Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
bmw 530 xdrive sfaturi dupa achizitie
Last Updated: May 17 2018 18:02, Started by
gicupitu
, May 17 2018 10:09
·
0
#19
Posted 17 May 2018 - 11:56
TruculMagic, on 17 mai 2018 - 11:44, said: Cum poti sa compari un C180 cu un Seria 5 530xD ? Si faza cu germania ,ca luam masini bune de la ei,mai mult sau mai putin adevarata. mkdan2004, on 17 mai 2018 - 11:47, said:
Stii diferenta dintre seria 5 si clasa C de la Mercedes? Nu sunt masini din aceasi clasa. Seria 3 este echivalentul unui C-klasse. In rest postul tau nu este indescifrabil. Edited by gogosaru100, 17 May 2018 - 11:58. |
#20
Posted 17 May 2018 - 12:19
#21
Posted 17 May 2018 - 12:55
Cu E 350 CDI 4matic trebuie sa compare. E 300 4matic este motor benzina de 3.5L:
E 300 4MATIC 2011– 3,498 cc (3.498 L; 213.5 cu in) V6 M 276 DE 35 red. 252 PS (185 kW; 249 hp) 300 N⋅m (220 lb⋅ft) 7.4 s 4.500 L/100 km (52.27 mpg‑US) |
#22
Posted 17 May 2018 - 13:06
Gogosare stai linistit cu C180 ala, ca joaca la amatori comparativ cu 530d Xdrive. Pentru cultura unuia caruia i se pare ca masinile sunt la fel doar pentru ca au dimensiuni apropiate, afla ca la Seria 5 nu exista cutie manuala. Motorul de 3 litri la BMW vine din start doar pe masini dotate peste medie navigatie profi, LEDuri, piele, adica nu poti lua 3 litri chel asa cum poti lua un C cu motorul cel mai slab.
Edited by filipxxx, 17 May 2018 - 13:33. |
#23
Posted 17 May 2018 - 13:21
#24
Posted 17 May 2018 - 13:22
#25
Posted 17 May 2018 - 13:32
Mea culpa, traiam cu impresia ca pe motorul de 3 litri nu s-a mai pus decat automata. I take it back, oricum sunt atat de rare ca trebuie sa iti doresti una tare de tot ca sa poti gasit o manuala.
|
#26
Posted 17 May 2018 - 14:06
exceswater, on 17 mai 2018 - 10:32, said:
2. Da. Plăcuțe proaste / ieftine. Verifică și discurile. Schimbă distribuția dacă nu e pe lanț. Stii vreunul din ultima perioada cu distributie pe curea ? Au si nemtii produse low-end (in materie de placute) fabricate chiar la ei in tara insa nu cred ca aia e problema. As incerca intai cu un spray de frana (250/500ml TRW/Liqui Molly~10 ron) sa curat discurile. Am mari dubii ca omul are placute proaste. |
#27
Posted 17 May 2018 - 15:42
exceswater, on 17 mai 2018 - 11:23, said:
Cel mai bun sfat e să verifici mașina înainte de a da 24 de mii de euro pe ea. NU DUPĂ. Nu de alta dar să nu găsești că are și full daună pe lângă full led. conform legilor germane poți returna masina sau cere reducerea prețului mașinii (Wertminderung) dacă nu este fără accident (Unfallfrei). "accident" se consideră chiar și revopsirea sau schimbarea de bară de protecție, precum și alte lucrări minore de reparare a unei avarii suferite la exterior din câte am citit pe net, seria 5 are ceva probleme cu amortizoarele pneumatice reglabile de pe puntea spate?? (din categoria probleme specifice) Edited by mannes, 17 May 2018 - 15:46. |
#28
Posted 17 May 2018 - 16:32
|
#30
Posted 17 May 2018 - 18:02
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users