Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea
 Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?
 Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 

Sharan 2.0 TDI BRT - demaraj sacadat la accelerarea din turatii sub 2000 rpm si altele

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
matteo_tgv

matteo_tgv

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 13.11.2006
Primit si raspuns, multumesc!

#20
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014

 matteo_tgv, on 17 mai 2018 - 11:00, said:

Stimati colegi,

va multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Nu obisuiesc sa merg cu rezervorul gol. De obicei merg din plin in plin. Cei de la magazin mi-au zis ca e bine sa las masina sa ajunga pe rosu si apoi sa adaug aditiv si sa ma asigur ca am in rezervor cel mult 35 litri carburant. Pe cutie scrie asa: "poate trata pana la 50 litri de carburant". E cu "pana la", nu are indicatii sau avertizari de cantitate.

Ce ma gandesc eu ca s-a intamplat:

a. Fie aditivul a dizolvat diverse depuneri din rezervor sau de prin sistem si le-a plimbat spre injectoare.

b. Fie un injector, care deja facea figuri, s-a defectat mai serios intr-un moment care a coincis cu adaugarea aditivului.

Puteam nici sa nu mentionez aditivul in postare, pana la urma.

Ceea ce e interesant de vazut este ce anume (piesa/fenomen) provoaca trepidatia aia ferma dar pasagera (intre 1600-2000 rpm). Ma asteptam, e drept, mai mult la raspunsuri tehnice, de genul "e din injectoare" sau "e din EGR", decat la cele din categoria "nu-i mai da sa bea" Posted Image

Cu stima!
Aditivul pus in motorina provoaca fluctuatii la turatie si odata ti-am zis ca o lua razna acul vitezometrului (ba pe la 20 km-h , ba pe la 70 km/h cand eu mergeam cu viteza constanta).

Si tatal meu are un Sharan 2.0 BRT , ceea ce iti pot spune despre masinile astea ca sunt trase tare de ele, sunt grele , ambreiajul este solicitat mult si pot aparea zgomot la volanta-ambreiaj-rulment de presiune. Adica trebuie putin regulata de la A-Z.

Motorul se infinge cand calci pedala nici nu zici ca e microbuz, de ce spui ca nu are putere ca doar are 140 cp. Alea 1.9 sunt bune doar la consumat ulei.

#21
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
Alea de 1.9 consuma ulei? Poate,daca bagi ceva mizerii de ulei si faci economie unde nu trebuie. Am in familie Sharan de 1.9,cod motor BVK cu 400K mile la bord,intre schimburi completez maxim 300ml,consum datorat uzurii lagarelor de la turbina.
Motorul ala a vazut doar Q8 5W40.

#22
matteo_tgv

matteo_tgv

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 13.11.2006
Va salut,

am elucidat problema.

Este vorba de garniturile de la injectoare care, imbatranite fiind, scapau presiune pana la stadiul ca ajungea motorina in ulei iar circuitul se dezamorsa complet in stationare (de aia si pornea greu) plus ca, atunci cand accelerai de la turatii foarte mici (unde pompele duza urmeaza turatia motorului), ritmul de pulverizare nu prea tinea pasul cu pierderea de presiune prin oring-uri.

Am verificat cotele la injectoare si scaunele lor din chiulasa si este totul OK, problema a fost doar din oring-uri si saiba de jos. Posibil ca si susuburile de la pana de blocare a injectoarelor in chiulasa sa se fi slabit un pic in timp, infim, dar atat cat sa permita o trepidatie micrometrica ce ar fi favorizat sau generat uzura oring-urilor si a saibei de jos.

Am cumparat 4 seturi de reparatie injectoare de la Elring, asa ceva dar poza nu include chiar tot ce e in set, mai sunt niste oring-uri portocalii si parca mai era ceva: https://www.epiesa.r...toart-19385421/

Doar 2 injectoare facea figuri dar, preventiv, am schimbat la toate (e interesant ca setul contine si saibele de jos care sunt si ele ff importante).

Am gasit si EGR-ul imbascit, la fel si turbina, le-am curatat (clapeta de acceleratie si senzorul debitmetru erau destul de curate dar le-am facut luna si pe ele). Nu mai aveam nici aditiv in rezervorul pentru DPF, completat si acolo (400 lei/litru, mama lor!), de la lipsa lui aparea fumul gri si masina facea prea des regenerare DPF. Am schimbat din nou uleiul de motor si filtrul (cel anterior avea sub 500 km dar avea deja un pic de motorina in el - nu e rau, am clatit un pic motorul pe interior, in felul asta).

Una peste alta, totul s-a rezolvat.
Masina merge superb acum, am probat-o in toate felurile, totul este OK. A costat ceva insa a meritat.

Si, ceva la fel de important: consumul a scazut cu cca. 1.5 litri.

Sper ca acest topic sa fie de ajutor colegilor care patesc aventuri din astea Posted Image

Edited by matteo_tgv, 23 May 2018 - 19:11.


#23
matteo_tgv

matteo_tgv

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 13.11.2006
Un aspect pe care initial nu l-am inteles bine dar pe care azi mi l-a clarificat mecanicul: in rezervorul de aditiv a gasit AdBlue in loc de aditivul corect pentru acest DPF.

AdBlue arata cam ca apa, este o saramura, de fapt, si costa cca. 2.5 lei/litru. Aditivul pentru acest DPF arata ca si cafeaua, este usor uleios si nu se amesteca cu apa, deci nici cu Adblue, costa 400 lei/litru (cica era  si o pelicula de aditiv deasupra saramurii AdBlue, probabil ce o fi ramas pe fund inainte de a se adauga AdBlue).

Cine a facut asta ori nu stia, ori s-a zgarcit si a pus AddBlue ca sa pacaleasca indicatorul de nivel pentru a nu intra motorul in limp mode.

In oricare varianta, asta a fost o tampenie. Nu au nici o treaba unul cu altul. Inca o cauza pentru regenerarile prea dese si emisiile de fum gri deschis care, de fapt, ar fi trebuit sa fie cenusiu.

Dar, mare noroc ca am dat peste un mecanic care chiar stia ce si cum, totul a revenit la normal acum, motorul merge perfect Posted Image

Atasez doua fotografii. In cea cu bidonul VW este aditivul original iar, in cealalta, este un aditiv aftermarket, mai ieftin (nu stia exact cat a costat acela, il adusese cineva pentru alta masina dar i se spusese ca e semnificativ mai ieftin decat cel original), va puteti interesa cei care aveti nevoie. Pe partea de compatibilitate cu un model sau altul, cred ca ar trebui studiat site-ul producatorului (din poza pare sa fie un aditiv universal dar nu m-as culca, totusi, pe urechea asta pana nu as verifica).

Attached Files


Edited by matteo_tgv, 25 May 2018 - 02:43.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate