Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 

conditii clasa a II-a CFR, tren rang IR

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#19
Alex90USA

Alex90USA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.02.2018
Stimate calator, conditiile in trenurile IR depind de traseu si de regionala caruia apartine acel tren. Pot fi Sageti Albastre sau vagoane cu forma clasica, fabricate mai recent, anii '90 sau '70, modernizate in diferite moduri. Prize exista, de obicei mergeau bine, uneori mai ardeau cate un incarcator.

#20
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,907
  • Înscris: 07.11.2006

 Lex404, on 16 mai 2018 - 10:41, said:

*Clasa a II CFR TM-IS e mai nasol decat clasa a II-a in Sri Lanka, doar zic...

Alea din SL macar au ventilatoare de plafon rotitoare.

#21
kimi_ro

kimi_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 14.04.2007
Salutare,

Revin cu feedback: clasa a II-a pe trenul Bucuresti - Iasi este ok. 2 banchete fata in fata de cate 2 locuri fiecare. Intre ele o masuta. Fiecare masuta are 2 prize.

Exista aer conditionat.

Locurile sunt alocate automat la momentul achizitiei dar sunt persoane care cumpara bilet fara loc si gasesc locuri libere in vagoane. Toaletele murdare, la fel erau si la clasa I.

Nu am simtit vreo diferenta fata de clasa I.

Pretul mare, mai bine folositi blablacar :)

Drumuri bune,

#22
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,386
  • Înscris: 20.10.2006
In general nu merita diferenta de bani sa mergi la clasa 1, rareori beneficiezi de confort in plus.

 uNNNk, on 16 mai 2018 - 15:10, said:

Nu te-au mintit conductorii, pe locomotivele diesel nu am vazut sa porneasca prizele/AC-ul. Asta am vazut pe portiunea Mangalia->Constanta pe unde muream de cald vara pana puneau locomotiva electrica la Constanta si porneau AC-ul.
Depinde de situatie si tipul locomotivei. Poate fi/deregula este aer conditionat si prize functionale si cu locomotive diesel. Dar depinde de tipul ei, daca are generator sau nu, daca e locomotiva diesel-electrica sa nu aiba nevoie de toata forta necesara pentru tractiune.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate