Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
conditii clasa a II-a CFR, tren rang IR
Last Updated: Jun 02 2018 00:24, Started by
kimi_ro
, May 16 2018 10:32
·
0
#19
Posted 16 May 2018 - 19:34
Stimate calator, conditiile in trenurile IR depind de traseu si de regionala caruia apartine acel tren. Pot fi Sageti Albastre sau vagoane cu forma clasica, fabricate mai recent, anii '90 sau '70, modernizate in diferite moduri. Prize exista, de obicei mergeau bine, uneori mai ardeau cate un incarcator.
|
#20
Posted 17 May 2018 - 11:31
#21
Posted 30 May 2018 - 13:17
Salutare,
Revin cu feedback: clasa a II-a pe trenul Bucuresti - Iasi este ok. 2 banchete fata in fata de cate 2 locuri fiecare. Intre ele o masuta. Fiecare masuta are 2 prize. Exista aer conditionat. Locurile sunt alocate automat la momentul achizitiei dar sunt persoane care cumpara bilet fara loc si gasesc locuri libere in vagoane. Toaletele murdare, la fel erau si la clasa I. Nu am simtit vreo diferenta fata de clasa I. Pretul mare, mai bine folositi blablacar Drumuri bune, |
#22
Posted 02 June 2018 - 00:24
In general nu merita diferenta de bani sa mergi la clasa 1, rareori beneficiezi de confort in plus.
uNNNk, on 16 mai 2018 - 15:10, said:
Nu te-au mintit conductorii, pe locomotivele diesel nu am vazut sa porneasca prizele/AC-ul. Asta am vazut pe portiunea Mangalia->Constanta pe unde muream de cald vara pana puneau locomotiva electrica la Constanta si porneau AC-ul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users