Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu mai sunt fisierele

Bonus precomanda FIFA 19

setare windows 10

Recomandare subwoofer
 Scula de taiat sticla

Job-ul meu - where to?

Teapa Ford Ecoboost

Facultate
 Opel Astra J sau For Focus Mk3

Fiara Apocalipsei dezvaluita de A...

Delivery report

Unde se gaseste un driver video
 Recomandare televizor smart 100cm

Resetare placa de retea

volt.ro transfer de bani

Partitionare SSD
 

GMail: selectare emailuri cu anumite etichete

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
cris2d2

cris2d2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,996
  • Înscris: 16.03.2007
Am importat, de curand, un prim cont Yahoo in GMail (am 3 conturi Yahoo pe care vreau sa le import in Yahoo, cu scopul de a renunta la Yahoo), creand eticheta Cont1, un filtru de atribuire a etichetei Cont1 mailurilor de pe acea adresa si sarirea acestor mailuri peste Inbox (Skip Inbox). In prealabil, in contul Yahoo, am mutat toate mailurile expediate (existente in Sent) intr-un folder denumit Trimise, stiind ca GMail nu importa decat mailurile din Yahoo Inbox.

Apoi, dupa terminarea importarii mailurilor in Gmail, am observat ca Google a facut o harababura la care nu ma asteptam: unor mailuri din folderul Trimise din Yahoo a atribuit corect atat subeticheta Cont1-Trimise cat si eticheta Cont1. Restul mailurilor din Trimise au primit corect doar etichetarea Cont1-Trimise.

*** Fiind vorba de mii de mailuri cu doua etichete, as vrea sa automatizez, daca e posibil, selectia tuturor mailurilor care au cele doua etichete dar nu si a mailurilor care au doar o eticheta. Apoi, vreau sa elimin din aceste mailuri selectate eticheta Cont1 si sa pastrez doar subeticheta Cont1-Trimise. ***

Cum pot realiza acest lucru, in caz ca e posibil?

Pentru intelegere, am creat un model grafic simplificat al situatiei mailurilor si etichetelor. (dupa cum stiti, atunci cand activam si afisam mesajele dintr-o eticheta, aceste mesaje nu mai sunt afisate cu eticheta aferenta in dreapta lor, ci doar alte etichete sunt afisate, in caz ca sunt atribuite). Asadar, in imagine, mesajele 4, 5 si 6 au doua etichete atribuite, atat Cont1 cat si Cont1-Trimise, dar au afisata o singura eticheta, care nu apartine celei principale care este afisata. Fix aceste mesaje doresc eu sa le filtrez si sa le selectez, efectuand automatizarile descrise anterior la paragraful ***.

Attached Files


Edited by cris2d2, 16 May 2018 - 10:44.


#2
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,420
  • Înscris: 21.03.2013
Mesaj moderator:
Am mutat topicul pe aria dedicata. Problema nu are legatura cu sistemul de operare Windows.

#3
lexis1

lexis1

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Nu cred ca merge ce vrei tu.
Solutia ar fi sa le iei pe toate gramada, stergi tagurile si repui tagurile. Dar tot nu cred ca ajungi la ce vrei tu.
Deaceea e bine sa nu faci tipul asta de tagging.

#4
cris2d2

cris2d2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,996
  • Înscris: 16.03.2007

View Postlexis1, on 16 mai 2018 - 10:59, said:

Nu cred ca merge ce vrei tu.
Solutia ar fi sa le iei pe toate gramada, stergi tagurile si repui tagurile. Dar tot nu cred ca ajungi la ce vrei tu.
Deaceea e bine sa nu faci tipul asta de tagging.
Mai exista alt tip de etichetare, atunci cand importam dintr-un alt cont? GMail a creat oricum un sublabel etichetei principale, nu cred ca puteam sa-i indic dinainte altfel. Eu vreau doar sa fac ordine Posted Image

LE: am mai observat inca o aiureala: cu toate ca am creat un filtru pe campul To: cont1@yahoo.com, cu Skip Inbox si atribuire a etichetei Cont1, mailurilor de la newslettere, de ex., nu li se aplica filtrarea, chiar daca sunt trimite la adresa cont1@yahoo.com ci li se atribuie eticheta Promotions si atat. Inboxul e configurat la Type: Default, Categories doar Primary.

Edited by cris2d2, 16 May 2018 - 12:41.


Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate