Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achizitie autoturism nou
Last Updated: Jun 13 2018 09:49, Started by
marcel6gheorghe
, May 16 2018 09:27
·
0
#19
Posted 16 May 2018 - 11:54
marcel6gheorghe, on 16 mai 2018 - 10:25, said:
N-ar fi rau sa citesti despre calitatea vopselei si a tablei noii Vitara. Daca consideri acceptabila situatia, go for it! http://www.suzuki-cl...?topic=6351.110 Personal consider inacceptabila situatia dar fiecare are sistemul lui de valori. In rest, masina e buna. |
#20
Posted 16 May 2018 - 12:07
Unele firme (Ford, Renault, poate si altele) acorda discounturi substantiale pentru masini care sunt la destocare (au trecut 6 luni de cand sunt pe stoc si nu s-au vandut). Mi s-a oferit discount de 4000 euro la un Megane 4 de pe stoc. Dealerul are acces la toate masinile aflate pe stoc in toata tara si poate ca ai avea noroc sa gasesti o masina ok aflata in stoc.
|
#21
Posted 16 May 2018 - 13:23
un pic peste buget, dar sa nu uitam de cei 3-4 colegi care au cumparat Passat la 18000 parca: https://forum.softpe...-14-tsi-125-cp/
|
#23
Posted 16 May 2018 - 14:04
donbalon, on 16 mai 2018 - 10:27, said:
Buna alegere. E si mai inalta decat un sedan normal, de vazut daca are si varianta 4x4. unbrutus, on 16 mai 2018 - 13:23, said:
un pic peste buget, dar sa nu uitam de cei 3-4 colegi care au cumparat Passat la 18000 parca: https://forum.softpe...-14-tsi-125-cp/ marcel6gheorghe, on 16 mai 2018 - 10:25, said: M-am gandit si la reprezentante din alte orase, dar parca n-ar fi tare la indemana cand ai probleme sau revizii. Edited by Baxon, 16 May 2018 - 14:00. |
#24
Posted 16 May 2018 - 14:58
Cel putin mie mi se pare mult sa dai 18000E pe o masina, fie ea si Passat, la VW nu cred ca e cel mai bun raport pret/calitate.
Quote N-ar fi rau sa citesti despre calitatea vopselei si a tablei noii Vitara. Daca consideri acceptabila situatia, go for it! |
#26
Posted 16 May 2018 - 15:27
MicroEdge, on 16 mai 2018 - 15:19, said:
Poți sa încerci la Kia. O sa apară noul model și la cel existent au reduceri ok. |
#27
Posted 16 May 2018 - 15:50
marcel6gheorghe, on 16 mai 2018 - 15:27, said:
Cum sunt la revizii cei de la Kia, ca 7 ani, cat e garantia te tin la ei si poate mai platesti o jumate de masina? Nici de fiabilitate nu stiu nimic. Oricum i-am luat in calcul cu Ceed-ul |
#28
Posted 16 May 2018 - 15:55
underb, on 16 mai 2018 - 11:54, said:
N-ar fi rau sa citesti despre calitatea vopselei si a tablei noii Vitara. Daca consideri acceptabila situatia, go for it! http://www.suzuki-cl...?topic=6351.110 In rest, masina e buna. |
|
#29
Posted 16 May 2018 - 16:38
marcel6gheorghe, on 16 mai 2018 - 15:27, said:
Cum sunt la revizii cei de la Kia, ca 7 ani, cat e garantia te tin la ei si poate mai platesti o jumate de masina? Nici de fiabilitate nu stiu nimic. Oricum i-am luat in calcul cu Ceed-ul |
#30
Posted 16 May 2018 - 16:57
frantic, on 16 mai 2018 - 16:38, said:
Garantia de 7 ani e chiar pe bune. Ideal ar fi sa n-ai nevoie de ea, dar e bine sa fie acolo, parca stai mai linistit. Reviziile nu sunt o avere. Pana acum am facut 9 revizii, toate la service Kia, si nu am plătit mai mult de 650 lei. @codesmm Cred că un test drive o sa fie edificator. Oricum la cum se prezintă toate pe hârtie doar test drive-ul le poate departaja, in afara de preț normal. La Skoda Rapid, singura testata pana acum, mi s-a părut că intră greu in treapta I, totusi cred că nu poate fi generalizata problema. |
#31
Posted 16 May 2018 - 17:33
@Marcel6gheorghe:
Cred ca e generalizata problema cu cutia manuala la masini din grupul VAG (Skoda, Seat, VW..). Am mers cu cel putin 7 modele, 5/6 trepte, in ultimii 10 ani si toate au intrat greu in treapta I cel putin o data (a trebuit sa dau a doua si sa dau din nou treapta I ca sa intre ok). Edited by StefanSC, 16 May 2018 - 17:41. |
#32
Posted 16 May 2018 - 17:47
@StefanSC Am crezut că nu am călcat ambreiajul până jos, dar când mi s-a întâmplat a doua oara i-am zis dealer-ului, care mi-a răspuns că asa e normal in prima treaptă.
|
#34
Posted 16 May 2018 - 18:08
#35
Posted 16 May 2018 - 18:29
In primul rand vezi cum te simți la volan, dacă ai o pozitie confortabila. Eu, de exemplu, nu mi-am găsit locul intr-un Ford Focus din 2012, indiferent de reglajele facute. Dupa 300 de km parcursi m-am dat jos cu dureri de spate. Daca treci de etapa asta, in functie si de cat de lung e traseul, de ce asteptari ai de la ea, urmareste comportamentul masinii: accelerari, franari, stabilitate in curbe. Nu-s de neglijat nici aspecte mai marunte, gen spatii stocare, dotari, calitatea materialelor, spatiul disponibil celor ce vor sta in spate.
|
#36
Posted 16 May 2018 - 18:36
La test drive incearca sa-ti stabilesti un traseu care sa cuprinda si drum fara asfalt, pavat, betonat, virajat, cu denivelari pe care sa mergi cu fiecare masina pe care vrei sa o incerci. Asa vei putea sa observi clar diferenta intre ele cu privire la stabilitatea pe drum, zgomotul la rulare, ruliul in curbe, confortul si sustinerea scaunelor din fata, precizia si feedback-ul directiei, zgomotul la rulare (de la anvelope), duritatea si zgomotul suspensiilor (putine masini din clasa compacta au suspensie independenta pe spate si asta are un rol important la tinuta de drum), etc. Pe drum drept asfaltat si prin oras la viteza mica toate sunt bune. Apoi sa mergi pe un drum unde poti circula cu viteza mai mare (100-130 km/h) ca sa vezi zgomotul la vant (frecarea cu aerul), zgomotul la rularea cu viteza mare si sa vezi daca directia nu este prea usoara la viteza mare. Sunt masini care la viteza mare trebuie sa strangi de volan pentru ca se misca prea usor (Elantra si altele). La unele directia devine mai tare cu cresterea vitezei si asta creste siguranta la volan. Sunt multe sfaturi pe net dupa care sa te ghidezi, important e sa nu te grabesti si sa fii atent la cat mai multe lucruri pentru ca dupa ce o cumperi nu mai ai ce sa faci. Sa urmaresti ce este mai important pentru tine la o masina. Unii vor confort, altii tinuta sport, altii insonorizare, etc. Succes.
Edited by codesmm, 16 May 2018 - 18:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users