Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai Tucson 2019
Last Updated: Mar 16 2021 15:18, Started by
Reactor2015
, May 15 2018 16:27
·
0
#20
Posted 15 May 2018 - 20:18
#21
Posted 15 May 2018 - 21:52
Chiar daca suntem in 2018, asa se numeste modelul, 2019.
In grupul VAG masinile chiar primesc serie de sasiu de 2019 desi inca suntem in 2018. Frana de mana electrica nu este la toate variantele si daca ar fi dupa mine as prefera-o pe cea mecanica din foarte multe motive. Inclusiv simularea unui diferential cu alunecare limitata. Ceea ce nu poti face cu cea electrica si trebuie sa te joci cumva cu frana de picior dar aia actioneaza mai mult pe fata. Hyundai ca produs, ca vad ca se tot aduce vorba de Volkswagen este mai jos. Dar este si ca pret insa ca fiabilitate, este mai sus decat VW iar filozofia de fabricatie este diferita. Hyundai merge pe niste variante de echipare si aia e. La VW iti poti face masina pe comanda cum vrei tu. |
#22
Posted 15 May 2018 - 21:55
#23
Posted 15 May 2018 - 22:36
Am vandut vreo 2000 de masini noi din grupul VAG, eu personal. Ce zici, cunosc produsul?
Dar hai ca facem offtopic, nu imi place Tiguan si nici cei care vor merge cu masina nu vor VW. Daca ar fi dupa ei ar lua Mercedes sau BMW. Dar nu este necesar. Ar fi excesiv ca sa spun asa. Desi am facut test cu Tucson, sunt foarte interesat sa aflu parerea forumistilor despre aceasta masina pentru ca nu am o experienta prea mare cu ea. Mie mi-a displacut faptul ca are prea mult plastic la interior. Atat. In rest nu am avut ce sa comentez din punct de vedere al ergonomiei postului de conducere, vizibilitate, etc. |
#24
Posted 16 May 2018 - 00:36
Tucson MY 2019 seamana mult cu modelul actual . La interior difera , din cea ce am observat , display-ul de la infotainment .
Conduc un SantaFE MY 2017 2.2 AT 4x4 , sotia Tucson MY 2017 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 . SantaFE - 41k euro , diesel , cutie convertizor de cuplu , Tucson , 30k euro , benzina , cutie dublu ambreiaj . (merita si nu prea merita diferenta de pret) La Tucson cutia e putin mai "smucita" decat la SantaFe dar in modul SPORT e o placere sa o conduci . Finisarile interioare sunt bunicele , plasticul decent spre bun . Interiorul e spatios dar cand schimb de pe SantaFe ma cam "strânge" (0,1tone , 1,87m). Designul exterior si plansa de bord imi plac mai mult decat la SantaFE . Daca Tucsonul ar avea toate gadget-urile de pe SantaFe as schimba pe Tucson . Motorul 1.6 benzina 177CP este arhisuficient pentru masina , cutia 7DCT e bunuta , are putin lag la plecare , nu trebuie forjata la "liniute". Consum Tucson urban 10,2 - 11,5 , revizia la an 970 RON dar am avut oferta cu primele 3 revizii gratuite . In opinia mea Tucson e o masina decenta , atragatoare , merita pretul . In ultimii 10 ani am avut ix35 , Kia Sorento MY2010, Hyundai SantaFe MY2011 , Hyundai SantaFe MY2017 si Tucson MY2017 - nu am avut probleme majore , eu ma declar multumit de calitatea Kia-Hyundai . Nu sunt de specialitate , mi-am exprimat opinia de utilizator . Ca sa-ti faci o parere intra pe forumurile Tucson si Sportage (au aceleasi motoare si cutii) . P.S.Mie imi place mai mult modelul actual . Si niste pareri ... poti sa nu tii cont de ele : - trapa panoramica : inutila , sursa de stres , te incalzesti la "creier" , la viteza mare inutilizabila -Keyless entry / start system - must have -Sistem inteligent de asistenta la parcare (SPAS) -inutil (am facut o singura data o proba) -Portbagaj cu deschidere automata - da , foarte folositor dar se poate si fara Tucson are mai multe nivele de echipare , poti sa alegi . |
#25
Posted 16 May 2018 - 09:50
#27
Posted 16 May 2018 - 10:07
donbalon, on 16 mai 2018 - 09:50, said:
Poti sa detaliezi, in ce consta detasarea clara a lui Tiguan fata de Tucson? Poate intereseaza si pe alti colegi. On: A aparut Tucson 2019 in configurator? Mai au disponibil motorul de 1.6 tgdi, intelesesem ca vor sa il scoata? Poti sa te uiti si la Sportage, pe dinauntru e aceasi masina si ai 7 ani garantie (limitata la 150.000km) la tucson ai 5 ani fara limita de km. |
#28
Posted 16 May 2018 - 13:25
O sa merg chiar azi la Kia.
Motorizarea aia s-a scos doar pe piata din SUA. Au introdus un 2,4 aspirat de 184 de cai sau ceva de genul. Multumesc CheluIS pentru feedback. De acord la faza cu sistemul de parcare, nici eu nu folosesc asa ceva. Dar, trapa panoramica este faina, mai ales daca ai copil mic E drept, vara nu o poti folosi din motive evidente si la fel si la viteze mari din considerente aerodinamice dar intr-o tara murdara ca Romania, este o optiune interesanta cand ajungi la munte pe serpentine si vrei sa vezi cerul si sa simti aerul curat Plus ca trapa este imensa, practic este cat tot acoperisul masinii, numai sticla. |
|
#29
Posted 16 May 2018 - 13:47
@Kroghy
Tucson MY2017 are frana de mana electrica , cu buton . @serginho74 Am avut trapa panoramica si la Sorento si am si la SantaFe (nu am avut de ales , are doar un nivel de echipare) . Cand te prinde o grindina sau o furtuna cauti repede o benzinarie sa te adapostesti . Iarna cureti cu grija cupola de zapada . Sare o pietricica de la o masina de pe contrasens ... poooc ... se aude in masina ... stresant . Vara la nivelul capului se simte puternic caldura , pina isi face efect clima iti fierbe capul . Ca sa nu uitam ca centrul de greutate a masinii se ridica , trapa de sticla are cam 100 kg in plus . |
#30
Posted 16 May 2018 - 14:31
Cum spuneai si tu, vine standard la echiparea de varf.
Este mai grea sticla dar sa stii ca 100kg in plus mi se pare cam mult. Sticla cu tot cu actionarea electrica si sinele nu cred ca pot cantari 100kg in plus fata de plafonul de otel. Am si acum masina cu trapa, cea mai mare pentru un autoturism si nu sunt stresat. Nu vad de ce trebuie sa iti fie frica iarna la deszapezire Caldura, vara, oricum este foarte mare. O sa merg pe o culoare deschisa la exterior si interior cel mai probabil bej/crem. Ma uit la faptul ca Sportage 2019 inca nu a fost lansat. Curios, au platforma comuna. Apropos de interiorul lui Tucson 2019. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lO9oC86LO80?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by serginho74, 16 May 2018 - 14:32. |
#31
Posted 16 May 2018 - 20:26
serginho74, on 16 mai 2018 - 14:31, said:
Ma uit la faptul ca Sportage 2019 inca nu a fost lansat. Curios, au platforma comuna. Ceed abia anul ăsta iese, deși i30 are 1-2 ani, nu sunt sigur cât. Rio a ieșit anul trecut pe platformă de i20 din 2015, dacă țin bine minte. Ș.a.m.d. |
#32
Posted 16 May 2018 - 20:56
alexcrist, on 16 mai 2018 - 20:26, said: Asa este pentru ca Kia e marca low cost a grupului si e normal sa fie putin in urma.serginho74, on 16 mai 2018 - 14:31, said:
Apropos de interiorul lui Tucson 2019. Insa sistemul de comanda la AC e din anii 2000 iar compresorul care e de tip on-off e doar o alta dovada de tehnologie invechita. E ok Tucson, si eu as lua asa ceva dar la 17 mii euro in varianta de baza, de la 20 mii euro m-as uitat la Tiguan fara nici un regret. Edited by Kroghy, 16 May 2018 - 20:57. |
#33
Posted 16 May 2018 - 21:37
#34
Posted 16 May 2018 - 23:09
Așa low cost cum e, de multe ori e mai scumpă o Kia echivalentă. Și n-am văzut nimic mai slab calitativ. Sunt și contra- exemple, ca Stonic/Kona, lansate în același an (deși parcă rețin că despre Kia am auzit prima oară), pe lângă faptul că Kia are mai multe modele în ofertă care nu au concurent direct la Hyundai, culminând cu Stinger care face de râs multe mărci consacrate.
EDIT: Și să nu uit, mereu când iese un model nou la una, iese un facelift la cealaltă, și nivelul tehnologic e același la ambele într-un anume punct în timp. Ba chiar Kia are avantaj că poți configura mașina cum vrei, cu orice opțiune vrei, pe când la Hyundai, chiar dacă teoretic există aceleași dotări posibile, trebuie să ai noroc să le comande importatorul înainte, pentru că tu nu poți configura nimic. Dar să revenim la Tucson... Edited by alexcrist, 16 May 2018 - 23:24. |
#35
Posted 17 May 2018 - 00:56
#36
Posted 17 May 2018 - 07:03
Tucson asta nou e bestial. N-ai ce comenta...
Ce voiam eu sa te intreb e pretul. Pe la ce bani o sa fie. Poate s-a scris si mi-a scapat mie informatia? E important pretul pentru ca totul se discuta prin prisma lui. Daca pretul e bun vs. ce primesti, comparatia e simpla cu alte branduri si decizia e usoara. Inrebarea cea mai importanta: de ce nu iei Diesel? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users