Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Probleme card bancar - rezervare cazare

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#19
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009

View Poststancosty, on 16 mai 2018 - 16:36, said:

Păi, ție nu ți-au luat banii în avans, doar ți s-au blocat!
Practic, nu te costa nimic, că ți se blocaseră niște bani virtuali, care nici nu erau ai tăi, erau bani creditați de bancă. Iar aceasta, atât timp cât banii nu sunt retrași efectiv, ci doar blocați, nu aplică nici dobândă. Așadar, te-ai speriat degeaba. La expirarea termenului de rambursare, nu ți s-ar fi retras nimic din contul curent, pentru că nu aveai nimic de rambursat. Dacă nu crezi, întreabă la bancă.
Nu folosesc cardurile de ieri, asa ca sunt cumva familiarizat cu termenii. Nu erau blocati, erau deja luati. Suma respectiva era in raportul bancii cu suma de rambursat, iar hotelierii au facut creditare ca sa mi-i returneze. Pe mine nu asta m-a deranjat, ci faptul ca banca nu a luat creditarile respective in considerare ca rambursare si mi-a mutat banii din contul curent in contul de credit. La termenul scadent, eu aveam in contul de credit un "sold" mai mare decat cel aprobat de banca (diferenta era exact ce mi-au creditat aia). Prin procedurile normale nu ai cum sa faci mutarea inapoi, trebuie sa suni la call-center si dureaza o zi sau doua. Cred ca e un bug prin softul bancii. Rambursarea obisnuita se face prin intermediul unui cont special de rambursare, dar creditarile s-au dus direct in contul de credit, fara a trece prin cel de rambursare.

#20
stancosty

stancosty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,091
  • Înscris: 17.03.2009

View Postdariuscha, on 16 mai 2018 - 17:59, said:

1. uite ca se pot bloca bani si pe card de debit. mi-au blocat mie (si nu doar o data!) , iar deblocarea s-a facut automat, la 30 de zile.
2. or fi banii creditati de banca, insa ce te faci daca ai nevoie de ei si tu ii ai blocati ?
Dacă zici că ți s-a blocat o sumă pe cardul de debit, înseamnă că ai atașat la acest card și un cont de credit. La ING acest cont se numește ExtraROL. De altfel, dacă ai un astfel de cont, poți folosi cardul de debit la fel de bine ca un card de credit, doar că, de regulă, limita sumei creditate este mai mică decât la un card de credit.
Acest cont este foarte bun și pentru faptul că nu trebuie să ai grija unei anumite sume pe card, atunci când mergi la cumpărături. Nu vei avea astfel niciodată surpriza să ți se spună că nu poți face cumpărătura dorită, întrucât nu ai bani suficienți pe card.

#21
stancosty

stancosty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,091
  • Înscris: 17.03.2009

View Postclausio, on 16 mai 2018 - 19:15, said:


Nu fac reclama dar Banca Transilvania are cursuri valutare mult mai bune decat ING Bank la plati cu carful in strainatate.
Da, ai un curs valutar mai bun decât la ING, dar ING nu percepe comisioane la astfel de plăți. Pe total, cred că e tot un drac, nu există nicio bancă în lume care să facă filantropie ... :)
Pe de altă parte, nu există o bancă ce oferă toate serviciile mai avantajoase față de altă bancă. Întotdeauna, la o bancă, e mai avantajos un anumit serviciu, dar mai dezavantajos un altul.
Cel mai bine, ca să vedem care bancă e mai avantajoasă la plățile în străinătate, ar fi să facem un experiment: să cumpărăm același produs, la același preț, în aceeași valută, cu cardul de la diferite bănci, dintr-un cont de lei. De exemplu, am putea alege un produs de pe Aliexpres. După decontare, am putea compara suma în lei, reținută de bancă (inclusiv comisioanele) ... :)

#22
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,546
  • Înscris: 14.04.2008

View Poststancosty, on 19 mai 2018 - 11:11, said:

Dacă zici că ți s-a blocat o sumă pe cardul de debit, înseamnă că ai atașat la acest card și un cont de credit.

nu am atasat nimic. este un card de debit si am un singur cont. garantia mi-a fost blocata de un hotel din salonic, acolo am platit cash, la intoarcerea din vacanta am verificat si banii nu se deblocasera. am sunat la nr de pe card, mi-au spus ca se vor debloca automat peste 30 zile, ceea ce s-a si intamplat.
si nu e singura singura situatie sau singurul card de debit de pe care ni s-au blocat bani.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate