Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Renault Talisman 1.6DCI160 EDC , Intense + 208cp / 420 nm
Last Updated: Jan 05 2022 05:15, Started by
stefandinescu70
, May 20 2018 12:41
·
0
#271
Posted 10 December 2018 - 16:54
Nu modificările aduse mașini sunt cauzele accidentelor, mai degrabă experiența, neatenția, alcoolul,capacitatea, deciziile, soluțiile....etc, celui care conduce.
|
#272
Posted 11 December 2018 - 04:18
Normal , cine are volanul in mana dicteaza ce sa faca masina si ce nu . Masina este ascultatoare si executa mai mult sau mai putin ( daca poate ) ce ii ceri sa faca .. Lipsa de neuroni este cea mai periculoasa la volan ... si nu numai
|
#273
Posted 24 January 2019 - 15:13
Azi = modificat in developer mode R-linkul masinii . Am activat functia de EXPERT pentru modul ESP si Traction control si instalat Android Auto ..
Expert mode .... se dezactivase , nu inteleg de ce .... Motorasul asta de 1.6 litri este bestial , trage de rupe si consuma perfect pentru ce ii cer .. 6.7 media pe ultimii 2000 km , jumate cel putin in oras iarna ... Trebuie sa ii schimb uleiul si filtrele in curand , vedem de care ulei ii pun ..... ( hahahaha ... barem sa ma tina cuzinetii de biela pana dau masina ( = 150 000 km) ..... glumesc .. la asa incarcare pe biele ( 420 nm ) vedem ce o mai ramane in viitor din cuzineti ) .. Edited by stefandinescu70, 24 January 2019 - 15:35. |
#274
Posted 24 January 2019 - 15:43
Ai trecut cumva de la varianta 2.2 la 3.3 pentru AA? Daca da, prin ce metoda și cum se mișcă acum R-link-ul?
|
#275
Posted 25 January 2019 - 04:26
Nu aveam deloc AA , este masina din 2016 ( pionierii Talismanului in Romania ) si acum am versiunea 2.2 la AA .
Edited by stefandinescu70, 25 January 2019 - 04:47. |
#276
Posted 25 January 2019 - 05:44
Daca aveai versiunea 2.2.x.x pe R-link nu aveai cum să-ți activezi Android Auto decât dacă îți făceai update-ul "neoficial" la 3.3.x.x. Ce varianta ai folosit? Ai platit pentru update celui ce oferea acest lucru sau ai folosit metoda gratuită ce a apărut înainte de Crăciun?
|
#277
Posted 25 January 2019 - 08:21
Nu prea inteleg intrebarea ... iar raspunsul .. normal ca nu va veni ... Este treaba mea ce am facut si cu cine sau cum am facut la masina ... Gratis nu este nimic pe planeta asta ... Citeste forumul aferent aceste masini , ATENT , si descoperi tot ce vrei sa stii . Se poate orice face daca stii cum daca nu platesti pe altii mai destepti .
|
#278
Posted 25 January 2019 - 09:02
Eram curios cum cred că sunt și alti utilizatori de pe Softpedia.
|
#279
Posted 25 January 2019 - 09:27
Imi asum chelfaneala de la moderatori daca se considera ca-i cazul!
Asta nu-i jurnal de bord, asta este locul unde un user se lauda cu diverse chestiuni, pentru care nu aduce nici o dovada/poza etc, ci doar le explica altora ca el e destept si secretos. Tot ce s-a spus concret despre masina s-a referit la amortizoare, bieletele antiruliu, si ceva despre cutia de viteze. In total vreo 20 de postari. In rest, avioane despre calculatoare nemaivazute, presiuni SF in anvelope, si alte multe lemne. |
#280
Posted 25 January 2019 - 09:33
Citeste forumul .. r..no.ro .. Este free , nu trebuie user si alte alea . Si asa sunt multe comentarii ( pros si contra ) despre drepturile de copyright ale lui reno care sunt lovite in oo cu schimbarea R-Linkului cu unul piratat/modificat , eu mai lipsesc sa dau date( pe aici ) de cum se face si cum se hacuieste R-Linkul lui Reno . Ei pierd bani pe tema asta , acum toti care au modelul ZEN il face INTENSE usor si cu mici modificare hardware , aia este .
Prost a fost Reno ca nu a pus o parola la scrierea si modificarea de soft de R-Link . Plangeam toti pe langa el dupa aia ... Plateai aveai , nu plateai nu aveai , ce vrei . AA sau Waze sau alea alea pe R-Link ... Google maps si tot asa Merci de intelegere dan78rom, on 25 ianuarie 2019 - 09:27, said:
Imi asum chelfaneala de la moderatori daca se considera ca-i cazul! Asta nu-i jurnal de bord, asta este locul unde un user se lauda cu diverse chestiuni, pentru care nu aduce nici o dovada/poza etc, ci doar le explica altora ca el e destept si secretos. Tot ce s-a spus concret despre masina s-a referit la amortizoare, bieletele antiruliu, si ceva despre cutia de viteze. In total vreo 20 de postari. In rest, avioane despre calculatoare nemaivazute, presiuni SF in anvelope, si alte multe lemne. Si vrei sa iti dau mura in gura tot ce eu am platit si am modificat si adaptat si incercat pe banii mei si masina mea ??? sorry , never ... daca strici ceva la tine te superi , sau se supara ITP ul . si tot asa .. citeste cine vrea si cine nu nu .. eu respect orice este scris pe acest forum si la fel astept . cui nu ii place sa nu comenteze . |
|
#281
Posted 25 January 2019 - 09:37
Fara suparare, scopul unui forum este impartasirea de informatii. Nu te obliga nimeni sa scrii ceva, dar daca tot te apuci, fa-o pina la capat. Reno si drepturile lui nu se poate lua de utilizator, ca pina una alta, masina aia e proprietatea ta, si faci ce vrei cu ea. Vorba aia, n-a reusit apple sa impuna jailbreak-ul ca ilegal nici macar in USA, o sa faca un caca mare Renault.
Valabil si pentru alte modificari despre care ai pomenit. Ori e jurnal si impartasesti cu noi ce si cum, ori macar nu mai spui, ca oricum nu ajuta pe nimeni cu nimic. |
#282
Posted 25 January 2019 - 09:59
Stefan te mai întreb încă o dată ...ai platit pentru modificarea softului Rlink sau ai folosit varianta gratis de pe forumul monomarca? Atât vroia să știu. Cum se comporta tableta după modificare?
|
#284
Posted 25 January 2019 - 13:52
Nu trebuie sa fii expert softist sa folosesti dtt4all si un port OBD cu ELM 327 ... si sa modifici niste setari in developer mode ... dar ??? cine stie , asa o fi ...
Raspuns .. nu am platit nimic la nimeni .. este soft free pe net pentru orice .... Pana nu pune parola Renault pe accesare sau rescriere R-link totul se face free si destul de usor . Edited by stefandinescu70, 25 January 2019 - 13:56. |
#285
Posted 25 January 2019 - 15:43
Deci ai folosit arhiva apărută în 24 decembrie de pe forum reno și apoi ți-ai activat Android Auto folosind ddt4all.
|
|
#287
Posted 09 February 2019 - 07:29
de citit .. pentru cine este interesat de bricolat / tuning motor / cutie de viteza sau + cp ...MULTI
https://piataauto.md...re-chip-tuning/ Edited by stefandinescu70, 09 February 2019 - 07:30. |
#288
Posted 09 February 2019 - 11:25
Eu nu cred ca acei 10% (7-8 in realitate) in plus castigati prin cipare nu sunt sesizabili in mod real, este mai mult placebo.
Pe de alta parte, luand exemplul reno cu noul motor de 1.33 care este dubios rau la capitolul performante furnizand 115,140 si 160 cp. Este clar ca nu poate oferi aproape 50% in plus fara elemente diferite sub capota, cine crede ca este acelasi motor este naiv. Pe de alta parte la aspirate am vazut cazuri de modificare a hartilor cu rezultatul dorit, dar vorbim de un motor de 2 litri, aspirat, nu de o turbata. La aspirat nu cred ca este asa de invaziva modificarea, clar si acolo vor avea de suferit cutia si ambreiajul. Mai depinde si cat tii masina, caci daca o cipezi si o tii 50 de mii de km, atunci te doare la basca, va pica la fraierul care o cumpara, si de regula cine isi face cipare nu tine masina multa vreme ! Altfel, ce spanaci sa faci cu sute de cp cand viteza medie de deplasare in Romania nu depaseste 60km/h !? Pe 8000 de km am media undeva la 40km/h cu utilizare 60/40 extraurban/urban si vreo 2000 km de autostrada, deci.... Edited by M0sGerila, 09 February 2019 - 11:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users