Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Expirare card, situație refund?
Last Updated: May 14 2018 11:53, Started by
partyman
, May 11 2018 14:15
·
0
#1
Posted 11 May 2018 - 14:15
Ce se-ntâmplă cu sumele de bani care sunt returnate, dar cardul este expirat? E vorba de sume cheltuite cu paypal in extern.
|
#2
Posted 11 May 2018 - 14:21
Stau acolo cuminți.
Cardul expirat n-are treabă cu contul, nu ? |
#3
Posted 11 May 2018 - 14:22
Cardul expira, dar contul ba... tu ai trimis bani din cont folosind cardul - ca sa intelegi mai bine. Contul poate fi doar inchis, nu expira.
|
#4
Posted 11 May 2018 - 14:24
Că poate e utilă informația, ca să scoți banii te duci la bancă cu un act de identitate VALABIL sau soliciți alt card. Nou neexpirat.
|
#5
Posted 11 May 2018 - 14:26
Sa nu cumva sa intrebi la banca si in nici in caz sa nu citesti contractul cu banca.
In general fiecare banca emite automat carduri noi pentru inlocuirea celor expirate iar in contractul de emitere al cardurilor exista, de regula, paragrafe cu instructiunile ce trebuie urmate in astfel de situatii. Deci, este mai mult decat recomand sa consultati contractul pentru mai multe amanunte sau sa contactati banca pentru detalii suplimentare. |
#6
Posted 11 May 2018 - 14:41
Naijax, on 11 mai 2018 - 14:26, said:
Sa nu cumva sa intrebi la banca si in nici in caz sa nu citesti contractul cu banca. In general fiecare banca emite automat carduri noi pentru inlocuirea celor expirate iar in contractul de emitere al cardurilor exista, de regula, paragrafe cu instructiunile ce trebuie urmate in astfel de situatii. Deci, este mai mult decat recomand sa consultati contractul pentru mai multe amanunte sau sa contactati banca pentru detalii suplimentare. Edited by partyman, 11 May 2018 - 14:47. |
#7
Posted 11 May 2018 - 14:48
partyman, on 11 mai 2018 - 14:41, said:
E vorba de un IFN, cardul e de mulți ani, mai bine de 10, dar e prima dată când se-ntâmplă asta. Contractele se schimbă des, iar informațiile ce vin de la un IFN sunt minime spre zero. La telefon aștept minim 15 minute. Cât despre sfaturile de solicitări de carduri și acte de identitate neexpirate, vă rog, nu am oripilat pe nimeni, cine nu poate să nu răspundă. Si de ce nu dai toate detaliile de la bun inceput ? Crezi ca avem globuri de cristal pe aici ? Deci - este vorba despre un card NEBANCAR care NU au in general acoperire internationala. Despre ce IFN vorbim si despre ce tip de card ? |
#8
Posted 11 May 2018 - 14:49
stai, daca inchizi cardul, nu se inchide automat contul atasat cardului?...fck
|
#9
Posted 11 May 2018 - 14:49
in principiu tu ai un cont la care e atasat un card. banii sunt in cont si pot fi accesati fie prin intermediul cardului, fie direct la banca/ifn (pot fi transferati cu un ordin de plata sau pot fi scosi la casierie)
asa cum a mai spus cineva: cardul expira, contul nu. @jimi91: cardul nu se inchide . poate sa expire sau poate fi anulat. cel care se inchide este contul. Edited by _Smiley_, 11 May 2018 - 14:57. |
#11
Posted 11 May 2018 - 15:18
Contul bancar e baza, plasticul e unul din modurile de a accesa acel cont.
|
#12
Posted 11 May 2018 - 15:42
Naijax, on 11 mai 2018 - 14:48, said: Si de ce nu dai toate detaliile de la bun inceput ? Crezi ca avem globuri de cristal pe aici ? Deci - este vorba despre un card NEBANCAR care NU au in general acoperire internationala. Despre ce IFN vorbim si despre ce tip de card ? |
#13
Posted 11 May 2018 - 15:55
Se pare ca ai inteles gresit
Intentia noastra nu este sa te suparam dar sa te ajutam cumva Fiind vorba de IFN, lucrurile pot diferi semnificativ mai ales ca aceste institutii sunt cunoscute cu foarte multe neregului. Numai anul trecut ANPC a descoperit o gramada de nereguli http://www.conso.ro/...ctele-de-credit Cred ca cel mai intelept lucru ar fi sa termini colaborarea cu ei. Ai si motiv - Lipsa informarii corecte |
#14
Posted 12 May 2018 - 20:25
partyman, on 11 mai 2018 - 14:41, said: E vorba de un IFN, cardul e de mulți ani, mai bine de 10, dar e prima dată când se-ntâmplă asta. Contractele se schimbă des, iar informațiile ce vin de la un IFN sunt minime spre zero. La telefon aștept minim 15 minute. Cât despre sfaturile de solicitări de carduri și acte de identitate neexpirate, vă rog, nu am oripilat pe nimeni, cine nu poate să nu răspundă. Sunt niște lucruri puțin mai complexe, e vorba de Euroline IFN-ul Bancpost, preluată de ceva vreme de BT. Cardul cel nou a sosit, nu și PIN-ul. Nu pot vedea nimic online cum fac la o bancă. De 2 ori am vorbit și de fiecare dată am primit informații diferite referitoare la PIN. O dată mi s-a spus că s-a trimis, altă dată după vreo 3 săptămâni, că merge cel vechi, dar bineĂ®nțeles nu mergea... |
#15
Posted 14 May 2018 - 11:53
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users