Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
XXX users are reading this topic

Multibat/Adeziv rezistent pentru ...

Ziua care a schimbat totul

Panasonic TX-40ES400E vs TX-40ES5...
 Care sunt etapele care trebuiesc ...

Antena amplificare semnal DIGI

Sistemul de invatamant sau saraci...

Investitie in actiuni administrat...
 chestie simpla pentru masinile el...

Problema mare Yahoo mail ! HE...

Romania 2018: fosta Securitate in...

Cum prinde politia infractorul ?
 Alternativa FREE la Windows Movie...

Problema cardio vasculara

50 de ani (jumate de veac) de ...

Top 10 motoare diesel de evitat
 

Xerox Workcentre 3225 Scan to PC Not Available

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
paulalexandru20

paulalexandru20

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 16.07.2007
Am imprimanta asta de 4 luni sau mai putin, a functionat ok pana acum o saptamana cand dintr-o data nu mai mai merge Scan to PC. Folosesc conexiune prin Network connection (deci nu USB sau Wireless). Fac un quick scan de pe panoul imprimantei, imi cere sa selectez profilul pentru ca pot scana si salva pe 2 calculatoare. Dupa ce selectez profilul imi zice "Connecting..." si dupa 5 secunde imi zice "Not available", si cam atat.

Daca folosesc Windows Fax and Scan e ok, merge. Deci strict acolo cand imi cere sa selectez profilul nu trece. Am reinstalat imprimanta, nimic. Am facut disable/enable la profil din Xerox Easy Printer Manager, initial parea sa mearga apoi nici asa nu mai merge. Am pus o noua versiune de fireware, adica ultima, nu a ajutat cu nimic.

Am sunat la consulatanta, mi au zis sa iau legatura cu un service din Cluj autorizat. Nu's incantat ca trebuie asa devreme sa o duc in service, pt ca e un deranj destul de mare sa impachetez imprimanta sa o transport fix in intervalul in care eu sunt la lucru, sa o las nu stiu cat timp, sa mai dispara piese din ea fara sa stiu...

Sunt ceva solutii ? MS

#2
ChemTeacher

ChemTeacher

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,022
  • Înscris: 26.05.2007
Incearca pe un laptop Scan to PC ( este cea mai la indemana verificare )...........si posteaza raspunsu'.

#3
smart_reset

smart_reset

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 10.05.2014
Cauta in START - programul  Easy Printer Manager (il instalezi daca nu il ai deja istalat deodata cu driverele)
in meniu principal  acceseaza  Scan to PC  
1. verifica sa fie selectata ENABLE scan from Device Panel

daca se incapataneaza
2. mergi la EDIT -scan ID si schimba numele calculatorului

daca nici asa nu vrea
3 pune pe Disable, salveaza, apoi Enable din nou si salveaza

Functioneaza , testat de catre noi  . Atasat print screen!

Attached Files


Edited by smart_reset, 15 May 2018 - 19:34.


#4
paulalexandru20

paulalexandru20

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 16.07.2007

View Postsmart_reset, on 15 mai 2018 - 19:32, said:

Cauta in START - programul  Easy Printer Manager (il instalezi daca nu il ai deja istalat deodata cu driverele)
in meniu principal  acceseaza  Scan to PC  
1. verifica sa fie selectata ENABLE scan from Device Panel

daca se incapataneaza
2. mergi la EDIT -scan ID si schimba numele calculatorului

daca nici asa nu vrea
3 pune pe Disable, salveaza, apoi Enable din nou si salveaza

Functioneaza , testat de catre noi  . Atasat print screen!

Salut, exact asta am facut si eu cand ziceam ca am facut disable/enable practic am facut disable si apoi enable scan from device panel.. Am editat si Scan Id si face la fel. Ce e interesant e ca pe celalalt calculator, pe calculatorul sotiei functioneaza, acum vad doar..deci acolo merge de fiecare data. La mine nu. As zice ca tine de calculatorul meu, dar ce sa fie ?

View PostChemTeacher, on 15 mai 2018 - 19:21, said:

Incearca pe un laptop Scan to PC ( este cea mai la indemana verificare )...........si posteaza raspunsu'.

Am 2 calculatoare legate le retea, acum vad ca pe calculatorul sotiei merge. Nu stiu de ce am retinut ca testasem si la ea si nu mergea.

#5
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,460
  • Înscris: 29.04.2008
Ce sisteme de operare/ versiuni?

Microsoft are prostul obicei să mai facă update la SMB

#6
paulalexandru20

paulalexandru20

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 16.07.2007

View Postiladi, on 15 mai 2018 - 20:32, said:

Ce sisteme de operare/ versiuni?

Microsoft are prostul obicei să mai facă update la SMB

Ambele sisteme pe care le folosesc sunt absolut identice. Au aceeasi placa de baza, procesor si ram. Acelasi windows 10. Probabil cum zici si tu, updateurile difera ma gandesc...desi sunt la zi. Diferenta e ca pe al meu nu mai merge si pe al ei da.

#7
Savi0r26

Savi0r26

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 11.09.2012
Incearca sa deschizi windows firewall-network and sharing centre-change advenced sharing settings , derulezi pana jos unde gasesti password protected sharing dupa care bifez TURN OFF PASSWORD PROTECTED SHARING, save changes si ar trebui sa mearga.
Daca nu merge nici asa revino cu un raspuns si o sa-ti ofer si alte solutii

#8
paulalexandru20

paulalexandru20

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 16.07.2007

View PostSavi0r26, on 16 mai 2018 - 09:37, said:

Incearca sa deschizi windows firewall-network and sharing centre-change advenced sharing settings , derulezi pana jos unde gasesti password protected sharing dupa care bifez TURN OFF PASSWORD PROTECTED SHARING, save changes si ar trebui sa mearga.
Daca nu merge nici asa revino cu un raspuns si o sa-ti ofer si alte solutii

Salut, am incercat. Tot nu merge. Ms

#9
paulalexandru20

paulalexandru20

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 16.07.2007
Alte sugestii? Ms fain

Anunturi


Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate