Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vw Passat 2.0TDI BGW
Last Updated: May 24 2018 09:27, Started by
gtr2rr3
, May 18 2018 07:48
·
0
#1
Posted 18 May 2018 - 07:48
Salut!
Am cumpărat recent un Passat din 2005 cu motorul 2.0tdi 136cp cu codul motor awb euro 4. Vreau să știu parerile voastre si să imi răspundeți la câteva întrebări, pe google nu am găsit detalii despre acest motor. Consumul este urmatorul: Urban 9.0-10.0 Extra urban 6.5-7 Mixt 7 Mi se pare cam exagerat, as vrea sa umblu putin la avans sau la ecu sa vad daca pot rezolva ceva fara sa scad puterea mașinii. Nu înțeleg un lucru, are faruri cu lupă, dar nu sunt adaptive (sa se rotească in functie de cum cotesti) de ce? Alt minus ar fi la exemplarul meu suspensia care este destul de joasa (7 degete de la sol, ca si idee) Întrebările mele sunt: În cât timp face 0.100? Care este v. max.? Ce consumuri scoateți voi, posesorii de acest motor? Folosesc filtre mann si ulei castrol turbo edge 5w 40. MULȚUMESC! Edited by gtr2rr3, 18 May 2018 - 07:49. |
#2
Posted 18 May 2018 - 08:02
Deci daca farurile sint cu lupa, musai sa fie adaptive? Interesant.
Pe unde are surubu' de avans TDI-ul? Suspensia poate ca e obosita si cere schimbata, aici e posibil sa ai dreptate. Compara cu modele similare, daca a ta e mai jos, clar ai o problema. |
#3
Posted 18 May 2018 - 08:16
Mda... Te miri ca farurile nu se rotesc ca la Mobra, masori cu degetu', dar vrei sa mesteresti la ecu...
|
#4
Posted 18 May 2018 - 08:19
https://www.auto-dat...-tdi-140hp-8882
Pe autodata nu se gaseste motor de 136 cai euro 4, doar de 140 de cai euro 3. |
#5
Posted 18 May 2018 - 08:35
Consumul mi se pare ok. Eu am acelasi consum cu o masina la fel de mare ( Chevrolet Epica ) cu motor 2 litri si 150 cai.
|
#6
Posted 18 May 2018 - 09:06
Banuiesc ca acesta este motorul:
2.0 TDI BHW I4 SOHC 8V, "Pumpe-Düse" (PD) unit injection and diesel particulate filter 1968 cc 136 PS (100 kW; 134 hp) @4000 rpm 335 N⋅m (247 lb⋅ft) @1900 rpm 2003–2005 10.0 205 6-speed 5-speed Demarajul este de 10 secunde. Consumul este in general foarte greu de judecat deoarece depinde de foarte multi factori dar pare ok ce ai scris tu acolo. |
#7
Posted 18 May 2018 - 09:11
La faruri ma referam daca asa sunt la Passat b5.5 cu lupa dar fara adaptare.
Suspensia este mai joasa ca la orice passat vazut pana acum de mine (inafara de cele cu suspensie sport) Stiu ca pe autodata nu este, am si eu aplicatia si stiu siteul. Motorul exista dar destul de rar. Edited by gtr2rr3, 18 May 2018 - 09:13. |
#8
Posted 18 May 2018 - 09:28
Poti sa ai cu lupa si halogen, poti sa ai cu lupa si Xenon si poti sa ai cu lupa si Xenon adaptiv. Banuiesc ca ale tale nu sunt adaptive.
Edited by mkdan2004, 18 May 2018 - 09:28. |
#9
Posted 18 May 2018 - 10:49
gtr2rr3, on 18 mai 2018 - 07:48, said:
Salut! Am cumpărat recent un Passat din 2005 cu motorul 2.0tdi 136cp cu codul motor awb euro 4. Vreau să știu parerile voastre si să imi răspundeți la câteva întrebări, pe google nu am găsit detalii despre acest motor. Consumul este urmatorul: Urban 9.0-10.0 Extra urban 6.5-7 Mixt 7 Mi se pare cam exagerat, as vrea sa umblu putin la avans sau la ecu sa vad daca pot rezolva ceva fara sa scad puterea mașinii. Nu înțeleg un lucru, are faruri cu lupă, dar nu sunt adaptive (sa se rotească in functie de cum cotesti) de ce? Alt minus ar fi la exemplarul meu suspensia care este destul de joasa (7 degete de la sol, ca si idee) Întrebările mele sunt: În cât timp face 0.100? Care este v. max.? Ce consumuri scoateți voi, posesorii de acest motor? Folosesc filtre mann si ulei castrol turbo edge 5w 40. MULȚUMESC! dacă mai și parchează direct în fața ieșirii din bloc, clișeul e complet |
#10
Posted 18 May 2018 - 13:35
Cu ce te ajuta daca stii care e viteza maxima si in cat face 0-100 ? Asta mai ales dupa ce ai cumparat-o deja.
Cele de 136cp sunt mai rare, s-au vadu prin Blegia-Olanda parca. Nu mi-as fi luat asa ceva. Suspensia e normala, poate ai alt tip de suspensie de zici ca e mai joasa. Verifica arcurile si telescoapele. Consumul este normal pentru un 2.0 si 136cp. Trebuia sa te documentezi dinainte. Oricum 2.0 consuma ceva mai mult ca 1.9. Cat ai dat pe ea ? Stiu ca voiai Bora sau astra h. Edited by TruculMagic, 18 May 2018 - 13:37. |
|
#12
Posted 19 May 2018 - 07:58
Mașina are 244.000km scoși la tester in reprezentanță.
Prețul a fost 3300euro. |
#13
Posted 24 May 2018 - 08:34
Eu am dat pe Variantul meu 2.0 BGW 2005, 3700€ in 2015, 228000km (verificati), interior piele crem, o multime de extrase: volan cu comenzi tempomat si radio pe el, scaune incalzite, o navigatie primitiva monocrom cu sageti (MCD) care suna foarte bine, ESP, prize in portbagaj etc.
Astept acum sa-mi dea guvernul inapoi cei 3300 lei platiti ca taxa de inmatriculare. Despre consum: cand l-am luat, am reusit (involuntar) un consum foarte bun de 5,4l/100km (ruland constant cu 100km/h in a 5a -are 6 trepte) pe un drum plan fara prea multe viraje. Explicatia era ca eram putin timorat, fiind o achizitie oarecum la plesneala desi am dus-o la un prieten la atelier si am verificat masina in aspectele esentiale. Ulterior, n-am mai reusit sa obtin un astfel de consum pentru ca m-am obisnuit cu masina si o cam calc avand un cuplu de 335Nm la aprox 2000rpm care te cam imbie sa-i dai si sa depasesti lejer TIR-uri si alte masini si carute.... Totusi daca merg mai linistit, consumul coboara la 6.00/100km (n-am mai reusit sa cobor sub 6). In mod obisnuit e intre 6.2-6.5 l/100km pe drumuri extra-urbane + autostrazi. Sunt foarte multumit de masina, am schimbat doar o bujie incandescenta (100 lei), un termostat (60lei) si discuri de frana pe spate + placute de frana, amortizoarele fata spate (pe spate mai aveau randament 39% si masina fiind puternica cam aveam ruliu pe spate deci am decis sa le schimb - SACHS), 2 litri de aditiv DPF si distributie motor. Alfel spus doar consumabile. Masina e destul de grea avand la gol 1600kg si senzatia e de masina solida, ca un tanc. Aveam buget de achizitie considerabil mai mare, am facut test -drive si cu Passat B6 ( si nu mi-a placut pt ca are un interior mai inghesuit la postul de conducere) si am avut brusc o revelatie ca imi trebuie o masina ieftina, principalul motiv fiind acela ca imi trebuia un combi cu care sa-mi pot transporta cainii la diferite locatii si evenimente. Mai am o Octavia 1.9 TDI 2001 hatchback care consuma in medie cu 1,5-2l/100km mai putin. |
#14
Posted 24 May 2018 - 08:40
clausio, on 24 mai 2018 - 08:34, said: Masina e destul de grea avand la gol 1600kg si senzatia e de masina solida, ca un tanc. Aveam buget de achizitie considerabil mai mare, am facut test -drive si cu Passat B6 ( si nu mi-a placut pt ca are un interior mai inghesuit la postul de conducere) si am avut brusc o revelatie ca imi Eii las-o! Cred ca nu esti constient de |
#15
Posted 24 May 2018 - 08:46
gtr2rr3, on 18 mai 2018 - 07:48, said:
Salut! Am cumpărat recent un Passat din 2005 cu motorul 2.0tdi 136cp cu codul motor awb euro 4. Vreau să știu parerile voastre si să imi răspundeți la câteva întrebări, pe google nu am găsit detalii despre acest motor. Consumul este urmatorul: Urban 9.0-10.0 Extra urban 6.5-7 Mixt 7 Întrebările mele sunt: În cât timp face 0.100? Care este v. max.? Ce consumuri scoateți voi, posesorii de acest motor? Folosesc filtre mann si ulei castrol turbo edge 5w 40. MULȚUMESC! Cateva mentiuni: Codul este BGW, nu AWB. Intr-adevar e singurul motor Euro4 de pe Passat b5,5 avand DPF. Viteza maxima e 205km/h la combi (variant) si 210 la limuzina. Uleiul care il folosesti e unul contraindicat. La 2.0 BGW se pune 5w30 cu specificatia VAG 504-507 (adica pentru masini cu DPF). Eu as da jos uleiul ala in secunda urmatoare si as pune un ulei Motul sau Liqui moly sau Ravenol 5w30 cu norma 507, din motive mai mult decat evidente. paco rabanne, on 24 mai 2018 - 08:40, said: Eii las-o! Cred ca nu esti constient de Fii mai explicit, sunt deschis la orice parere argumentata...Ai avut Passat B5 sau B6? |
|
#16
Posted 24 May 2018 - 09:05
Da, am B6.
Si B6 mi se pare o masina pe cale sa devina invechita(depasita) fizic si moral. Ce sa mai vorbim de B5, ea mai are o "calitate", este si urata. Prefer un Logan mai nou in detrimentul lui B5 si, te rog, nu-mi explica ce dotari nemaiîntâlnite are. Edited by paco rabanne, 24 May 2018 - 09:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users