Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Achizitie autoturism nou

- - - - -
  • Please log in to reply
117 replies to this topic

#37
bitdefender77

bitdefender77

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 26.03.2015
Eu am cumparat fix acum un an un seat leon FR nou de la Porsche Bucuresti Nord.
Pretul a fost in jur de 21000 euro si am primit 9% discount.

Am cerut oferte de la toti dealerii seat din Bucuresti, precum si la cei din orasele mai apropiate (Brasov si Ploiesti).
Initial cea mai buna oferta am primit-o de la Porsche (7%), apoi i-am trimis aceasta oferta dealer-ului din Ploiesti care mi-a oferit 9%.
Am revenit cu noua oferta la Porsche si astfel au fost si ei de acord sa-mi ofere 9% ... pana la urma am luat masina de la Porsche (eu locuind in Bucuresti).
Ceilalti dealeri (de ex. cel din Brasov) nici nu a vrut sa auda de discount ...

Prin urmare, cereti oferte de la mai multi dealeri, iar in momentul in care unul din ei va face o oferta mai generoasa, trimiteti oferta si catre ceilalti.
Astfel, daca vor vrea sa vanda, va trebui sa va faca si ei o oferta mai buna ...

#38
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,281
  • Înscris: 16.08.2016
https://forum.softpe...0#entry22916432
Primele 3 pagini sunt relevante pentru discuția legata de test drive. La test drive cu Kia am putut conduce  puțin fără un reprezentant al lor în mașină și după test drive am mai rămas în mașină sa verific diverse lucruri. Tipul cu care am testat Rapid, ridicase puțin vocea ca nu trebuie sa depășesc 4000rpm în treapta a 2, motor pe benzina... La alta reprezentanta Skoda nu au spus nimic de asta.
Vezi dacă te lasă să faci tu traseul și dacă se pot abține din prezentarea mașinii pe durata testului

#39
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 marcel6gheorghe, on 16 mai 2018 - 14:58, said:

Cel putin mie mi se pare mult sa dai 18000E pe o masina, fie ea si Passat, la VW nu cred ca e cel mai bun raport pret/calitate.

la revanzare probabil cei recupera chiar si mai mult de cei 3000 diferenta.
Un passat la 18000 e un raport pret/calitate incredibil.

 frantic, on 16 mai 2018 - 18:29, said:

In primul rand vezi cum te simți la volan, dacă ai o pozitie confortabila. Eu, de exemplu, nu mi-am găsit locul intr-un Ford Focus din 2012, indiferent de reglajele facute. Dupa 300 de km parcursi m-am dat jos cu dureri de spate. Daca treci de etapa asta, in functie si de cat de lung e traseul, de ce asteptari ai de la ea, urmareste comportamentul masinii: accelerari, franari, stabilitate in curbe. Nu-s de neglijat nici aspecte mai marunte, gen spatii stocare, dotari, calitatea materialelor, spatiul disponibil celor ce vor sta in spate.
asta e cel mai important, asa este... cum te simti in ea. Din pacate intr=un drive test de 5 minute nu prinzi idea

#40
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
La Vitara vezi pe forumul marcii, au probleme cu vopseaua.

#41
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Atata va place shaorma . Pe Suzuki club , topicul e ca i-a sarit vopseaua de la pietre ! Pai daca individul merge cu masina pe macadam ... ia duceti-va cu un Tiguan si vedeti ce se intampla cand sar pietrele pe capota !
citate :
" Sunt locuri in care vopseaua a sarit in urma unui impact (Ex: pietricele pe capota) "
altul :
" Eu am avut un mic incident in care am revopsit masca fata a masinii si capota. Am facut operatiunea la radacini in ..... mi s-a exfoliat vopseaua in doua locuri "

Edited by Baxon, 16 May 2018 - 22:31.


#42
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
Nu mai caut topicul si e lung si cu multi care se plang. Pana la urma e o Vitara, mai aplecata spre off road, nu cumparaturi la piata.

#43
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 slai, on 16 mai 2018 - 22:43, said:

Nu mai caut topicul si e lung si cu multi care se plang. Pana la urma e o Vitara, mai aplecata spre off road, nu cumparaturi la piata.
N-are rost sa cauti ca nu gasesti decat problemele celor 2 , unu care a luat pietre pe capota si celalalt care si-a revopsit masina si apoi a inceput sa se exfolieze ) de bine ce a revopsit-o ) .
Vitara nu e " aplecata " spre off road , habar nu ai , esti pe langa total , nici nu stiu de ce postezi cand tu n-ai avut in viata ta o masina mai scumpa de 3000 de euro ...

#44
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Vopseaua nu e problema ca sare. Nu cea mai mare. Problema e ca e si tabla problematica rau. Din ce zici tu se pare ca doar la unele.

http://www.suzuki-cl...?topic=6351.110

Sunt 37 de pagini totusi.

Nu vad niciun motiv sa ne facem ca problema nu exista, cel putin la unele loturi.

Partea cu tabla sa nu aiba legatura cu
https://www.reuters....t-idUSKBN1GH2SM

Suzuki sa se bazeze ca e tabla buna si nu intra rugina in ea pana repari posibile zgarieturi iar Kobe sa se bazeze pe faptul ca producatorii isi vopsesc cum trebuie masinile.


Toate ca toate dar e pt prima daca cand citesc de oameni panicati ca trece cineva pe langa masina si se zgarie masina de la o geaca.

#45
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Orice masina o poti zgaria daca ai zorzoane metalice la geaca si te freci de masina . Iti propun un test : hai cu masina ta ( sigur nu ai Vitara ) si sa ma frec cu zorzoanele de pe geaca , de masina sa vedem se zgarie au ba , ce zici ?
Aia cu rugina e iar praf in ochi adica unu reuseste s-o ciobeasca la portiera si dupa aia discuta zeci de pagini ce slaba e tabla (  de aia nici nu intru pe club Suzuki ca e plin de imbecili ) . Nu laud extrem masina dar eu nu am patit nimic din cele enumerate de " unii " cu 3 perechi de c***e . E  drept ca nu o spal la perii si nici cu spuma activa si nu ma frec cu cheile de masina ca a mea are keyless Posted Image

 underb, on 17 mai 2018 - 20:12, said:



Toate ca toate dar e pt prima daca cand citesc de oameni panicati ca trece cineva pe langa masina si se zgarie masina de la o geaca.
Sa nu-si mai parcheze masinile pe trotuare si n-o sa mai aiba " surprize " , de unde stii tu ca nu a facut-o cineva intentionat ?!  Ca povesteste un fraier pe club ...

P.S. Daca ai cumva bunul simt sa le spui sa nu parcheze pe trotuar sa vezi cum sar de cur in sus Posted Image

#46
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Tabla de la Suzuki este subtire, iar vopseaua este si ea subtire, in ton cu ceilalti fabricanti auto. Nimic nu mai este facut ca acum 20 de ani,

Am un coleg care a fost axat pe Skoda Rapid, a fost la Seat din Pantelimon si a primit echipare similara si motorizare la fel cu un pret cu aproape 2000 euro mai mic la Toledo, pe motiv ca este Seat.
Personal nu-mi plac Rapid, C-elysee, Tipo si alte masini de genul, arata a masini de taxi sau patrulare la paza si ordine.

La Suzuki am negociat 7 ani garantie si 5 ani revizii gratuite. Poti incerca si SX4 S-Cross, arata ceva mai bine la interior si exterior decat Vitara, are faruri LED pe amble faze si cotiera fata. Vitara va primi anul asta un facelift, deci ne asteptam la ceva interesant, totodata este posibil sa dispara motorul aspirat de 1.6.
S-Cross este si mai mare decat Vitara.

#47
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 Baxon, on 17 mai 2018 - 23:19, said:

Orice masina o poti zgaria daca ai zorzoane metalice la geaca si te freci de masina . Iti propun un test : hai cu masina ta ( sigur nu ai Vitara ) si sa ma frec cu zorzoanele de pe geaca , de masina sa vedem se zgarie au ba , ce zici ?
Aia cu rugina e iar praf in ochi adica unu reuseste s-o ciobeasca la portiera si dupa aia discuta zeci de pagini ce slaba e tabla (  de aia nici nu intru pe club Suzuki ca e plin de imbecili ) . Nu laud extrem masina dar eu nu am patit nimic din cele enumerate de " unii " cu 3 perechi de c***e . E  drept ca nu o spal la perii si nici cu spuma activa si nu ma frec cu cheile de masina ca a mea are keyless Posted Image


Sa nu-si mai parcheze masinile pe trotuare si n-o sa mai aiba " surprize " , de unde stii tu ca nu a facut-o cineva intentionat ?!  Ca povesteste un fraier pe club ...

P.S. Daca ai cumva bunul simt sa le spui sa nu parcheze pe trotuar sa vezi cum sar de cur in sus Posted Image
Cum am zis, dpmdv problema cea mai mare nu e vopseaua ca, vorba ta, se mai zgarie, la unele mai usor si la altele mai greu ci cum am zis, tabla. Cel putin din ce zic cei de pe forum. Toti am avut zgarieturi dar la putini a intrat rugina in timp atat de scurt.
In alta ordine de idei, pe trotuar sunt parcat multe marci de masini, nu doar Suzuki.

Mai era unul acolo care si-a intins vopseaua cand a sters niste benzina picurata pe masina cand a alimentat. O fi sters benzina cu geaca. Toti am patit asta dar nu am auzit sa intinzi vopseaua cand stergi cateva picaturi de benzina.

Bottom line, eu am vazut modelul asta de Vitara ca pe o masina simpla, versatila, nepretentioasa pe care nu trebuie sa o tratezi cu manusi(nici sa-ti bati joc de ea), potrivita unui anumit stil de viata fara prea multe griji sau constrangeri inutile, adica masina ideala dpmdv, cam ultima de acest fel de altfel.
Din pacate nu e asa.

#48
marcel6gheorghe

marcel6gheorghe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 04.02.2005
Vad ca s-au cam aprins spiritele pe aici vis-a-vis de tabla de la Vitara, dar sa revenim la subiect.

Am fost ieri pe la 5 reprezentante, in cautarea viitoarei masini, dar dupa ce-am vazut masinile o sa-mi fie si mai greu sa decid. (sa aleg cu inima sau cu capul)
Mai jos este lista cu masinile luate in calcul, toate pe benzina, cu vopsea metalizata, climatronic si alte maruntisuri, plus reducerile aplicate de fiecare dealer:
Kia Ceed City, motorizare 1.4 (100 CP) - 15300E;
Hyundai i30 Highway, motorizare 1.4 (100 CP) - 14650E;
Suzuky Vitara Passion AllGrip, motorizare 1.6 (120 CP) - 16600E;
Toyota Auris Luna, motorizare 1.6 (132 CP) - 16000E;
VW Golf Untold, motorizare 1TSI (85 CP) - 14750E;
si masina vazuta acum cateva zile:
Skoda Rapid Smart, motorizare 1TSI (95 CP) - 14100E;
Deocamdata am facut drive-test cu Skoda si cu Toyota.
Kia Ceed mai sunt doar cateva pe stoc, undeva prin tara, este un model care va fi inlocuit, asa ca nu l-am vazut pe viu si nici sanse sa fac test-drive cu el, oricum e cam la fel cu Hyundai i30, adica aceeasi Marie cu alta palarie, problema e ca si la Hyundai nu au i30 de dirive-test, decat expus, doar i20 pentru condus. Oricum Kia e mai scumpa decat Hyundai, asa ca daca e sa elimin una din cele doua, probabil ca voi elimina Kia.
Toyota, imi place cum se conduce, e o marca cu state vechi in industria auto, fata de coreeni, dar imi depaseste bugetul asa ca ma mai gandesc. Oricum la consum, prin oras e destul de gurmanda (consum instantaneu 8.5-9 l), dar nu cred ca drive-testul e concludent pentru consum.
Suzuki, imi place si cred ca e o masina super pentru iesiri, dar pentru naveta zilnica, prin oras, nu cred ca e cea mai potrivita, totusi trebuie sa tin cont ca 80-90% din km o sa-i fac pe drumuri in oras. In plus e si cea mai scumpa din lista, depasind bugetul alocat. Iar un model mai ieftin nu-mi pot comanda ca cica se schimba linia de productie si se face o pauza de cateva luni la comenzi.
De VW Golf nu prea sunt multe de spus, probabil, daca ma gandesc la revanzare, ar fi cea mai buna alegere, dar motorizarea nu stiu cat este de fiabila ca sa apuc sa o revand peste vreo 10 ani.
Daca tin cont doar de buget, raman pe lista scurta: i30, Golf si Rapid. Toate au cate ceva care-mi place, respectiv dezavantaje.

#49
alex87nfs

alex87nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 03.12.2016
In 2018 nu iei 1.4 aspirat cu 15-16 000 de euro decat daca esti masochist..

#50
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Scumpe ca porcii, la frantuzoaice nu te-ai uitat ?  
Vezi ca la destocari baga 3000 de euro reduceri fata de lista !

#51
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
@marcel6gheorghe:
Daca te uiti la Rapid, cere o oferta si pentru Seat Toledo (aceeasi masina practic). De regula cei de la Seat sunt mai flexibili la pret.
Daca te uiti la i30, vezi cat e un i30 Fastback (pe site zic astia ca e cam 14800 cu motor de 120CP).

Finalmente, cere oferta de la Ford, daca mai au ceva Focus pe stoc.

#52
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
E vreun motiv pt care n-ai fost la Ford? La 15k, cred ca obtii un Focus 1.0 EcoBoost 125CP Titanium, cu pachet Titanium, pachet iarna si alte 'nimicuri' fara probleme. Chiar acum 2minute citisem de un diesel aproape full la 17,3k, deci sigur se poate.
Numai sa mai fie stockuri, ca de comanda nu se mai pune problema.

#53
marcel6gheorghe

marcel6gheorghe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 04.02.2005
"Frantuzoaicele" nu sunt flebetea mea recunosc, fiecare avem o doza de subiectivitate mai mare sau mai mica, s-ar putea sa fie masini bune, dar ...
La Ford n-am fost, e adevarat, dar nu exclud o vizita.

#54
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,697
  • Înscris: 23.04.2007

 Baxon, on 17 mai 2018 - 23:19, said:

de aia nici nu intru pe club Suzuki ca e plin de imbecili

Attached Files



Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate