiziție face.

#45
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Fiecare analizeaza cum vrea investitia pe care o face , dar in Romania , nu exista cultura lucrului cumparat nou . NU are rost sa facem o polemica din asta , fiecare traieste cum vrea si are ce vrea . In Europa Talisman este destul de vandut , asa ca nu este o problema ca Romania nu cumpara Talisman .

Edited by stefandinescu70, 22 May 2018 - 14:49.


#46
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Poststefandinescu70, on 22 mai 2018 - 14:45, said:

Fiecare analizeaza cum vrea investitia pe care o face , dar in Romania , nu exista cultura lucrului nou , indiferent daca are 30k euroi , tot SH ia , daca are 45k tot SH ia si tot asa , imaginea conteaza doar  .
NU are rost sa facem o polemica din asta , fiecare traieste cum vrea si are ce vrea .
tu arunci cu noroi în cei care cumpără (este drept că lipsa de educație) în schimb să blamezi legislația care permite astfel de lucruri. în alte țări legislație minimizează astfel de situații

#47
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Scuze , daca te-ai teranjat asa de tare . Eu am un punct de vedere al meu si nu mi-l schimba nimeni . Nu legislatia ma obliga sa cumpar vechiturile altora , eu singur o fac , daca o fac, asa ca sa nu dam vina pe legislatie . Parca era jurnal de bod , deci incheiem cu offtopicul . Multumesc

#48
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Poststefandinescu70, on 22 mai 2018 - 14:54, said:

Scuze , daca te-ai teranjat asa de tare . Eu am un punct de vedere al meu si nu mi-l schimba nimeni . Nu legislatia ma obliga sa cumpar vechiturile altora , eu singur o fac , daca o fac, asa ca sa nu dam vina pe legislatie . Parca era jurnal de bod , deci incheiem cu offtopicul . Multumesc
nu m-am simțit deranjat.

poți să pui poze cu interiorul. soția a avut un Megane echipare gt și singurul minus era tableta centrală, defapt plasticul din jurul ei

#49
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
NU pot pune poze acum , dar cand o sa am timp pun . Plasticul , sa stii ca nu este de calitatea maxima posibila , si la fel si interiorul . Pentru cei pretentiosi , poti gasi mereu ceva de discutat si analizat , ....se putea si mai bine , de exemplu ... tableta se vede ca este un chinezism ieftin , dar ma bucu , ca la fel este si cea de la noile Volvo , asa ca ... no coment ..  
   Sincer si asta o spun cu mana pe inima , masina asta am cumparat-o deoarece imi place , stabilitatea ei , latimea ei , lungimea si porbagajul imens , spatiul din spate care este la fel de mare ca si in fata , climatizarea care functioneaza perfect ( pentru mine ) , pentru greutatea mica pe care o are ( la marimea ei ) , pentru franele bestiale care te scot prin geam daca nu te tii de volan la franare brusca ( discuri ventilate fata spate cu dimensiunea de 16/15 inch .. belea )  , stabilitatea in curbe de zici ce esti pe sine ( iei viraje la viteze bestiale si nu misca ) si in final pentru motorul de ( doar ) 1.6 DCI care functioneaza silentios si destul de economic pentru ce jaratec scoate pe nari . Am prieteni care merg in masina cu mine si imi spun , este pe BENZINA , de nu se aude motorul ??? .
     Daca se putea sa o iau cheala , fara rahaturi gen line assist , faza lunga automata , cruise control adaptiv ( o porcarie periculoasa pe autostrada in Romania ) si mai sunt cateva gadgeturi INUTILE , eram mult mai fericit . La mine totul este pe OFF .  Ce imi lipsesc sunt padelele schimbare viteze de la volan , niste idioti ca nu au montat asa ceva . Toate masinile respectabile au asa ceva pe automatele lor .

Edited by stefandinescu70, 22 May 2018 - 15:13.


#50
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
acele padele le-ai fi folosit și mai puțin decât celelalte opțiuni pe off.

la Talisman chenarul ieftin îl penalizează, din punctul meu de vedere. la Volvo sunt foarte multe și o să mă critice cei care nu au urcat în s90.

#51
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009

View Postbobalex18, on 22 mai 2018 - 15:35, said:

acele padele le-ai fi folosit și mai puțin decât celelalte opțiuni pe off.

Eu conduc in mai tot timpul pe Sport si Cutia EDC pe manual , asa ca acele padele imi usurau viata la volan foarte mult . Dar repet , nu comentam gusturile  cuiva pe aici  , este jurnal de bord  si iti spun ce imi lipseste MIE de la aceasta masina . By the way ... Head Up display ( off oricum )  este la fel de inutil ( imi sta in ochi noaptea , exact in raza mea vizuala unde vreau sa vad) si te face sa te obisnuiesti cu lumina lui in ochi si nu vezi un om sau un caine cand trece strada in fata ta la 50 m  .. iar Park Assist  il consider o inutilitate si mai mare , ori inveti si stii sa parchezi si o parchezi si cu ochii inchisi, oriunde  si din orice pozitie , ori stai acasa si iti faci 7 CASCO sa fii tu asigurat si pe ceilalti din jurul tau  si pregatit sa o iei pe coaja de cate ori zgarii o masina in parcare .

Edited by stefandinescu70, 22 May 2018 - 16:30.


#52
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Culmea e ca prin Franta Talisman e chiar un model rarisim, f greu cu vanzarile ...is in urma 508, mondeo, etc ..
Apropo de dotarile astea de fitza, mie camera de mers inapoi mi se pare f utila, daca pune si frana singura e si mai bine.

#53
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009

View Postcris26, on 23 mai 2018 - 21:44, said:

Apropo de dotarile astea de fitza, mie camera de mers inapoi mi se pare f utila, daca pune si frana singura e si mai bine.

Nu pune nici o frana camera de mers inapoi . Iti arata doar ce ai lovit Posted Image .
Exista senzori de perimetru pe 360 grade masina , dar nici aia nu pun nici o frana . Te atentioneaza doar la cat de departe esti de obstacole.

#54
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Evident ca nu e camera care pune frana ci masina  .. :) la Audi se cheama pre sense arriere, pe mine m a salvat de vrei 2,3 ori. Scoate un sunet ciudat e adevarat, e frana de mana ce se blocheaza ...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate